mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Tämä Toni Saukkola Kouvolassa on oikein hyvä selostaja. Miten voi kaksi selostajaa joiden nimessä on saukko olla niin eri planeetoilta
Niin kuin tuossa aiemmin ketjuun kirjoitin, minulle asiakaspalvelu erikseen kysyttynä vastasi, ettei tuo 20 % keskittämisetualennus kuulu liigapaketteihin. Täytynee tällä kertaa soitttaa.DNA:lta sai tosiaan asiakasetuna Liiga UDH-paketin hintaan 23,92 eur/kk, toistaiseksi voimassa oleva soppari. En ainakaan itse huomannut tuollaista tarjousta ennen kuin täältä ketjusta luin. DNA:n chatissa asia hoitui ja lupasivat hyvittää tuon muutaman euron seuraavaan laskuun, kun aiempi tilaus oli Sportmixiin yhdistettynä 27 eur/kk. Erikoinen kuvio tuokin, että halvempi tilata kanava erikseen, kuin ottaa tuohon urheilupakettiin.
Eilisestä kierrokselta jäi tärykalvoihin Saukkonen ja hokema "Ben Bluud". Ei pitäisi kyllä Mikaa enää päästää ääneen kuin jossain kyläkisoissa korkeintaan...
Itse en kyllä huomannut eroa, hyvälle se kuva näyttää ihan normaalisti kortin kauttakin. Mutta siitä kyllä pointsit että tuon päivitetyn DNA TV:n kanssa kuvanlaatu on nykyään oikeasti hyvä, muistan kun vanhalla DNA TV:llä yritti lätkää katsella telkkarin kautta niin ei se ihan samanlaista nautintoa ollut.Kuva dna-mobiilisovelluksen kautta castattuna ruutuun näytti paremmalta kuin suoraan kaapelista. Ainaki pikaisen testin perusteella. Tänään pääsee tutkimaan asiaa vähän enemmän.
Tiedätkö joko kanavat näkyy Android TV -appissa?Mulla (Nvidia Shield) tökki myös perjantaina Dplay, mutta sitten huomasin, että appiin oli tullut päivitys. Sen jälkeen toimi. Huomasin äsken, että oli tullut taas joku update.
En ole valitettavasti kuullut mitään uutta. Samsungeille (TizenOS) on tapahtunut / tapahtumassa jotakin.Tiedätkö joko kanavat näkyy Android TV -appissa?
No tänään saadaan HIFK:n peleihin vielä parempi selostaja kun mikrofonin ääressä on Mika Saukkonen. Antsa on tällä kertaan juurtunut kotikulmille eli selostaa Lahdessa.
Tämä ottaa todella pahasti korvaan. Mertsi voisi olla hyvä selostaja Liigan, mutta ei Pelicanssin peleihin.Pelicans-Ilves selostaja Antero Mertaranta on väärä valinta. Eikö hän ole Hollolasta? Ainakin Lahti-lasit päässä. Oksettaa.
Jos ton Ilveksen toisen maalin olis tehny Granlund 2011 mm-kisoissa (ennen ilmaveiviä), niin olis ollu kisojen hienoin ja ovelin maali. Tänään se oli lahjamaali, onnenkantamoinen ja molarin maali.Ihan käsittämätöntä miten huonosti Mertaranta pystyy olemaan "puoleeton selostaja". Hyvä ettei puhjennut itkuun Ilveksen toisen maalin jälkeen. Ei kyllä myöskään kovin hyvin pysy pelissä mukana, eikä tunnista pelaajia.