Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 509 510
  • 21 783

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Miten voi taas olla tällästä puuhastelua, että peli pätkäsee vähän väliä ja jää latamaan. Pikku hiljaa alan miettiä että kannattaako tästä maksaa.

Samaa skeidaa itselläkin. Aiemmin on ollut ihan ok, mutta tuntuu että viimeisen n. kuukauden aikana on tullut ongelmia, vaikka itsellä ei ole muuttunut mikään. Hieman surullista.
 

Blitzkrieg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäisikö nämä lähetykset olla HD tasoisia, vai onko vain tietyt pelit UHD ja loput ovat sitten 1995 Hockey Night lähetyksen tasoa, ainoasta Pentti puuttuu. Meinaan eikös ruudussakin kaikki olleet HD-tasoa ja oli itseasiassa hieman halvempikin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Jos lähetystä katsoessa tulee herjaa heikosta nettiyhteydestä tai häiriöstä palvelussa, kannattaa ottaa suoraan yhteys Häiriöilmoituksiin
Tiedossamme ei ole tämän suhteen mitään laajempaa häiriötä
Näin taas irtisanotaan vastuu palvelun toimimattomuudesta. Käyttäjien laitteet täysin paskoja, ei mitään syytä hyvitykseen.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kyllä tässä alkaa ihan vakavissaan jo miettimään, että pitäisikö tästä paskasta vielä maksaa. Vittu mitä puuhastelua koko ajan!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hei @Telia matsi pätkinyt koko kolmannen erän (taas). Miten korvaatte tämän?

Oli itsellä huonoin lähetys koko 1,5 kauden aikana. Laitteet ovat olleet 100% samat koko ajan, joten ei ole vitunkaan väliä mitkä ne ovat. Nyt äkkiä jakoon muille toimijoille kaapeliin, kiitos.
 

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Pitäisikö nämä lähetykset olla HD tasoisia, vai onko vain tietyt pelit UHD ja loput ovat sitten 1995 Hockey Night lähetyksen tasoa, ainoasta Pentti puuttuu. Meinaan eikös ruudussakin kaikki olleet HD-tasoa ja oli itseasiassa hieman halvempikin.
Mulle olis ihan sama vaikka ei hd olis ( toki toivottavaa herran vuonna 2019) kunhan pysyis edes ns. Normaalilla tasolla KOKO lähetyksen ajan eikä mietiis minuutin välein minkälaista laatua syötetään.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
@Telia
Itselläni seuraavanlainen kokemus JYP-Jukurit -pelistä tänään:

Laitoin heti lähetyksen alettua TeliaTV-sovelluksen Android-puhelimesta (OnePlus 7, kaikki sovellukset ajan tasalla) pyörimään ja Chromecastin (ajan tasalla) kautta telkkariin. Kaikki toimi hämmästyttävän hyvin ja kuva pysyi tasalaatuisena.

Toisen erän puolivälissä piti poistua hetkeksi, joten luuri ja telkkari pois päältä sekä striimi siksi aikaa katki.

Palasin kolmannen erän puolivälissä ja laitoin taas hommat tulille. Yllättäen mikään ei enää toiminut; kuvanlaatu heitteli ok-tasoisesta 144p-tasoiseen, painopiste jälkimmäisessä. Striimi jäätyi myös välillä kokonaan. Ottelun ratkaisuhetket olikin jännittävää seurata, kun pari tummempaa klönttiä hurjasteli reunalla ja keskellä näkyi jotain vaaleaa, mikä saattoi olla jäätä. Täysin arvauksen varaan jäi, mitä kaukalossa oikeasti tapahtui. Selostaja sentään jeesasi vähän.

Tällä hetkellä olen todella onnellinen siitä, että 30 päivän irtisanomisaikani täyttyy parin viikon päästä, minkä jälkeen minun ei tarvitse enää kolmen metrin tikullakaan sörkkiä Telian suuntaan. Raiskatkaa rauhassa Liigaa, mutta minä en aio tukea sitä rahallisesti enempää. Toivottavasti mahdollisimman moni päätyy samaan lopputulokseen. Rahaa se on Liigankin toteltava ja ylipitkä sopimus saadaan kyllä katki, kun laatuvaatimukset eivät täyty.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aika erikoista että näin monessa matsissa ollut laatuongelmaa kuvan kanssa?
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Vielä jännempää on se, että Telialla ei ole tietoa mistään ongelmasta. Siispä vika on jälleen käyttäjien laitteissa.

Ja kaikista jännää on se, että tästä silti vielä valtavan moni maksaa vapaaehtoisesti.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Onko sinulla joku vaihtoehtoinen keino seurata oman joukkueen kaikki ottelut kuvan kanssa, jos paikalle pääseminen ei aina ole mahdollista?

Maksullinen pikseli-diashowmössö josta puolet pelistä menee toisinaan kokonaan ohi, on sitten sellainen vai? Ei siinä mitään kuten sanottua ihan vapaasti siitä vaan. Ihmettelen vain miten joku jääkendo voi olla niin maatakaatavan tärkeää, että tälläiseen maksulliseen perseeseen kuivana vetoon kehtaa pyllistää. Mutta tosiaan anti mennä vaan ihan jokaisen vapaa valinta ei siinä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Maksullinen pikseli-diashowmössö josta puolet pelistä menee toisinaan kokonaan ohi, on sitten sellainen vai? Ei siinä mitään kuten sanottua ihan vapaasti siitä vaan. Ihmettelen vain miten joku jääkendo voi olla niin maatakaatavan tärkeää, että tälläiseen maksulliseen perseeseen kuivana vetoon kehtaa pyllistää. Mutta tosiaan anti mennä vaan ihan jokaisen vapaa valinta ei siinä.

Et vastannut kysymykseen, mutta se nyt ei yllätä.

Ja totta kai oma jengi on niin tärkeä.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Et vastannut kysymykseen, mutta se nyt ei yllätä.

Ja totta kai oma jengi on niin tärkeä.

No yllättääkö se vastaus, jos siihen on olemassa vain yksi vastaus, jonka itse suorastaan määrittelet siihen? Ja kuten tuossa jo sanottua, ei taida tuokaan liikkuvaa kuvaa tarjota saati kuvaa yleensäkään liian suurella prosentilla.

Voimia.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No yllättääkö se vastaus, jos siihen on olemassa vain yksi vastaus, jonka itse suorastaan määrittelet siihen? Ja kuten tuossa jo sanottua, ei taida tuokaan liikkuvaa kuvaa tarjota saati kuvaa yleensäkään liian suurella prosentilla.

Voimia.

Eli tyypillistä turhaa lässytystä. Koita jaksaa.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Eli tyypillistä turhaa lässytystä. Koita jaksaa.

No älä lässytä sitten turhaan?

ps. on olemassa vaihtoehto, maksa jollekin toiselle joka käy kuvaamassa ne pelit sinulle - jopa vielä niin, että ne pelit näkee ilman diashowta ja muita ongelmia. Toki kun paskastakin maksat tyytyväisenä, niin mitäs sitä suotta sellaisiin.

Ei minun jaksamisessa ole mitään ongelmaa, toivottelin voimia sinulle ihan vilpittömästi kun kerran joukkue on niin tärkeä elämän ja kuoleman kysymys ja nytkun ei sitten aina niitä sen otteita näe, niin onhan se varmasti aivan hirveää.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No älä lässytä sitten turhaan?

ps. on olemassa vaihtoehto, maksa jollekin toiselle joka käy kuvaamassa ne pelit sinulle - jopa vielä niin, että ne pelit näkee ilman diashowta ja muita ongelmia. Toki kun paskastakin maksat tyytyväisenä, niin mitäs sitä suotta sellaisiin.

Ei minun jaksamisessa ole mitään ongelmaa, toivottelin voimia sinulle ihan vilpittömästi kun kerran joukkue on niin tärkeä elämän ja kuoleman kysymys ja nytkun ei sitten aina niitä sen otteita näe, niin onhan se varmasti aivan hirveää.

Erikoisesti päättelit että olen tyytyväinen, mutta näyt muutenkin tulkitsevan maailmaa vähän kummallisesti. Ehkä sinäkin löydät jonain päivänä elämääsi vielä jotain kiinnostavia asioita.

Ja ettei ihan ohi aiheen mene, niin järjestelmävirhe oli tänään päivän sana Telian lähetyksessä.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Erikoisesti päättelit että olen tyytyväinen, mutta näyt muutenkin tulkitsevan maailmaa vähän kummallisesti. Ehkä sinäkin löydät jonain päivänä elämääsi vielä jotain kiinnostavia asioita.

Ja ettei ihan ohi aiheen mene, niin järjestelmävirhe oli tänään päivän sana Telian lähetyksessä.

Erikoisesti? Ihan ensimmäinen vastauksesi antaa olettaa, suorastaan sanoo niin. Jos taas et maksa vapaaehtoisesti vaan pakon edessä ja pitkin hampain, niin mitäs hel***** sitten edes noin vastailet minulle? Eihän siinä silloin sinua tarkoiteta edes vähää alusta.. ?
Ettei nyt sitten vain kuitenkin olisi se kalikka älähtänyt johon koira kalahti.

Erikoinen tulkinta jos mikä on se, ettei minulla olisi kiinnostavia asioita. Mutta joo, tämä tästä minun osalta.

Meidän kiekkostudiossa (olin kaverilla kylässä joka näitä huimia on myös) kaksi ja puoli erää oli pätkettä ja pauketta. n.10 min ehkä kokonaisuudessaan nähtiin ihan siedettävää kuvaa. Katseltiin vähän jokaista peliä, tai kaveri katseli, itse keskityin enemmän kiinnostavaan saunaoluseen ja paskan jauhamiseen/netin selaamiseen. Ei kestä pinna katsella sellasta pätkivää maksullista diashow paskaa edes ilmaiseksi..
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Erikoisesti? Ihan ensimmäinen vastauksesi antaa olettaa, suorastaan sanoo niin. Jos taas et maksa vapaaehtoisesti vaan pakon edessä ja pitkin hampain, niin mitäs hel***** sitten edes noin vastailet minulle? Eihän siinä silloin sinua tarkoiteta edes vähää alusta.. ?
Ettei nyt sitten vain kuitenkin olisi se kalikka älähtänyt johon koira kalahti.

Erikoinen tulkinta jos mikä on se, ettei minulla olisi kiinnostavia asioita. Mutta joo, tämä tästä minun osalta.

Pahoittelut, en tajunnut että viestisi oli tarkoitettu vain niille joita aseella uhaten pakotetaan maksamaan Telialle.

Hyvä kun on tärkeitä asioita. Ymmärrät sitten varmasti, että ihmiset maksavat niistä itselleen tärkeistä, vaikka laatu ei aina vastaa hintaa.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Onko tosissaan Telian jutut näin paljon laitteista kiinni? Mulla käytössä DNA:n 200-megainen kaapelinetti, Samsungin S10 + puoli vuotta vanha Chromecast tai sitten katson tehokkaan PC:n kautta suoraan Chrome-selaimesta. Koskaan ei kuvanlaatu heittele vaan pysyy hyvänä ja ainut mikä hiertää on järjestelmävirheet, jolloin peli ei aukea lainkaan. Näitäkään ei ole tapahtunut jatkuvasti vaan yksittäisiä kertoja, ja sovelluksen/selaimen uudelleenkäynnistämällä homma toimii.

Tosin mulla toimii myös 7 vuotta vanhalla karvalakki Macbook Airillakin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä onnistuin edelliskierroksella saamaan virheilmon, kun kikkailin Kerhon matsia selaimen ja win10-appsin välillä. Chromecast näytti samaan aikaan toista peliä. Luultavasti mulla tuli laitemäärärajoitus vastaan, kun isoveli laski mulle liian monta yhteyttä. Hassua sikäli, kun saman julkisen IP:n takana kuitenkin molemmat vehkeet. Ja varsinkin se selain ja appsi samassa läppärissä ja vain jompikumpi käynnissä kerrallaan. Kolmeksi yhteydeksi isoveli nuo kai laski ja lähetys katkesi chromecastista, vaikka se oli se eka avattu yhteys. Selkeää ilmoitusta ei tullut, mutta pakko sen cc-striimin katkeamisen oli johtua tuosta läppärikikkailusta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
KooKoo - Ilves -ottelun ratkaisumaali oli upeaa katsottavaa. Haukelandilla paloi pinna myöskin totaalisesti.

Maali siis puuttuu sekä ottelukoosteesta, että liigan sivuilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös