Oli suht koominen puhelu tällä viikolla, kun Telian puhelinmyyjä soitti ja tiedusteli miksi irtisanoin joukkuepassini. Keskustelu meni jotenkin näin:
Telia: "Olit irtisanonut joukkupassisi, saisinko tiedustella miksi?"
Minä: "No, teidän sovellus ei vain yksinkertaisesti toimi sillä tasolla kuin sen pitäisi toimia. Pätkii, nykii, kaatuilee, kuvanlaatu ei pysy tasalaatuisena jne."
Telia: "Ahaa, okei. Tosi kurja kuulla. Onneksi minulla on sinulle hyviä uutisia; saat nyt Liiga-passin kuudeksi kuukaudeksi hintaan 9,90 per kuukausi! Jospa tämä vähän lämmittäisi mieltäsi!"
Minä: "Öööö, miksi haluaisin maksaa rahaa huonosti toimivasta palvelusta?"
Telia: "Aivan, ymmärrän hyvin. Mukavaa päivänjatkoa!"
Ei edes yrittänyt lähteä vänkäämään, mikä viittaa vahvasti siihen, että aika monella muullakin on ollut sama perustelu. Nyt tarvitsee enää odottaa, että Telia tekee korjaavia toimenpiteitä. En pidätä hengitystäni.
Telia: "Olit irtisanonut joukkupassisi, saisinko tiedustella miksi?"
Minä: "No, teidän sovellus ei vain yksinkertaisesti toimi sillä tasolla kuin sen pitäisi toimia. Pätkii, nykii, kaatuilee, kuvanlaatu ei pysy tasalaatuisena jne."
Telia: "Ahaa, okei. Tosi kurja kuulla. Onneksi minulla on sinulle hyviä uutisia; saat nyt Liiga-passin kuudeksi kuukaudeksi hintaan 9,90 per kuukausi! Jospa tämä vähän lämmittäisi mieltäsi!"
Minä: "Öööö, miksi haluaisin maksaa rahaa huonosti toimivasta palvelusta?"
Telia: "Aivan, ymmärrän hyvin. Mukavaa päivänjatkoa!"
Ei edes yrittänyt lähteä vänkäämään, mikä viittaa vahvasti siihen, että aika monella muullakin on ollut sama perustelu. Nyt tarvitsee enää odottaa, että Telia tekee korjaavia toimenpiteitä. En pidätä hengitystäni.