Kärpät–Jukurit lehdistötilaisuudessa ei ole ääniä.
jatkamme partiointia meille ilmaisilla keskustelufoorumeilla.
...
poistumme tältä palstalta 31.12.2019
Harmi, monelle varmaan kynnys raportoida esimerkiksi ongelmatilanteista tai antaa yleisiä kehitysehdotuksia on tätä kautta matalampi kuin sanotaan vaikka omien sivujen chatin kautta, jonne saa aikansa jonotella ja jossa monesti tuputetaan vielä kaikkea mahdollista tuotetta taivaan ja maan väliltä. Tietyntyyppisten ongelmatilanteiden ratkaisuun toki tarvitaan henkilökohtaista keskustelua.poistumme tältä palstalta 31.12.2019
Kyllä se täytyy pystyä irtisanomaan vaikka heti tilauksen jälkeen päättymään tuonne minimitilausjakson loppuun.Itsellä, kuten näemmä monella muullakin, on menyt hermo palvelun kuvan laatuun / pätkimiseen verrattuna kilpailijoihin (HBO, Netflix, CMore, Viaplay).
Pienenä ihmisenä olen purkanut kiukkuani siihen, että olen laittanut Telian palvelun tauolle aina kun mahdollista. Aikaisemmin se onnistui siten että uudelleen käynnistämisen jälkeen odotti kuukauden (jona aikana keskeyttäminen ei ollut mahdollista) ja kun tämän jälkeen tuli sopiva tauko suosikkijoukkueen peleissä, niin keskeytty palvelun ja palvelu lakkasi välittömästi.
Nyt homma taitaa toimia siten että pitää odottaa ensin kuukausi ja sen jälkeen kun keskeyttää palvelun, niin pitääkin odottaa kuukausi.
Sivulla kuitenkin puhutaan, että "Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. " mutta minusta tuo on nykyään kahden kuukauden.
Muilla kokemuksia / kommentteja tästä?
Itsellä, kuten näemmä monella muullakin, on menyt hermo palvelun kuvan laatuun / pätkimiseen verrattuna kilpailijoihin (HBO, Netflix, CMore, Viaplay).
Pienenä ihmisenä olen purkanut kiukkuani siihen, että olen laittanut Telian palvelun tauolle aina kun mahdollista. Aikaisemmin se onnistui siten että uudelleen käynnistämisen jälkeen odotti kuukauden (jona aikana keskeyttäminen ei ollut mahdollista) ja kun tämän jälkeen tuli sopiva tauko suosikkijoukkueen peleissä, niin keskeytty palvelun ja palvelu lakkasi välittömästi.
Nyt homma taitaa toimia siten että pitää odottaa ensin kuukausi ja sen jälkeen kun keskeyttää palvelun, niin pitääkin odottaa kuukausi.
Sivulla kuitenkin puhutaan, että "Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. " mutta minusta tuo on nykyään kahden kuukauden.
Onhan tää ihan totta, ettei enää niin sanotusti hetken mielijohteesta voi irtisanoa, vaan pitää maksaa vielä 1kk, jos haluaa irtisanoa. Toisaalta voihan tilauksen laittaa heti irtisanoutumaan tilauksen jälkeen, jos haluaa vaan kuukauden katsella.Itsellä, kuten näemmä monella muullakin, on menyt hermo palvelun kuvan laatuun / pätkimiseen verrattuna kilpailijoihin (HBO, Netflix, CMore, Viaplay).
Kun käyt tekemässä kanavapaketin irtisanomisen itse kirjautumalla telia.fi -sivustolle, tai ilmoitat siitä asiakaspalveluun, määräytyvät irtisanomispäivät näin:
// Katja
- Toistaiseksi voimassa olevat kanavapaketit: 30 vrk päähän
- Kamppispaketit (mm. 1kk maksutta): päättyvät heti
- Määräaikainen: Mikäli tilausta on jäljellä 30-60 päivää, päivämäärä asettuu määräaikaisen tilauksen loppuun
- Määräaikainen: Mikäli tilausta on jäljellä alle 30 päivää, irtisanominen asettuu 30 päivän päähän
Pystyy?...
Pystyykö tilauksen nyt perumaan netistä heti kun sen on ottanut? Aiemmin näin ei ollut.
Mitä ihmettä? Olen Thaimaassa..wifi pelaa.. pystyn kirjautumaan Telia Tv:n sivuille...mutta en voi katsoa peliä. Ei voi näyttää tässä maassa? Miksei? Vähän kai ottaa pattiin. Kärppä peli tiskiinNYT!
Mistä tuo joku heebo kuulokkeet päässä on ilmestynyt Nordiksen pääkameran eteen? Joku joka on mestoilla, käykää sanomassa että imaisee pään sisään.
Oskari Saaren takaraivo siellä kuvan alalaidassa välillä näkyy.
Ok. Onko sen pää kasvanut alkukaudesta....
Hanki VPN ja laita se johonkin EU-alueelle.Ei voi katsoa kuin Eu alueella... perse