@Telia
Itselläni seuraavanlainen kokemus JYP-Jukurit -pelistä tänään:
Laitoin heti lähetyksen alettua TeliaTV-sovelluksen Android-puhelimesta (OnePlus 7, kaikki sovellukset ajan tasalla) pyörimään ja Chromecastin (ajan tasalla) kautta telkkariin. Kaikki toimi hämmästyttävän hyvin ja kuva pysyi tasalaatuisena.
Toisen erän puolivälissä piti poistua hetkeksi, joten luuri ja telkkari pois päältä sekä striimi siksi aikaa katki.
Palasin kolmannen erän puolivälissä ja laitoin taas hommat tulille. Yllättäen mikään ei enää toiminut; kuvanlaatu heitteli ok-tasoisesta 144p-tasoiseen, painopiste jälkimmäisessä. Striimi jäätyi myös välillä kokonaan. Ottelun ratkaisuhetket olikin jännittävää seurata, kun pari tummempaa klönttiä hurjasteli reunalla ja keskellä näkyi jotain vaaleaa, mikä saattoi olla jäätä. Täysin arvauksen varaan jäi, mitä kaukalossa oikeasti tapahtui. Selostaja sentään jeesasi vähän.
Tällä hetkellä olen todella onnellinen siitä, että 30 päivän irtisanomisaikani täyttyy parin viikon päästä, minkä jälkeen minun ei tarvitse enää kolmen metrin tikullakaan sörkkiä Telian suuntaan. Raiskatkaa rauhassa Liigaa, mutta minä en aio tukea sitä rahallisesti enempää. Toivottavasti mahdollisimman moni päätyy samaan lopputulokseen. Rahaa se on Liigankin toteltava ja ylipitkä sopimus saadaan kyllä katki, kun laatuvaatimukset eivät täyty.