No eiväthän ne sitä millään pysty estämään. Korkeintaan voivat "uhkailla" että on kielletty.Eikös C-more nimenomaisesti sano, että VPN on estetty?
No eiväthän ne sitä millään pysty estämään. Korkeintaan voivat "uhkailla" että on kielletty.Eikös C-more nimenomaisesti sano, että VPN on estetty?
Yleisimmät IP osoitteet joita VPN tarjoaa on estetty C Moressa (tulee ilmoitus että tämä IP osoite on estetty), mutta varmasti löytyy niitäkin joita ei ole estetty.No eiväthän ne sitä millään pysty estämään. Korkeintaan voivat "uhkailla" että on kielletty.
Juu kyllä oli hienoa katsoa KooKoo - Ilves pelin maalikooste. On se hienoa kun hommiin panostetaan.Nämä C moren "maalikoosteet" on täyttä kultaa...
Ainakin itse katselin viime viikolla pelejä F-Securen Freedomella EU-alueen ulkopuolella ja toimi hyvin. Kyllä näitä vaihtoehtoja siis löytyy.Yleisimmät IP osoitteet joita VPN tarjoaa on estetty C Moressa (tulee ilmoitus että tämä IP osoite on estetty), mutta varmasti löytyy niitäkin joita ei ole estetty.
Nyt kun Liigavahti-sovellusta ei enää ole, onko todella niin, ettei maalikoosteita ole missään katsottavissa niin, että voisi heittää Chromecastille?
Ei toki yllätä yhtään, että maikkarin mukaantulon myötä palvelu heikkenee.
Eka tuli mieleen että onko Tertsiltä tullu julkaisukelvotonta tekstiä, heh!Mahtavasti toteutettu jälleen valmentajien haastattelu-video Raumalla...Vain Virran kommentit näkyy. Lehterän kommentteja ei, vaikka videon alkunäytössä on Lehterän naama. Huoh.
Voihan sekin olla, heh. Olisin odottanut Lehterältä jotain, että eteenpäin on menty, kun viime visiitillä hävittiin 8-0, nyt vain 3-0.Eka tuli mieleen että onko Tertsiltä tullu julkaisukelvotonta tekstiä, heh!
En ole nyt aivan varma puhutko tuotannollisesta puolesta vai teknisestä, mutta tuotannollisessa puolessa hauskinta on se että sitä vetää täysin sama pulju kun viime vuonna, mutta nyt vaan niitä isoja piuhoja vetelee Maikkarin tiimi kun viime vuonna veti Telian, ja jo sillä on saatu suuri ero lähetyksiin. (Esim teemapeleissä nuo "Flashback" jutut jne)CMore on mun mielestä valovuoden Teliaa edellä tässä kiekon tuomisessa kotisohville. Ja ollaan vasta kauden ihan alussa, hyvä paketti heillä tarjota.
Mahtavasti toteutettu jälleen valmentajien haastattelu-video Raumalla...Vain Virran kommentit näkyy. Lehterän kommentteja ei, vaikka videon alkunäytössä on Lehterän naama. Huoh.
Puhun ihan maallikkona siitä kuin hyvin peli näkyy. Omat kanavat ip tv:ssä. Virheetöntä ja laadukasta kuvaa ainakin mulla.En ole nyt aivan varma puhutko tuotannollisesta puolesta vai teknisestä, mutta tuotannollisessa puolessa hauskinta on se että sitä vetää täysin sama pulju kun viime vuonna, mutta nyt vaan niitä isoja piuhoja vetelee Maikkarin tiimi kun viime vuonna veti Telian, ja jo sillä on saatu suuri ero lähetyksiin. (Esim teemapeleissä nuo "Flashback" jutut jne)
Lukon sivuilla Virran kommentit, Liigan sivuilla Lehterän...Mulla taas näkyy Lehterän kommentit, mutta Virran ei :D
Mielenkiintoinen maalikooste tarjolla ottelusta KooKoo-Ilves. Laatuhan noissa maalikoosteissa on hyvä, mutta jännä kun niihin ei muita tilanteita meinata saada ja tuohon yhteen mainittuun nyt ei edes niitä maaleja. Tai siis joissain maalikoosteissahan on muutakin kuin vain maaleja, mutta ei kaikissa. Toivottavasti noihin panostettaisiin enemmän, että noissa näkyisi oikeasti pelin kohahduttavimmat tilanteet (maalit, huippupaikat ja taklaukset sekä mahdolliset tappelut).
Ilokseni olen huomannut, että Liiga on lisensoituna myös teille. Minulla on idea siihen liittyen.
Telian tuottamat ottelukoosteet ovat olleet pääosin heikkoja viimeisen kahden vuoden aikana. Maaleja on puuttunut tai ne on esitetty usein väärässä järjestyksessä. Lisäksi usein mitään muita kohokohtia ei videoille ei olla edes saatu. Fanit haluaisivat nähdä kuitenkin myös ”läheltä piti” -tilanteita, huipputorjuntoja, taklauksia ja muita kohokohtia. DPlay voisikin pärjätä Telialle erittäin hyvin tässä liigakilpailussa tuottamalla laadukkaita ja kattavia koostevideoita. Olen varma, että tämä toisi DPlaylle lisää näkyvyyttä ja hyvää mainosta ja takuuvarmasti uusia Liiga-tilaajia roppakaupalla.
Tämä on tosiaan hauskasti sanottu, kun Telia sen kiekon edelleen tuo kotisohville, vaikka alustana olisikin C More. Telia vain sai C Moren alustan tuossa yrityskaupassa käyttöönsä.CMore on mun mielestä valovuoden Teliaa edellä tässä kiekon tuomisessa kotisohville. Ja ollaan vasta kauden ihan alussa, hyvä paketti heillä tarjota.
Idea hyvä, mutta erittäin suurella todennäköisyydellä DPlay ei saa klippejä tuottaa tai esittää, vaikka kuinka haluaisivatkin. Toki voi olla että saavat, joten odotellaan jos sattuvat tuohon viestiin vastaamaan.Laitoin viestiä Discoverylle.
Joo, ja toisaalta, ei Telialle itse ottelulähetyksen tuottamisessa taida juurikaan näppejä olla pelissä, eli joku sopimuskumppani on lähes kaikessa. Ainakaan omaan silmääni ei ollut juuri mitään kehitystä tapahtunut esim kuvauksessa, eli edelleen (muut kuin pää-)kamerat viuhtoo edestakas ja koittaa esim laukauksissa pitää kiekon keskellä kuvaa, kun voisi vaan keskittyä siihen että maali ja kiekko näkyy kuvassa. Oliko se joku streamteam tai vastaava joka tästä vastaa, ja varmaan niistä kuvaajistakin freelancereita ym suurin osa. Eli aikamoinen ketju ja soppa lienee kyseessä.Tämä on tosiaan hauskasti sanottu, kun Telia sen kiekon edelleen tuo kotisohville, vaikka alustana olisikin C More. Telia vain sai C Moren alustan tuossa yrityskaupassa käyttöönsä.
Eli jos homma pelaa hyvin, niin tavallaan kiitos siitä kuuluu Telialle.