Posia annettava myös silloin kun sen aika on...
Tänään tuli henkilökohtainen sähköposti allekirjoittaneelle, jossa perusviestinä tuon ongelman laajuus sekä tehdyt toimenpiteet sekä viestinä,
"Korjaukset ovat menneet tuotantoon ja katselun pitäisi jatkossa sujua ilman ongelmia. Jos kuitenkin kohtaat vielä häiriöitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa cmore.fi/asiakaspalvelu. "
Viesti mennyt varmaan isommalle joukolle, mutta hyvin toimittu, kun palasivat asiaan, tiedottivat ongelmasta ja korjauksesta.
Eilinen JYP-Kärpät peli toimikin jo ongelmitta, hyvä niin.
Alla vielä C Moren viestin alkuosa:
"Viime viikonlopun aikana Chromecastin käytössä oli maailmanlaajuisesti ongelmia, eikä C More välttynyt tältä harmilta. Analytiikkamme mukaan myös sinä kohtasit katselua häiritsevää pätkimistä, minkä johdosta C Moren käyttökokemus ei ollut paras mahdollinen.
On ikävä huomata, että katselu ei sujunut kuten olisi pitänyt. Olemme huhkineet ja tehneet pikaisia toimenpiteitä, jotta Chromecastin käyttäminen olisi jatkossa ongelmatonta yleisistä haasteista huolimatta..."