Telian lähetystä katsoessa tuntuu kuin katsoisi jotain laitonta striimiä. Sen verran huono kuvanlaatu ja toimivuus selaimella.
Tämä sama ongelma oli itsellä kärpät pelin aikana. Muilla toimi mutta kun chromecastiin peilasi niin heitti tuon"Ongelma ohjelman käynnistymisessä. Ongelma voi johtua palvelusta tai huonosta Internet-yhteydestä."
Teki tätä eilen ekassa erässä ja tekee näemmä tänäänkin. Vika ei varmasti ole Internet-yhteydessä (jos on niin Telialtahan sekin on), eikä Chromecastissa, koska kaikki muut kyllä toimii. Jotenkin vaikea ymmärtää, miten kotimaisen Liigan suoratoistossa on kaudesta toiseen ongelmia. Muistaakseni Viasatin kanssa ei tällä kaudella ole muuten kuin kerran ollut ongelmia kuvan kanssa, mikä on enemmän ymmärrettävää, kun lähetys tulee eri mantereelta.
Todennäköisesti syynä on ollut Telian liian kovat laitteistovaatimukset, koska kuten aikaisemmin sanoin, itsellä ei ole priimaluokan vehkeillä ja netillä koskaan pätkinyt yksikään lähetys poislukien ne tilanteet, kun Telian päässä on laajempaa vikaa.Itsellä ei nykinyt enää lähetys. Olikohan syy lähetyksessä vai että vaihdoin uuden töllön, samalla tapaa telia mulla chromecastin kautta ruudulle tulee. Eilinen lähetys oli suorastaan priimaa. Hyvä Telia.
Kävi muuten sama ihan vastaavassa kohdassa. Tai siis mulla se oli siinä pelikatkolla kun ylivoimaa odoteltiin alkavaksi. Mulla tosin lähti heti pyörimään, kun puhelimesta painoi jotain "yritä yhdistää uudelleen"-painiketta, kun semmoinen siinä oli tarjolla. Luulin, että oma wlan pätkäisi, mutta ei sit varmaan kuitenkaan."Tapahtui tuntematon virhe (numero xxxxx)".
Tämä ilmoitus katkaisi suoran lähetyksen JUK - TAP matsin jatkoajalla, kesken TAP-ylivoimapelin. Sitten kun olin saanut Chromecastin kautta kuvan takaisin TV-ruutuun, oli YV, sekä jatkoaika jo pelattu loppuun. Huikeaa on Telian tuotantovarmuus.
Itsellä kuva puuroutuu ja pätkii välillä. Kyseessä Ässät-JYP matsi. Vittusaatana. Chromecastia käytän.Mulla pätkii aivan saatanasti tämä IFK:n matsi. Kokoajan pysähtelee kuva. Onko Telia muilla yhtä paska jos läppäriltä katsoo vai osaisiko joku antaa jotain vinkkejä miten tuon saisi toimimaan pätkimättä?
Kouvolassa kasasivat ainakin osan kameroista pois kun noin 2 min oli peliaikaa jäljellä. Eli varmaan isomman luokan ongelma koska eivät olettaneet sen korjautuvan.