Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 899 953
  • 23 426

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arttu Hämäläinen selostamassa Ässät-JYPiä. Pointsit Telialle selostajavalinnasta!

Mikäköhän vimma tolla selostajalla on käyttää täysin asiaan sopimattomia sanoja, esim "hermeettistä tekemistä" hermeettinen tarkoittaa ilmatiivistä tilaa, mun mielestä edes Siikosen ketjun pelaamisesta ei voi sanoa että on ilmatiivistä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mikäköhän vimma tolla selostajalla on käyttää täysin asiaan sopimattomia sanoja, esim "hermeettistä tekemistä" hermeettinen tarkoittaa ilmatiivistä tilaa, mun mielestä edes Siikosen ketjun pelaamisesta ei voi sanoa että on ilmatiivistä.

Tällä termillä voitaneen viitata myös Kokkolan Hermekseen. Selostaja tarkoitti siis, että Siikosen ketjun tekeminen oli Mestis-tasoa. Rohkea kannanotto selostajalta, yleensä kritisoivat maltillisemmin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Nyt on pakko miettiä että mitä vittua @Telia ...

Edelleenkin viive näissä liigalähetyksissä on helvetin iso, tämä on perusteltu sillä että käytössä on joku vanha tekniikka joka aiheuttaa viiveen. Mutta mutta, miten helvetissä on mahdollista että Telia TV:n kautta kun katsoo tässä avoimen viikonlopun aikana esim. Valioliigaa Viasat Jalkapallo -kanavalta, niin viive Viaplayn kuvaan on alle 10 sekuntia? Kai se sama tekniikka on käytössä myös Viasatin kanavien toistossa, joten teidän logiikan mukaan tuo viiveen pitäisi tässäkin lähetyksessä olla monta minuuttia.

En yleisesti jaksa hirveästi foliohattuilla mutta onhan tuo vähän erikoista että juurikin liigatuotteen kohdalla tuo viive on välillä aivan helvetillinen ja samaan aikaan kaikki puhuvat päät mainostavat että paras katselukokemus tulee sillä digiboksilla ja teidän nettiyhteydellä...

Jos siellä tahallaan perseillään tuon viiveen kanssa Telia TV -sovelluksella niin tuo toiminta on suoraan sanottuna ihan vitun törkeää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
En yleisesti jaksa hirveästi foliohattuilla mutta onhan tuo vähän erikoista että juurikin liigatuotteen kohdalla tuo viive on välillä aivan helvetillinen ja samaan aikaan kaikki puhuvat päät mainostavat että paras katselukokemus tulee sillä digiboksilla ja teidän nettiyhteydellä...

Jos siellä tahallaan perseillään tuon viiveen kanssa Telia TV -sovelluksella niin tuo toiminta on suoraan sanottuna ihan vitun törkeää.

Perjantaina soitti taas kerran Telian heppu ja kyseli miten hommat on pelittänyt. Kerroin että kuva on 99% hyvää, mutta se viive rassaa. Siihen tarttui välittömästi ja kertoi että heidän boksillaan ja yhteydellä pääsisi viiveestä eroon.

Luovutti kyllä heti koko puhelun, kun totesin että "en missään nimessä halua sitä teidän boksia".

Ehkä ajatuksissasi on perää. Toki jos näin on ja se jostain selviää, niin jälki on rumaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ehkä ajatuksissasi on perää. Toki jos näin on ja se jostain selviää, niin jälki on rumaa.
Jeps, sain nyt mahdollisuuden testata tuota kun nuo Viasatin kanavt näkyvät vapaasti myös Telia TV:ssä. Jotenkin hankala kuvitella että jossain mediasoittimessa on sellainen ominaisuus että tiettyä kanavaa katsoessa viivettä ei ole ja sitten kun muita kanavia katsoo niin viivettä tulee ihan randomisti välillä minuuttitolkulla.

Tägätään vielä @Telia tähän koska haluan tähän selvityksen. En toki pidättele hengitystä tämän suhteen koska kyseessä on luultavasti sen verran arka aihe ja voihan se olla että nämä tänne kirjoittavat eivät sen kummemmin tuosta tiedä edes.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jeps, sain nyt mahdollisuuden testata tuota kun nuo Viasatin kanavt näkyvät vapaasti myös Telia TV:ssä. Jotenkin hankala kuvitella että jossain mediasoittimessa on sellainen ominaisuus että tiettyä kanavaa katsoessa viivettä ei ole ja sitten kun muita kanavia katsoo niin viivettä tulee ihan randomisti välillä minuuttitolkulla.

Tägätään vielä @Telia tähän koska haluan tähän selvityksen. En toki pidättele hengitystä tämän suhteen koska kyseessä on luultavasti sen verran arka aihe ja voihan se olla että nämä tänne kirjoittavat eivät sen kummemmin tuosta tiedä edes.

Eivät varmasti availe viivettä sen kummemin vaan töitä tehdään kunnes uusi tekniikka on valmis. Siihen asti pitää ostaa kiinteä netti ja digiboksi.
Persnettoa tehdään liigalla niin paljon että pakko käyttää kaikki konstit muiden härpäkkeiden myyntiin
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Periaatteessa arvostan kyllä asiakkaan oikeuksien puolesta taistelua, mutta ei sillä näköjään tuntipalkoille pääse.

Pistä YV niin laitan tilinumeron tulemaan, jos sattuu noita ylimääräsiä 1,45:sia olemaan niin tänne mahtuu kans.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Oli kyllä taas kuvaaja jatkuvasti tilanteista jäljessä.

Usko tai älä mutta sitäkin on toivottu, että oltaisiin välillä jäljessä sen kuvauksen kanssa. Että tää on ihan hyvä näin teidän pitää nyt vaan kestää. Mutta kyllä me kuunnellaan palautteita ja laitellaan niitä vessanp.. . eteenpäin!

// keijoannikki
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Jos vastavuoroisesti onnistut järjestämään minulle jotenkin puoli tuntia lisää vapaa-aikaa, maksan mielelläni.

Ai, että sitten kuitenkin vastiketta kaipaa sille rahalle? Kappas..

Mutta jos nyt sitten sen verran, vaikka halvalla menee.. mutta jos muistit kääntää kelloja niin järkkäsin jo, tuplat. Eli 2.90 kitoos ja hyvää päivänjatkoa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälläkään kaudella ei ole esiintynyt mitään ongelmia Chromecastin kautta katsellessa - taitaapa CC olla suht vanha, liekkö 2nd- tai jopa 1st gen. Puhelimena iPhone 7 ja kotona 50M kaapelinetti. Toisinaan tulee käytyä huvittuneena lukemassa tätä itkun määrää. Ei sillä etteikö se itseänikin itkettäisi jos oikeasti olisi jotain ongelmaa johon ei ihan oikeasti itse voisi vaikuttaa; eli se oma laite- ja verkkoympäristö.

Palvelu ei toki ole täydellinen, mutta itselleni ainakin on tärkeintä että streami toimii ja kuvanlaatu on kohtalaisen hyvää. UHD:n perään vollottaminen tuntuu erikoiselta, kun miettii ettei Suomessa lähellekään kaikkea nää vielä nykypäivänä edes 1080p tasoisena. En tosin ole seurannut kuinka paljon Telia on UHD-laatua mainostanut. Toki miinustakin löytyy, ja vituttaa kyllä ettei tuohon viiveongelmaan ole edelleenkään saatu parannusta vaikka sitä ilmeisesti kovasti lupailtiin. Koostevideot on myös edelleen turhan suppeita ja vaihtelevat otteluittain, joistain otteluista näytetään jopa pari torjuntaakin mutta sitten taas toisista ainoastaan maalit. Toisaalta - vertailukohtanan kaikkien ihannoimaan NHL:n - eipä sielläkään koosteissa ole enää vuosiin näytetty taklauksia tai torikokouksia, nyrkkihippasista puhumattakaan.
 

Telia

Jäsen
Nyt on pakko miettiä että mitä vittua @Telia ...

Edelleenkin viive näissä liigalähetyksissä on helvetin iso, tämä on perusteltu sillä että käytössä on joku vanha tekniikka joka aiheuttaa viiveen. Mutta mutta, miten helvetissä on mahdollista että Telia TV:n kautta kun katsoo tässä avoimen viikonlopun aikana esim. Valioliigaa Viasat Jalkapallo -kanavalta, niin viive Viaplayn kuvaan on alle 10 sekuntia? Kai se sama tekniikka on käytössä myös Viasatin kanavien toistossa, joten teidän logiikan mukaan tuo viiveen pitäisi tässäkin lähetyksessä olla monta minuuttia.

En yleisesti jaksa hirveästi foliohattuilla mutta onhan tuo vähän erikoista että juurikin liigatuotteen kohdalla tuo viive on välillä aivan helvetillinen ja samaan aikaan kaikki puhuvat päät mainostavat että paras katselukokemus tulee sillä digiboksilla ja teidän nettiyhteydellä...

Jos siellä tahallaan perseillään tuon viiveen kanssa Telia TV -sovelluksella niin tuo toiminta on suoraan sanottuna ihan vitun törkeää.

Telia TV-sovelluksella esiintynyttä pidempää viivettä etenkin Chromecastilla käytettäessä on voinut esiintyä muillakin kanavilla eli se ei ole ainoastaan jäänyt Liiga-lähetyksiin. Tähän ollaaan korjausta tuomassa.

//Joonas L.
 

Surmanajaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Telia TV-sovelluksella esiintynyttä pidempää viivettä etenkin Chromecastilla käytettäessä on voinut esiintyä muillakin kanavilla eli se ei ole ainoastaan jäänyt Liiga-lähetyksiin. Tähän ollaaan korjausta tuomassa.

//Joonas L.

HAHAAA korjausta ollaa tuomassa. Onkohan tämä korjaus samassa kuljetuksessa *HTML5 playerin kanssa? Laitoitteko sen kenties postilla tulemaan? Voin kertoa että ei tule perille koskaan. Laittaisitte nyt yhden asian kerrallaan kuntoon siellä, mutta ei ensimmäistäkään.

- äänet on samaa huttua ku aina ennenkin, siis taan samalla tasolla ku ruudun aikana
- tilaaminen on vähintäänkin haastavaa, ja edelleen ulkomailla asuvien ja luottotiedottomien ulottumattomissa,
- kuvaus on mitä on, ei ne opi.
- kuvanlaatu on mitä on, samaa 720@50 tavaraa mitä ruudulla
- omia kaapeli ja tietoliikenneverkko asiakkaita suositaan, valitettavasti vain iso osa suomalaisia asuu näiden ulottumattomissa.
- kunnollista katselinta tietokoneille ei lupauksista huolimatta ole, sitä on nyt 15kk tehty.
- viiveet, ne on ennemminkin kasvaneet kuin pienentyneet, taitaa sopimuskausi tulla päähänsä ennen kun uusi tekniikka saadaan käyttöön

Anteeksi liioittelin, saitte te lopulta ne tabit sinne aitioihin tuomareiden käyttöön, todistettavasti siis yhden raskaan puutteen olette saaneet korjattua

HÄVETKÄÄ siellä telialla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ai, että sitten kuitenkin vastiketta kaipaa sille rahalle? Kappas..
Nyt jompi kumpi meistä on kadottanut tämän turhan jankkauksen punaisen langan, enkä tiedä kumpi.

Sanoin että puolen tunnin jankkauksella säästetty 1,45€ oli mielestäni huono tuntipalkka, eli minulle puoli tuntia vapaa-aikaa on arvokkaampi kuin euro ja 45 senttiä.

Mutta jos nyt sitten sen verran, vaikka halvalla menee.. mutta jos muistit kääntää kelloja niin järkkäsin jo, tuplat. Eli 2.90 kitoos ja hyvää päivänjatkoa.
Älä yritä kusettaa, et sinä mitään järkännyt. Sain vain takaisin sen tunnin joka minulta puoli vuotta sitten vääryydellä vietiin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Pieni huomio, UHD kanavalla tuo viive oli, mutta eipä tuosta ole mitään hyötyä kun sitä ei saa kaikille peleille.

Mikä kestää, että ei tuota korjausta ei tule tuohon viiveeseen.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Katsoin pitkästä aikaa viikonloppuna änärilähetystä Viasatilta. Peliä katsoessa mielessäni jyskytti Telian lupaukset katselukokemuksen mullistamisesta. Aika kaukana ollaan.

Kalpan rämpiessä oli helppo lopettaa tilaus. Pistäkää @Telia lupaamanne asiat kuntoon tai toivokaa, että Kalpa lähtee lentoon. Ennen vähintään toisen asian toteutumista tiemme eivät kohtaa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Telia
Tuolla Titta på ylähylly -ohjelmassa (mahdollisesti muissakin lähetyksissä) on nyt kuukausi veivattu samaa komeiden maalien koostetta. Sinänsä pikkujuttu, mutta kyllä tässä kuukauden aikana on Liigassa mätetty aika monta muutakin komeaa maalia. Väitän että pelkästään viime viikonlopulta saisitte uuden maalikoosteen tehtyä.

Sen sijaan se tärkein, eli itse ottelulähetykset on minulla toimineet täysin ongelmitta sen jälkeen kun kotiin tuli 400-megainen laajakaista. Modeemista vielä suoraan verkkokaapeli Chromecast ultraan. Kuvanlaatu on niin hyvä, etten parempaa osaa kaivata.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Todella vahvasti näyttää siltä ettei mikään muutu niinkauan kun tilaajia on tarpeeksi. Tehkää kuten minä ja kaikki tilaukset poikki. Eiköhän siellä aleta panostamaan tuotteeseen kun tulot on 0€.

Teliaahan ei kiinnosta pätkääkään kattooko joku Liigaa. Niitä kiinnostaa vain se kuinka moni siinä ohessa/sen varjolla ostelee pokseja ja liittymiä jne. ja kuinka paljon rahaa tulee siitä.
Niin ollen enemmänkin purisi se, että sulkisi kaikki muut mahdolliset liittymät ja palvelut jne. Kunnon kato asiakkaisiin kaikkialta, vaikka näillä purkkavirityksillä ja windows 3.1:llä jatkaiskin pelien kattomista.
Harmi vain kun suuri massa "on ihan tyytyväisiä" niin tosiaan ei tässä juuri mikään tule muuttumaan sen saatte nähdä. Askelmerkit on jo aika selviä tässä vuosien aikana nähty mikä on "panostamisen" taso.. tehkää etusormesta ja peukusta sellainen renkula ja puhaltakaa siihen. Siitä saa osviittaa.
 

Jarppis

Jäsen
Nii... Nyt on uutisoitu että suomalaisten telia-puhelimet oli mykkänä ulkomailla sekä että kotona asuvien vanhusten turvapuhelimet oli myös toimimattomia (Montakohan vainajaa näistä ongelmista seuras.. hmmm), yllätys yllätys vika johtui Teliasta. Kaikki tietoliikenne kulkee Ruottin kautta. Ehkäpä siitä syystä myös Liiga tuote ei kehity, vaikka kuinka kuinka palautetta antaa. Ruottin puolella vaan sanotaan kaikkiin Telian aspan välittämiin viesteihin: Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte, Jag förstår inte.... Mietin tuossa että pitäisikö palaute alkaa antamaan svenska taalande.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
On mahtavaa lukea tätä ketjua.

Jo viime vuonna Telia ilmoitti, että html soitin tulee talven aikana. Nyt kun miettii, niin ei taidettu mainita että mikä vuosi on kyseessä.

Tästä voidaan siis miettiä, että kauanko menee näihin uhd äänenlaatu jne korjauksiin aikaa. Saatte odotella hyvän tovin. On se kyllä kumma, että asiat laitetaan aina eteenpäin, mutta silti mitään ei tapahdu.

Eekun kaikki korjautuu kun otat Telian netin, puhelimen, tabletin, tallennustilan, mobiilivarmenteen, boxin, 3 eri appia ja Telian työukon asentamaan kaikki. Nämä kaikki vain kiinteällä 100e/kk + 30e toimitus +60e työukon toimitus kotiisi asentamaan. Jolloin kaikki toimii, mutta heti kun työmies poistuu ovesta. Kaikki brakaa. Soitat "ilmaiseen" Telia-help numeroon vika ei ole Teliassa. Vaan asiakkaassa. Asiasi viedään eteenpäin. Sinulle ei myönnetä korvausta. Koska vikaa ei ilmene laajemmin.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Teliaahan ei kiinnosta pätkääkään kattooko joku Liigaa. Niitä kiinnostaa vain se kuinka moni siinä ohessa/sen varjolla ostelee pokseja ja liittymiä jne. ja kuinka paljon rahaa tulee siitä.
Niin ollen enemmänkin purisi se, että sulkisi kaikki muut mahdolliset liittymät ja palvelut jne. Kunnon kato asiakkaisiin kaikkialta, vaikka näillä purkkavirityksillä ja windows 3.1:llä jatkaiskin pelien kattomista.
Harmi vain kun suuri massa "on ihan tyytyväisiä" niin tosiaan ei tässä juuri mikään tule muuttumaan sen saatte nähdä. Askelmerkit on jo aika selviä tässä vuosien aikana nähty mikä on "panostamisen" taso.. tehkää etusormesta ja peukusta sellainen renkula ja puhaltakaa siihen. Siitä saa osviittaa.
Tätä vähän tarkoitinkin että kaikki liittymiä sun muita myöden. Onhan se jo selvää että Liiga on pelkkä sisäänheittotuote.
Suomessa tämä tietysti vielä onnistuu kun täällä ollaan aina vaan tyydytty kun isommat ohjaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös