Testasin kännykällä hallilla. Nykii myös tällä. Vähän tekisi vielä maksaa tästä huippulaadusta enemmän.Ässät-Lukko, kuva ja ääni pätkii välillä. Koittakaa nyt tolla hinnalla saada pikkuhiljaa toimimaan tää homma.
Testasin kännykällä hallilla. Nykii myös tällä. Vähän tekisi vielä maksaa tästä huippulaadusta enemmän.Ässät-Lukko, kuva ja ääni pätkii välillä. Koittakaa nyt tolla hinnalla saada pikkuhiljaa toimimaan tää homma.
Juu sen lisäksi että pelaajat luistelee hidastetussa filmissä koko ajan niin, nyt on alkanut ääni ja kuvakin pätkiä. Välillä ääni katoaa kokonaan ja kuva pysähtyy ja alkaa toisesta kohtaa uudelleen.Ässät-Lukko, kuva ja ääni pätkii välillä. Koittakaa nyt tolla hinnalla saada pikkuhiljaa toimimaan tää homma.
Miten pääsit juttelemaan asikaspalvelijan kansa? Botin ohi ei pääse vaan vastausten klikkailu päätyy soittopyyntöön.Pätkii niin perkeleesti. Chatissä asiakaspalvelija kertoo vian olevan vain ja ainoastaan minun päässäni. Ei näin.
Miten pääsit juttelemaan asikaspalvelijan kansa? Botin ohi ei pääse vaan vastausten klikkailu päätyy soittopyyntöön.
Ja valehtelin valinnoissa...Mä oon ammattivalittaja, mulla on kuuma linja. :D