Onko tämä ilmainen lounas vai ansa?
Telian näkemys rehellisestä markkinoinnista. Meidän rehellisten ihmisten näkemyksen mukaan täysi ansahan tuo on. Kun klikkaat, tilaat ja luet pienet präntit, huomaat todellisuuden, joka lienee jotain 39,90€/kk.
Onko tämä ilmainen lounas vai ansa?
Ainakin Kärppiä ja Tapparaa vastaan tuntui kovasti olevan punanuttujen puolella.
”Onneksi Sailio ampuu ohi.”
”Valitettavasti Sallisen veto menee vain verkon väärältä puolen.”
Ja niin edelleen. Ei nyt varmaan ihan tarkasti noin menneet mutta jokseenkin tuohon suuntaan.
Saatoin toki kuulla väärinkin, kun sivukorvalla kuuntelin. Särähti vain korvaan.
En tiedä, mutta Mertsin olisi minusta aika siirtyä ansaitulle eläkkeelle. Ei tunnu enää tunnistavan pelaajia ja pelitilanteetkin menevät usein ohi. Aikansa kutakin, nyt olisi aika antaa tilaa nuoremmille.
Täytyypi sanoa, että Antero Mertaranta on hyvää ja miellyttävää kuunneltavaa, kun selostaa tällä tavalla puoleetonta peliä. Joo, tiedän, ettei taida olla Ässien suuri ystävä, mutta silti. Tarkoitan, että kun selostaa Suomen pelejä, niin on todella ärsyttävää kuunneltavaa. Mutta näissä Liiga-peleissä hyvä selostaja.
Tapparaa vastaan luetteli keitä mielestään IFKn pitäisi laittaa ylivoimalle. Luetteli kaikki 5 pelaajaa, jotka jäällä vaihtoaition vieressä odottivat pelin jatkumista. Meinasi mennä vaikeaksi, kun yksi pelaaja nousikin vaihtoaitioon ja tuli toinen tilalle.Juu, Antsa kerta toisensa jälkeen yrittää bongata kentältä Ifkn ylivoimapelaajia, vaikka ylivoimakentät ovat samat koko ajan. Ja ihmettelee samalla sekaketjua ylivoiman jälkeisessä vaihdossa.
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että Mertaranta on täysin Pelicans-fani. Ehkä hänellä on vaan selostuksissa tapa pitää toisen puolia.Onko Mertaranta IFK-fani? Näköjään selostaa ainakin melkein jokaisen pelin.
Sitä minäkin silti ihmettelen, että mikä on tämä "matala laukaus", joka riippumatta laukauksen korkeudesta tai voimasta toistui Mertsin puheissa. Osaisiko joku sitä selventää
Täysin oikea käsitys. Mertarantahan on asunut Lahdessa vuosikymmeniä, selostanut Reippaan pelejä Lahden paikallisradioon 80-luvun lopulla ja ollut tiiviissä yhteistyössä Pelicansin kanssa vuosien ajan. Luonnollisesti toki myös omistaa Pelicansin kausikortin.Itse olen ollut siinä käsityksessä, että Mertaranta on täysin Pelicans-fani.
Eli tekee selostamistaan matseista Mertaranta-shown. Mua se show ei kiinnosta. Katselen pelit ilman ääntä ja kuuntelen musiikkia.Eihän Antero ole ikinä ollut mikään maailman paras huomaamaan asioita, tai nyansseja, mutta on niitä harvoja selostajia, jotka oikeasti osaavat luoda yksin tunnelman otteluun.