Mainos

Ternimaito

• 33 516
  • 186

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eli mitäs mieltä porukka on tästä "uudesta" tuotteesta? Eihän tämä varsinaisesti ole mikään uusi tuote huippu-urheilijoille mutta näin matti meikäläisille tämä on aika uus asia. Katsoiko kukaan 45 minuuttia ohjelmaa keskiviikkona? Siinä oli tarinaa näistä ternimaitokapseleista. Eli kokemuksia tai jotain tänne ketjuun. Itse aloitin kapseleiden syömisen n.pari viikkoa sitten. Ja ei vielä hirveästi ole kerrottavana siitä mutta jos jollakin on tosiaan sitä tietoa tai muuta kerrottavaa niin kertokaa :-)

Täällä vähän infoa niille jotka eivät vielä tästä ternimaito jutusta ole kuulleet.

http://www.aquasource.net/tuotteet/?db=tuotteet&subpage=Colostrum First 120

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Minä kiinostuin aiheesta,kun samanaikaisesti salilla näitä alettiin kaupitella ja muutamat julkkikset ja hiihtäjät alkoivat niitä julkisuudessa kehua.
Sylttytehdashan paljastui nioeasti.Kyseessä oli taas uusi verkostomarkkinointiketju,jossa itse tuotteella ei ole mitään väliä,kunhan ketju kasvaa ja kasaa rahaa sen alkupäähän.

Ternimaitoa saa toki myös ilman ketjua ja eri valmistajat taistelevat asiasta keskenään hyvin vähän oikeisiin faktoihin perustuen.Mikään ihmetuote ei ole kyseessä.Naudan rintarauhanen alkaa ennen synnytystä muodostaa ternimaitoa,jonka eritys päättyy muutama päivä synnytyksen jälkeen.Ternimaito sisältää valkuaisaineita,vasta-aineita ja kasvutekijöitä.Hyvä näin sillä vastasyntynyt ei pysty niitä itse tuottamaan.Tästä vaan tuotteen markkinoijat tekevät varsin korkealentoisia johtopäätöksiä,siinä määrin että homma kuulostaa tyypilliseltä humpuukilta.

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jauheista ja kapseleista en tiedä, mutta mummo teki aikoinaan siitä hyvää uunijuustoa ja pannaria. Voihan sillä olla terveyteekin joitain hyviä vaikutuksia, mutta tuskin sillä ikuista elämää saa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Asiakamaa. Suosittelen lämpimästi.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Asiakamaa. Suosittelen lämpimästi."

Tässä voisin todeta, että ..skaa...
No ei, et ternimaidossa mitään vikaa ole mutta ei siitä todistettavasti ole juurikaan hyötyäkään, tai siis että ero tavalliseen maitoon on kyseenalainen.
Tavalliselle aikuiselle ihmiselle ko. tuotteen edut ovat erittäin minimaalisia. Mutta jos tykkää maksaa turhasta...

Ei siitä kyllä haittaakaan ole mutta niilläkin rahoilla saisi enemmän hyötyä sijoittamalla ne vaikkapa urheiluvarusteisiin, pelivuoroihin tms.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Onhan tuon ternimaidon hyödyistä ollut jo kauan aikaa sitten. Itse pidän siitä eniten muurikassa paistetuissa letuissa. Siihen päälle sokeria ja juomaksi kylmää maitoa. NAM!

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
teemu_s: Kyse on lähinnä siitä konkreettisesta hyödystä jota normaali aikuinen mies saa ko. tuotteesta.

Lisäksi kun suhteuttaa maidon hinnan tähän hyötyyn niin...kuten sanoin jos viikottaisen annoksen korvaisi vaikkapa sulkapallopelillä/jääkiekkopelillä(ei katsomassa)/juoksulenkillä ja söisi normaalisti niin suuria eroja ei havaittaisi.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
varjo: kyllä minä tiedän mistä tässä on kyse. Tuskinpa siitä tavallisella kuntoilijalla on mitään mainittavaa hyötyä, jos sitä ajoit kerran takaa. Mieluummin nekin rahat vaikka siihen kuntosalikorttiin tai varusteisiin tai vastaavaan. Huippu-urheilijalle hyötyä ternimaidosta saamieni tietojen mukaan on: palautuminen, jne. Tavallisella kuntoilijalla tästä on varmasti enemmän haittaa taloudellisesti kuin mitä saatu hyöty tuo fyysiseen kuntoon.

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Kaveri veti noita ternimaitokapseleista kuukauden päivät ja sai niistä mojovan ihottuma. Eli kaikille ne ei sovi.

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Fireblade
Kaveri veti noita ternimaitokapseleista kuukauden päivät ja sai niistä mojovan ihottuma. Eli kaikille ne ei sovi.

Ei sovi kuitenkaan unohtaa, että kaverillesi tuli näkyviä vaikutuksia tuotteen ansiosta. Voidaankin todeta, että kannatta kokeilla, muutos näkyy alle kuukaudessa. :)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Minä kiinostuin aiheesta,kun samanaikaisesti salilla näitä alettiin kaupitella ja muutamat julkkikset ja hiihtäjät alkoivat niitä julkisuudessa kehua.
Sylttytehdashan paljastui nioeasti.Kyseessä oli taas uusi verkostomarkkinointiketju,jossa itse tuotteella ei ole mitään väliä,kunhan ketju kasvaa ja kasaa rahaa sen alkupäähän.

Verkostomarkkinoinnissa tuotteen pitäisi olla ykkösasemassa, ei verkoston kasvun. Hyvä tuote myy itsensä. TseiHäg kehuu ternistä, ei se voi olla huonoa. Siksipä, asia lienee okay, vaikka tuotetta ei mainosteta perinteisin keinoin.
Tai sit ei :)

edit: ja tässhän puhutaan nyt AMT:stä. Petteri "nykäsmatin manageri" Jussila rikastui GNLD:llä ja on siis hyvä esimerkki pohjalta huipulle ponnistaneista. Siksi hyvä keulahahmo, vaikkakin emännän selän takana :)

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Nyt kieli keskellä suuta.
Näihin systeemeihin olen jonkinverran perehtynyt.
Tyhmien höynäytys vaan jotenkin ottaa päähän.
Kannattaa ottaa selvää mistä on kyse ternimaidossa ja mitä oikeastaan on verkostomarkkinointi ennenkuin mukaan lähtee.
Parhaita tietolähteitä eivät välttämättä ole verkostomarkkinoinnilla rikastuneet ja heidän bisneksessä mukana olevat julkkisystävänsä.
Enpä pistä linkkejä,mutta hauilla tietoa kyllä löytyy ja skepsis.fi:n kautta myöskin.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Nyt kieli keskellä suuta.
Näihin systeemeihin olen jonkinverran perehtynyt.
Tyhmien höynäytys vaan jotenkin ottaa päähän.
En ala kiistelemään.
Olen itsekkin perehtynyt melko tarkasti.
Alalla on monenlaista yrittäjää ja vielä monenlaisempaa jälleenmyyjää. Faktahan on, että kaikki ei voi menestyä, se on luonnon laki.

Kuitenkin jos jokainen ostaa tuotteen kaupan sijasta suoraan valmistajalta (kuluttajaverkosto), ei siinä ole mitään kusetusta. Hinta voi olla jopa edullisempi. Tämän uuden kuluttajan verkostoon tuonut saa pienen palkkion vaivastaan. Thats it. Ilman mitään hehkutuksia maineesta ja mammonasta.

Eri asia on sitten se, jos luvataan tyyliin "lopeta duunisi, sä oot 6kk päästä miljonääri". Se on kusetusta se.

Itse tunnen alalla olleita/olevia ja olen itsekkin pelautunut jo 16 vuotiaana geimeissä mukana . Rakentanut mm. yli 800 ihmisen verkoston.
Kuluttajasellaisen. Mutta homma ei toiminut, jengi ei käyttänytkään ja se siitä. Silti, empä kokenut itseäni kusetettavan. Toivottavasti ei kukaan muukaan minun alalinjassani. Idea oli kuitenkin hyvä.

Verkostomarkkinoinnin maine on pilalla just kusettajien vuoksi. Siksi noita rikastumisia ei valitettavasti nähdä enää. Ainakaan samaan malliin kuin 7 vuotta sitten. Silloin kun suomi voitti maailmanmestaruuden.

Summa summarum: Jos tuote on kunnossa ja hinta kilpailukykyinen eikä luvata taivaalta tähtiä, ei se ole kusetusta mun mielestä.

Mut sit takaisin asiaan. En ole kokeillut ternimaitokapseleita. On kuitenkin kysytty mukaan tohon bisnekseen. En mennyt.

Kaveri haettiin kotoa ja se liittyi. Ei kyllä maksanut edes aloituspäkkiä kun ei ollut fyrkkaa. Ei sitä silti kusetettu. Itse liittyi.

Nimi paperiin ja yksi uusi hemmo alalinjassa. Kuten mullakin oli. Mut vittuako niillä siellä tekee, ilman liikevaihtoa ei ole tulojakaan. Edes ternimaitobisneksessä.

Viimeksi muokattu:

Kippari

Jäsen
Suosikkijoukkue
useampiakin
Silkkaa pas- , ei kuin markkinointia´!

Ternimaitokapseleista ollaan tekemässä trendituotetta urheilijoiden kohdalla a´la luonnonlääkkeet niitä kuluttavien keskuudessa.

Kuka uskoo ja kuka ei? Tieteellistä näyttöä asiasta ei ole ja kapseleiden myynti on puhdasta markkinointia ja rahastusta. Itse en kapseleita ostaisi, jos olisin huippu-urheilija.

Mutta Suomi on vapaa maa. Se ostaa, joka haluaa ja uskoo... Omat ovat rahansa!

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Terni

Pienenä poikana oikein syvällä maalle vietynä sain maistaa ternimaitoa lakkahillon kera ja olin myyty napero: parempaa kuin kokis. Jo kevyt lämmitys tekee tyrnimaidosta sen suuren valkuaispitoisuuden takia vanukasmaista jilliä ja se maustettuna jollain hillolla irroittaa munat paatuneimmastakin herkkuperseestä.

Se, että joku on keksinyt myydä sitä pieninä kapseleina jonain supertuotteena, ei jaksa kuin hymyilyttää. Sinne kapselin keskelle kun vielä joku keksii jemmaa tyrnimarjan ja uusi voimailun ja terveen elämän vilpitön sanansaattaja paljastaa pelkät keittiön verhot jaloissaan tämän mullistavan tuotteen, joka myös tarvitteassa mahtuu sängyn alle ja säästää täten jopa 75% tilasta, on todellinen nero ja asiantuntija Eikä tässä vielä kaikki, nyt kun haksahdat, saat vielä kakkulapion, talikon ja käkikellon.

joojoo..

Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Terniketju UP

Teen kuten ennenkin:En tyrmää ennenkuin olen kokeillut onko hyötyä vai ei.Tavallaan en odota mitään ihmeitä mutta jotain vaikutusta kuitenkin.Kreatiinistakaan en uskonut olevan mitään hyötyä mutta hyvinhän se potki.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Niin jos sitä ternimaitoa haluaa, niin hyvin varustettujen marketien pakasteallas on parempi paikka kuin Jussilan ja muiden kapselikauppa.

Jussila on sitten haastanut Päivärinnan oikeuteen taannoisen ohjelman vuoksi.
Tässä ohjelmassahan Päivärinta tiukkasi Jussilalta miksi tämän bisnekset ovat vaimon nimissä ja miksi velkoja (400 000 €) ei ole maksettu.

Sinällään en Päivärinnasta pidä, koska tyhmäksi jankuttajaksi tekeytyminen ei ole mielestäni oivallista journalismia, mutta kun laittoi Miljonääri-Petterin ja Päivärinnan vierekkäin niin Susannekin vaikutti viisaalta.

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Petteri on tehnyt itsestään pellen....jne.

Itse näin ohjelman ja ei olisi voinut maanantai iltaa paremmin kuluttaa. Petteri näytti toteen, että painonnosto venäläisen laboratorion avustuksella todellakin vaikuttaa aivotyöskentelyyn. Toki Susannan jankkaaminen meni tietyssä mielessä yli, mutta ainakin minä vain innostuin uusista kysymyksistä odottaen, että milloin Petteriltä palaa hermot lopullisesti. Kaukana ei testoPetterin kiinni hirttäytyminen ollut.

TestoPetteri tosiaan haastoi Susannan, mutta tuo taisi olla lopullinen kuolinisku TestoPetterin maitotuotteille. Hiljaa kun olisi ollut ja syönyt proteiinijuoman kanssa tappionsa, niin bisnes olisi saattanut jatkua hieman paremmin tuloksin.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ilkeä narttu koulutti pientä viatonta miesyrittäjää!

Niin, itseäni suorastaan ottaa närpiöön, etten nähnyt tätä ko. episodia.

Henkilökohtaisesti en juuri perusta tämän Petterin kaltaisista tyypeistä, joskaan en myöskään nalkuttavista nartuistakaan.

Se on kyllä sanottava, että Päivärinnan juttuja toisinaan seuraavana olisin luultavasti suorastaan hykerrellyt Petterin painekattilailmiötä.

Voin hyvin sieluni silmin nähdä tilanteen, missä tämä ns. rehellinen yrittäjä tilittää julkkisvaimolleen kotona ohjelman jälkeen sitä, kuinka demarinarttufeministitoimittajat sortavat pientä miesyrittäjää taas kerran.

Itse ternimaitoon mennäkseni, ilmoitan kyllä kunnon maajussina syöväni ternimaidosta tehtyä juustoa mielihyvin, mutta ko. pillerit jätän suosiolla aivottomille raudanpumppaajille.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Petteri Jussila toteaa itse tiistain 1.6. Iltalehdessä "En pidä ohjelman luonteesta muutenkaan. Olemme syvästi loukkaantuneita, ei näin voi kohdella ihmisiä suorassa tv-lähetyksessä."

Vaikka en Päivärinta-fani olekaan (hän tekee aivan liian usein tikusta asiaa, hämmentää myrskyä vesilasiin, kasvattaa kärpäsestä härkäsen jne.), on Jussilalta kyllä kysyttävä, että tv-ohjelmako se on jättänyt miljonäärin verot maksamatta? Ettei nyt vain olisi yrittäjällä kyse samasta syyllisyyden siirtämisen mekanismista, jonka avulla esimerkiksi media saadaan syypääksi suomalaisen jääkiekkojoukkueen huonoihin peleihin?

Ternimaitoa juokoot ne, jotka siihen uskovat. Tässä ketjussa mainituin perustein sen kanssa kannattaisi syödä raakaa istukkaa.

Viestin lähetti bisnesman
Kuitenkin jos jokainen ostaa tuotteen kaupan sijasta suoraan valmistajalta (kuluttajaverkosto), ei siinä ole mitään kusetusta. Hinta voi olla jopa edullisempi.

Ja verotkin luonnollisesti maksetaan?

NHL

Jäsen
Vähän yli vuoden on tullut termimaito kapseleita syötyä, enemmän tai vähemmän. Terveenä olen pysynyt, tosin syön paljon muitakin lisäravinteita kuten b- ja c-vitamiininia, kalsium-tabletteja, kreatiinia...

Harrastan säännöllisesti urheilua n. 5 kertaa viikossa. En tiedä onko ternimaito parantanut suorituskykyäni, muttei varmasti huonontanutkaan.

Tänä keväänä lopetin ternimaidon syönnin noin kuukaudeksi (kapselit loppu) ja tulin heti kipeäksi, tosin ryyppyreissun jälkeen.
Sitä ennen olin ollut lähes täysin terve termimaitokapseleiden syönnin aloittamisesta asti. Miettikääpä sitä.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mietin vain, että kuinka paljon voikaan laittaa rahaa näihin tuotteisiin.

Näiden lisäravinnetuotteiden hinnat tuntuvat olevan melko korkeita, vaikka markkinointikanavana olisi perinteinen vähittäiskauppa.
Kannattaako laittaa 320 € verkostomarkkinointialoituspakettiin onkin sitten eri juttu.

Hauskin markkinointiväittämä näille tuotteille on se, että kyseessä on luonnontuote.
Öljykin on puhdas luonnontuote, mutta kuka kiskoisi mineraaliöljykapseleita.
Samoin kärpässienikin on luonnontuote, mutta kovin vaarallinen.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Kyllä minäkin ternimaitoon uskon ravitsevana ja vitamiineja sisältävänä aineena, mutta en usko näihin kapseleihin. Ternimaidosta tehty pannari ja juusto kyllä maistuvat, kun niitä sattuu saamaan.

Niin nämä tabuthan olivat kova villitys jotain 4 vuotta sitten urheilua harrastavien piireissä ja ovat ne rantautuneet "tavallistenkin ihmistenkin" joukkoon - ervatsalon älykkäälle keskikeholle terveiset. Pilsujen myyjäthän (verkostohöyryt) väittivät niiden auttavan vaivaan kuin vaivaan. Ei enää sairastamista ja paino alkaa putoamaan, kun ternimaitokapseleita syö. Pikkuhiljaa käyttäjät katosivat ja niin katosivat myyjätkin vähin äänin taka-alalle. Aineenvaihduntaahan nyt kiihdyttää pelkkä veden juontikin.

Rahat pois tyhmiltä. ACN, GND, ternimaitovalmisteet... Onhan näitä.

Itsekin inhoan tämän Päivärinnan v*ttumaista tapaa haastatella ja käsitellä asioita ohjelmassaan, mm. kaukaloväkivaltajuttu. Mutta tämä ternimaito-Petteri on kyllä kaikesta päätellen sellainen älykääpiö ja huomion kipeä idiootti, että ei edes sääliksi käy vaan vahingonilo on parasta iloa tässä tapauksessa.

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti bisnesman
Verkostomarkkinoinnin maine on pilalla just kusettajien vuoksi. Siksi noita rikastumisia ei valitettavasti nähdä enää.

Verkostomarkkinoinnista
Verkostomarkkinoinnin alkuperäinen idea perustuu loputtomaan kasvuun, joka on matemaattisesti mahdotonta, koska ihmiset loppuvat maapallolta hyvin nopeasti kesken. Lisäksi kun osa ihmisistä minä mukaan lukien tietävät verkostomarkkinoinnin mahdottomuuden tai muuten vain pitävät sen kaltaisia myyntitapoja tyrkyttämisenä tai huijaamisena, niin hurahdutettavien ihmismassojen määrä jää kovin pieneksi suuria voittoja ajatellen. Tämä siis faktana huolimatta tuotteen laadusta.

Mutta onneksi ternimaitoa saa myös kaupoista tai suhteilla maatiloilta, jotta voi sanoa verkostomarkkinointikauppiaille ei.

Ternimaidosta
Mikä siinä ternimaidossa on niin hyvää? En ole vielä nähnyt tutkijoiden tuloksia sen vaikutuksesta ihmiseen. On vain näitä hurahtaneiden huuteluita.

Äidinmaidon ensipisaroiden hurja elinvoimaisuus on todistettu eli tehty luotettavia tutkimuksia, joten sinänsä lehmän ensitippojen eli ternimaidon tärkeiden aineiden tiivistyneisyys on varmasti totta, mutta muutama asia mietityttää.

Säilyvätkö ternimaidon ominaisuudet, kun sitä säilötään pakastamalla tai puristetaan kapseleiksi? Kuinka paljon kapselissa on vehnäjauhoa mukana? Imeytyvätkö ternimaidon hyvät ominaisuudet ihmisruumiiseen samalla tavalla kuin vasikkaan? Mitä hyötyä aikuiselle on ternimaidosta tai vaikka äidinmaidon ensipisaroista?

Näin väitetään: ternimaito auttaa laktoosi-intoleranssiongelmissa ja parantaa urheilijoiden suorituksia lähinnä nopean palautumisen myötä. Onko näin? Kun en ole intoleraktikko enkä huippu-urheilija, niin tarvitsenko kapseleita?

Ternimaito muodossa missä tahansa maksaa hervottomia summia. Onko hinta suhteessa hyötyyn riittävän hyvä?

Itse taidan tyytyä siihen, että joskus saan tuoreesta ternimaidosta tehtyä pannaria tai lettuja.

NHL: Nyt varmaan uskot, että kun syö ternimaitokapseleita, niin ei tule ikinä kipeäksi. Entäs jos joku päivä tulet kipeäksi huolimatta siitä, että syöt kapseleita? Kuinka paljon kehosi pystyy vastaanottamaan ravinteita ja kuinka paljon poistuu vesiklosetin kautta hukkaan käytettynä rahana? Saatko käyttämällesi rahalle vastinetta?

edit: otsikot

Ps: Takavuosina verkostomarkkinointi suositteli noni-tippoja jokaiseen vaivaan. Myöhemmin maahantuonti kiellettiin ja todettiin aineen olevan ihmiselle haitallista.

En nyt tarkoita, että ternimaito olisi myrkkyä, mutta sen todellisen vaikutuksen ihmiskehoon pitäisi olla ensin tutkittua tietoa, ennen kuin minä alkaisin markkinoimaan sen hienoutta.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy