Telian Liiga-pelien televisiointi käynnistyy preseasonilla 3.8. ja varsinainen runkosarja alkaa 14.9. täydellä kierroksella. Täällä Jatkoajan palstalla on todella pitkä ideointiketju, josta ollaankin saatu paljon hyviä ideoita ja ajatuksia meidän Liigakehitykseen. Jatketaan tuotakin keskustelua aktiivisesti, mutta avataan nyt mahdollisille vioille ja häiriötilanteille oma ketjunsa, jotta näiden ratkaisuun liittyvä keskustelu ei sekoita muuta tarinointia.
Laita viestiä mikäli sinulla on haasteita palveluiden tilaamiseen tai hallinnointiin liittyen, niin pyrimme olemaan avuksi parhaamme mukaan. Voit myös ilmoittaa mahdollisista häiriöistä Liigan lähetyksissä tai tv-palveluiden käyttämisessä, niin pääsemme näitäkin selvittämään ja ratkomaan keskusteluiden pohjalta. Olemme mielellään apuna!
Olemme Jatkoajassa paikalla 3.9. alkaen:
Ma - Pe 08:00 - 20:00
La - Su 12:00 - 20:00
Ennen 3.9. päivää olemme paikalla arkisin 8-20
Apua ja tukea tarjolla
Ohjeista huolimatta voi tulla tilanteita, että kaipaat tarkempaa opastusta uuden tekniikan käyttöönotossa tai törmäät muutoin haasteisiin. Meillä on tarjolla erilaisia tukikanavia, joiden kautta kaikki mahdolliset haasteet ja ongelmatilanteet saadaan kyllä ratkaistua. Olemme apunasi!
Telia Helppi: Etusivu - Telia Helppi
Teknistä neuvontaa kaikissa mahdollisissa laiteongelmissa. Mahdollisuus saada apua puhelimitse, etäyhteydellä tai kutsua asentaja paikan päälle.
Telia Asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Meillä on tarjolla chat-palvelu 24/7, puhelinpalvelua, soittoajanvaraus, yhteydenottolomake ja helpot onlinepalvelut asioiden hoitamiseksi.
Laita viestiä mikäli sinulla on haasteita palveluiden tilaamiseen tai hallinnointiin liittyen, niin pyrimme olemaan avuksi parhaamme mukaan. Voit myös ilmoittaa mahdollisista häiriöistä Liigan lähetyksissä tai tv-palveluiden käyttämisessä, niin pääsemme näitäkin selvittämään ja ratkomaan keskusteluiden pohjalta. Olemme mielellään apuna!
Olemme Jatkoajassa paikalla 3.9. alkaen:
Ma - Pe 08:00 - 20:00
La - Su 12:00 - 20:00
Ennen 3.9. päivää olemme paikalla arkisin 8-20
Apua ja tukea tarjolla
Ohjeista huolimatta voi tulla tilanteita, että kaipaat tarkempaa opastusta uuden tekniikan käyttöönotossa tai törmäät muutoin haasteisiin. Meillä on tarjolla erilaisia tukikanavia, joiden kautta kaikki mahdolliset haasteet ja ongelmatilanteet saadaan kyllä ratkaistua. Olemme apunasi!
Telia Helppi: Etusivu - Telia Helppi
Teknistä neuvontaa kaikissa mahdollisissa laiteongelmissa. Mahdollisuus saada apua puhelimitse, etäyhteydellä tai kutsua asentaja paikan päälle.
Telia Asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Meillä on tarjolla chat-palvelu 24/7, puhelinpalvelua, soittoajanvaraus, yhteydenottolomake ja helpot onlinepalvelut asioiden hoitamiseksi.