Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Kyllä muuten vituttaa tuo "vahinko laskuttaminen" näin niinkuin yleisenä toimintamallilla. Sitte täytyy jaksaa muutamaan kertaan olla jämäkästi yhteydessä asiakaspalveluun, että saa kaiken oikeasti peruttua tai virheelliset laskut hyvitettyä.
Telia tietenkin luottaa siihen, että osa porukkaa ei tätä jaksa tehdä ja eiköhän näistäkin joku miljoona kerry. Luulisi, että tämän tyyppisestä jatkuvasta toiminnasta annettaisiin valtion toimesta jotain isompiakin sanktioita. Lakiin voitais kirjata, että jokaisesta virheellisestä laskutusyrityksestä täytyy antaa asiakkaalle korvausta 100€ henkisestä särystä.
Telia tietenkin luottaa siihen, että osa porukkaa ei tätä jaksa tehdä ja eiköhän näistäkin joku miljoona kerry. Luulisi, että tämän tyyppisestä jatkuvasta toiminnasta annettaisiin valtion toimesta jotain isompiakin sanktioita. Lakiin voitais kirjata, että jokaisesta virheellisestä laskutusyrityksestä täytyy antaa asiakkaalle korvausta 100€ henkisestä särystä.