Telian aspa apunasi – ilmoita viasta tai häiriöstä Liigan katselussa

  • 90 023
  • 740
Tila
Viestiketju on suljettu.

Telia

Jäsen
Kaapeli-tv alkoi eilisten ongelmien jälkeen toimia kolmannessa erässä hyvin. Olen ymmärtänyt että tuon kaapelin lisäksi pystyisin tarvittaessa katsomaan pelejä myös Telia-tv sovelluksen kautta ilman eri maksua. Nyt sovellus näyttää minulle vain mahdollisuutta ostaa pelejä. Se oli siis minulla jo käytössä ennen kaapelikortin hankkimista. En nyt jaksaisi jonottaa aspaan koko päivää tän takia. Chattikin oli tukossa. Olisikohan vika sellainen että voin itse jotain tehdä?
Saat kaapelikortille tilaamasi passin maksutta myös sovellukseen. Vaikuttaa siltä, ettei sinulle ole lisätty sovellukselle tuota passia lainkaan. Telia.fi -sivulla voit hallinnoida kanavapaketteja ja sivusto tarjoaa maksutonta hintaa sovellukselle automaattisesti, kun sinulla on passi tilattu myös kaapelikortille.

1. Kirjaudu sisään täältä
2. Valitse "Liittymäni ja palveluni"
3. Klikkaa "Telia TV -sovellus"
4. Siirry kohtaan "Kanavapaketit"
5. Valitse Liiga/Joukkuepassi listasta ja siirry tilaamaan. Hinnan kuuluisi tässä kohtaa olla 0,00 €.

Joonas S. / Telia
 

etulaiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Nyt kun Viasatin kanavat näkyvät vapaasti telia sovelluksessa (Android puhelin ja Chromecast ultra) niin castaaminen Chromecastilla ei jostain syystä onnistu ja antaa ilmoituksen Toisto epäonnistui (DRM) Yritä uudelleen Virhekoodi: Cn11:82500

Onko kyseessä taas jokin sopimustekninen asia ettei saa castata tuota kuvaa vai teenköhän jotain väärin?

Edit: Siis pelkästään Viasatin kanavilla ja Viasatin kirjaston videoilla tämä ongelma. Muu sisältö toimii normaalisti.
 

Green Marlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saat kaapelikortille tilaamasi passin maksutta myös sovellukseen. Vaikuttaa siltä, ettei sinulle ole lisätty sovellukselle tuota passia lainkaan. Telia.fi -sivulla voit hallinnoida kanavapaketteja ja sivusto tarjoaa maksutonta hintaa sovellukselle automaattisesti, kun sinulla on passi tilattu myös kaapelikortille.

1. Kirjaudu sisään täältä
2. Valitse "Liittymäni ja palveluni"
3. Klikkaa "Telia TV -sovellus"
4. Siirry kohtaan "Kanavapaketit"
5. Valitse Liiga/Joukkuepassi listasta ja siirry tilaamaan. Hinnan kuuluisi tässä kohtaa olla 0,00 €.

Joonas S. / Telia

Kiitos paljon, luulen että onnistui!
 

Telia

Jäsen
Nyt kun Viasatin kanavat näkyvät vapaasti telia sovelluksessa (Android puhelin ja Chromecast ultra) niin castaaminen Chromecastilla ei jostain syystä onnistu ja antaa ilmoituksen Toisto epäonnistui (DRM) Yritä uudelleen Virhekoodi: Cn11:82500

Onko kyseessä taas jokin sopimustekninen asia ettei saa castata tuota kuvaa vai teenköhän jotain väärin?

Edit: Siis pelkästään Viasatin kanavilla ja Viasatin kirjaston videoilla tämä ongelma. Muu sisältö toimii normaalisti.
Eli onnistuuko katselu pelkällä puhelimella, mutta castatessa toisto epäonnistuu?

Eilen kun peli loppui niin aukaisin asap facebookin jossa kalpa päivittänyt voittopelin 4min sitten. Ihan on viivettä..
Millä laitteella katsoit ottelua?

Jokerit-Ska lyö virhekoodia mobiililla, työpöytäsovelluksella ja selaimella. Vo12:73032
Eli peliä ei pysty katsomaan
Kyseinen ottelu toimii testilaitteilla täällä päässä ilman ongelmia. Toimiiko sinulla muu sisältö normaalisti? Onko häiriö ainostaan tuossa ottelussa vai ilmeneekö samaa kenties kaikilla Viasatin kanavilla?

Raumalla Lukko-SaiPa pelissä pääkamera näyttää huonompaa kuvalaatua kuin kulmakamerat.
Vein tiedon eteenpäin tekniikan puolelle, seuraillaan tilannetta.

Joonas S. / Telia
 

Telia

Jäsen

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näistä kannattaa olla yhteydessä vaikkapa chatin kautta niin selvitetään tarkemmin.
Juho-Olli / Telia
Raumalla pääkameran kuva on sumuista, sen sijaan kulmakamerat pukkaavat priimaa ja ei, en ole yhteydessä chattiin vaan ilmoitan sen tässä ja nyt. Äänihärdelliä en edes mainitse vaikka sellainenkin oli.
 

Telia

Jäsen
Raumalla pääkameran kuva on sumuista, sen sijaan kulmakamerat pukkaavat priimaa ja ei, en ole yhteydessä chattiin vaan ilmoitan sen tässä ja nyt. Äänihärdelliä en edes mainitse vaikka sellainenkin oli.

Viesti ei ollut tarkoitettu sinulle vaan Wire:lle, lainasin vahingossa sinun tekstiä.

Juho-Olli / Telia
 

etulaiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Eli onnistuuko katselu pelkällä puhelimella, mutta castatessa toisto epäonnistuu?


Millä laitteella katsoit ottelua?


Kyseinen ottelu toimii testilaitteilla täällä päässä ilman ongelmia. Toimiiko sinulla muu sisältö normaalisti? Onko häiriö ainostaan tuossa ottelussa vai ilmeneekö samaa kenties kaikilla Viasatin kanavilla?


Vein tiedon eteenpäin tekniikan puolelle, seuraillaan tilannetta.

Joonas S. / Telia

Katselu onnistuu pelkällä puhelimella, mutta castatessa tulee tuo virhe (pelkästään Viasatin kanavat/videot). Liiga yms. toimii kaikin tavoin.
 

Wire

Jäsen
Viesti ei ollut tarkoitettu sinulle vaan Wire:lle, lainasin vahingossa sinun tekstiä.

Juho-Olli / Telia

Tänään ei ehdi kun pitää katsoa Tapparan peliä. Olisin katsonut ekan erän Tapppara peliä odotellessa.

Oma veikkaus että open weekend aktivointi ei toimi.
 

Liito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo täälläkään ei pysty iphonella ja chromecast ultralla lähettää kuvaa LG:n telkkariin jos yrittää noita Viasatin lähetyksiä avata. Puhelimella suoraan onnistuu. Sovellus on asennettu puhelimeen kerran jo uudestaan. Samalla Liiga-lähetykset pelaavat. Tosin Pelicans-Ilves pelissä katoaa välillä selostus muutamaksi sekunniksi. Chatissa olen jonossa sijalla 37.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Isku Areenalla pätkii silloin-tällöin selostus ja kenttä-äänet. Kuva on silti pysynyt terävänä silloinkin.
 

Telia

Jäsen
Joo täälläkään ei pysty iphonella ja chromecast ultralla lähettää kuvaa LG:n telkkariin jos yrittää noita Viasatin lähetyksiä avata. Puhelimella suoraan onnistuu. Sovellus on asennettu puhelimeen kerran jo uudestaan. Samalla Liiga-lähetykset pelaavat. Tosin Pelicans-Ilves pelissä katoaa välillä selostus muutamaksi sekunniksi. Chatissa olen jonossa sijalla 37.
Viasat-kanavia koskeviin häiriötilanteisiin liittyen kannattaa asioida Telia.fi -sivuston chatissa, niin saadaan häiriöpuolen chat-asiantuntijoiden toimesta nuo kanavat näkymään.

Joonas S. / Telia
 

Liito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viasat-kanavia koskeviin häiriötilanteisiin liittyen kannattaa asioida Telia.fi -sivuston chatissa, niin saadaan häiriöpuolen chat-asiantuntijoiden toimesta nuo kanavat näkymään.

Joonas S. / Telia
Asioisin mielelläni, mutta nyt olen chatissa sijalla 27. Tätä menoa pääsen palveltavaksi ehkä keskiyön paikkeilla.

Edit. Ja nyt tipuin koko chatista. Antaa olla...
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Asioisin mielelläni, mutta nyt olen chatissa sijalla 27. Tätä menoa pääsen palveltavaksi ehkä keskiyön paikkeilla.
Pahoittelen, että chatissa asiointi ei onnistunut toivotulla tavalla. Uskon, että jono tuosta hieman hellittää illan myötä, jos kokeilet asioida uudelleen hieman myöhemmin. TV-häiriöihin liittyen voi myös soitella numeroon 020 690 400 (pvm/mpm). Häiriöilmoitukset palvelee puhelimitse TV-asioissa lauantaisin klo 20 asti.

Ios appi ja cc
Seuraavalla kerralla voisit kokeilla aloittaa lähetyksen katsomisen alusta, jonka jälkeen siirtyä Live-tilaan uudelleen. Tämä pienentää viivettä, jos se on venähtänyt pitkäksi. Normaalitilanteessa viive ei ole 4 minuutin luokkaa.

Joonas S. / Telia
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Chromebook tietokoneella ei tahdo lähetykset toimia, vaikka play-kaupasta latasin telia sovelluksen. Heittää ruudulle jatkuvasti ns. mosaiikkia. On nopeat nettiyhteydet jne, eli ei jää niistä kiinni. Olen käynnistellyt tietokoneen uudestaan ja asentanut sovelluksen uudestaan, ei auta.
 

Telia

Jäsen
Chromebook tietokoneella ei tahdo lähetykset toimia, vaikka play-kaupasta latasin telia sovelluksen. Heittää ruudulle jatkuvasti ns. mosaiikkia. On nopeat nettiyhteydet jne, eli ei jää niistä kiinni. Olen käynnistellyt tietokoneen uudestaan ja asentanut sovelluksen uudestaan, ei auta.
Chromebookit eivät ole tuettuja. Voit tutustua laitevaatimuksiin tarkemmin täältä.

Joonas S. / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös