Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 912 490
  • 23 458

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jos 1gen CC on laitteiston osalta jäämässä jollain tavalla jälkeen, niin on ihan loogista, että sitä joutuu jossain vaiheessa päivittämään. En todellakaan toivo, että yksikään palveluntarjoaja väkisin yrittää karsia laatua, jotta vanhempi laitteisto pysyy mukana. En tosin tiedä mihin tuo toimimattomuus tässä kohtaa liittyy, joten kommentoin vain yleisellä tasolla.

Käytin hetkellisesti vuosi sitten Chromea lisärin kera, mutta siirryin pian Win10 softaan, joka on toiminut pääosin erinomaisesti. Tällä kaudella Win10 softa ei ole tuottanut mitään ongelmia, vaikka viime kauden aikana pieniä ongelmia välillä ilmaantuikin. Edge on myös parin testin perusteella toiminut hyvin, eikä se nyt suoranaisesti ole "kuopattu selain". IE sitä kyllä on ja sen käyttöä en suosittele kenellekään.

Ja lisätään nyt tähän loppuun vielä, että en ymmärrä miksi HTML5:n tuominen kaikille selaimille on kestänyt näin kauan ja se on mielestäni Telialta iso virhe.
Korjataan sen verran että "nykyinen" Edge on kuopattu ja Microsoft on siitäkin tekemässä Chromiumiin perustuvan selaimen. Tällöin todennäköisesti myös Telian HTML5 player lakkaa siinä toimimasta. Jos MS tekee muutoksen ennen Teliaa niin jäljelle jää enää IE mikä tukee Telian HTML5 playeria.

Lisätään vielä tuosta 1gen CC:stä että kyllä siinä muut streamaus palvelut vielä toimivat hyvin.
 

Telia

Jäsen
Itselleni ei ole kuin yksi ylitsepääsemätön ongelma: en pysty tilaamaan lätkää Telialta. Nettiliittymäni maksaja on työnantajani ja siihen aina tyrkkäävät "kaupan päälle" tuon Telia-TV:n. En ole käyttänyt digiboksipaskaa vuosikausiin ja onneksi jossain välissä onnistuin lopettamaan tallennusmahdollisuuden kun se oli muuttunut maksulliseksi. Mutta kun Telia ei pysty erittelemään laskuja, joten jos tilaisin tuon niin se menisi työnantajani maksettavaksi (eikä käyttämämme tilitoimisto osaa moisia eritellä enkä edes halua että heidän tarvitsee).

Tällä hetkellä ns. jaettu lasku ei ole mahdollinen kuin niissä yrityksissä, jotka ovat tehneet siitä erillisen sopimuksen. Tällöin työnantaja maksaa liittymän kuukausimaksun ja työntekijä mahdolliset lisäpalvelut.

Jos tällaista sopimusta ei ole tehty, ainoa vaihtoehto on hankkia Telia TV digiboksi tai Telia TV -sovellus omiin nimiin. Käytännössä siis työnantaja maksaisi pelkän laajakaistan, jonka päälle hankkisit itse meidän digiboksin, joka toimii millä tahansa nettiyhteydellä. Lisäinfoa löydät täältä.

// Ilari
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En tiedä, ehkä tässä on alueellisiakin eroja, mutta jännä tosiaan, että oma kokemus (ja keskustelujen tuoma tuntuma) on täysin eri päästä janaa.
Mä olen katsellut pelejä neljässä eri kiinteässä lokaatiossa. Kotona kuidun/kiinteistöliittymän (50M) takana, landella jonkun paukkulangan varassa, Ranskassa air-bnb:ssä ja Latviassa hotellissa. Ai niin, vielä kännykällä metromatkalla. Yhdessäkään tapauksessa en ole saanu aikaan kuvan puuroutumista, pl. metro, kun mobiilidata on hiukan katveessa välillä. Ihan tilaukseni alkuaikoina mulla oli kotona ongelmia, mutta ne paikallistuivat wlaniin. Ne ongelmat loppuivat, kun vaihdoin tukarissa 2,4 GHz taajuuden 5 GHz:iin. Kerrostalossa oli vissiin hiukan ruuhkaa kanavilla eikä mun tukari osannut hanskata sitä kunnolla.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen katsellut pelejä neljässä eri kiinteässä lokaatiossa. Kotona kuidun/kiinteistöliittymän (50M) takana, landella jonkun paukkulangan varassa, Ranskassa air-bnb:ssä ja Latviassa hotellissa. Ai niin, vielä kännykällä metromatkalla. Yhdessäkään tapauksessa en ole saanu aikaan kuvan puuroutumista, pl. metro, kun mobiilidata on hiukan katveessa välillä. Ihan tilaukseni alkuaikoina mulla oli kotona ongelmia, mutta ne paikallistuivat wlaniin. Ne ongelmat loppuivat, kun vaihdoin tukarissa 2,4 GHz taajuuden 5 GHz:iin. Kerrostalossa oli vissiin hiukan ruuhkaa kanavilla eikä mun tukari osannut hanskata sitä kunnolla.
Katsoitko kännykän tai koneen ruudulta, vai käytitkö Chromecastiä tai Apple TV:tä välissä? Koska näin olen ymmärtänyt, että suoraan laitteen ruudulta on ollut paljon vähemmän ongelmia. Toki ei ole ihan nykypäivää, ettei voi telkkarin ruudulta katsoa.

Itselläkin voisi auttaa jo ihan Chromecastin vaihto ykkössukupolvesta uudempaan, koska ykkönen ei tue 5GHz taajuutta, mutta en ole halunnut siihen sijoittaa rahaa, koska oikeastaan muuta käyttöä ei Chromecastille nykyään TeliaTVn lisäksi ole, kaikki muu pyörii Android TV:n omilla sovelluksilla ja tykkään siitä. Siksi kiinnostaisi ehkä enemmän tuo Apple TV 4k, mutta hinnan puolesta taas CC ultra olisi parempi.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen katsellut pelejä neljässä eri kiinteässä lokaatiossa. Kotona kuidun/kiinteistöliittymän (50M) takana, landella jonkun paukkulangan varassa, Ranskassa air-bnb:ssä ja Latviassa hotellissa. Ai niin, vielä kännykällä metromatkalla. Yhdessäkään tapauksessa en ole saanu aikaan kuvan puuroutumista, pl. metro, kun mobiilidata on hiukan katveessa välillä. Ihan tilaukseni alkuaikoina mulla oli kotona ongelmia, mutta ne paikallistuivat wlaniin. Ne ongelmat loppuivat, kun vaihdoin tukarissa 2,4 GHz taajuuden 5 GHz:iin. Kerrostalossa oli vissiin hiukan ruuhkaa kanavilla eikä mun tukari osannut hanskata sitä kunnolla.

Itse käytin palvelua 200M kaapelin päässä ja Chromecast laite kaapelilla kiinni reitittimessä. Tällä kokoonpanolla en kohdannut ensimmäistäkään ongelmaa kuvan suhteen. Sukulaiset ja tuttavat taas tuskailivat kovastikin Chromecastiensa kanssa ja usein pelipäivinä Facebook täyttyi hyvinkin värikkäistä kommenteista Teliaa kohtaan. Kuten todettua, heillä olisi varmasti ollut jotain tehtävissä sen kotiverkon suhteen. Käsittämätöntä on lähinnä se, miten Telia ei ole saanut sovellustaan siihen kuntoon, ettei vastaavia ongelmia tulisi niin helposti ja paljon. Jos asiakkaalla toimivat muut suoratoistopalvelut, ei siinä tietysti tule mieleen alkaa sitä omaa verkkoa käydä syvemmin läpi, jos nyt on osaamistakaan siihen. Tilanne siis harmittaa em. asiakkaiden puolesta, itselleni sillä ei enää ole mitään merkitystä miten palvelu toimii.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itsellä samankaltaisia kokemuksia. 100M kuitumodeemin perässä on oma wlan-reititin ja ei ole ollut mitään ongelmia Telia TV + cc kombon kanssa. Nyt laitoin cc 2.gen laitteen kakkostelkkariin kiinni ja ostin olohuoneen 4K telkkariin cc ultran joka on kiinni reitittimessä ethernet-johdolla. Ei muuta ongelmia kuin tuo iän ikuinen viive. Toki kun tämän kirjoitan niin olen automaagisesti Telian palveluksessa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Katsoitko kännykän tai koneen ruudulta, vai käytitkö Chromecastiä tai Apple TV:tä välissä? Koska näin olen ymmärtänyt, että suoraan laitteen ruudulta on ollut paljon vähemmän ongelmia. Toki ei ole ihan nykypäivää, ettei voi telkkarin ruudulta katsoa.

Itselläkin voisi auttaa jo ihan Chromecastin vaihto ykkössukupolvesta uudempaan, koska ykkönen ei tue 5GHz taajuutta, mutta en ole halunnut siihen sijoittaa rahaa, koska oikeastaan muuta käyttöä ei Chromecastille nykyään TeliaTVn lisäksi ole, kaikki muu pyörii Android TV:n omilla sovelluksilla ja tykkään siitä. Siksi kiinnostaisi ehkä enemmän tuo Apple TV 4k, mutta hinnan puolesta taas CC ultra olisi parempi.
Ranskassa tabletilta ja kännykällä, Riikassa muistaakseni läppäriltä Chromella. Landella oli cc mukana. Siellä on nykyään mun vanha wlan-tukari, joka kyllä tukee 5 GHz. Sinne raahasin 2. gen cc:n, joka on yleensä himassa kakkostelkkarissa. Ykköstelkkarissa on 3. gen cc.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Käsittämätöntä on lähinnä se, miten Telia ei ole saanut sovellustaan siihen kuntoon, ettei vastaavia ongelmia tulisi niin helposti ja paljon. Jos asiakkaalla toimivat muut suoratoistopalvelut, ei siinä tietysti tule mieleen alkaa sitä omaa verkkoa käydä syvemmin läpi, jos nyt on osaamistakaan siihen. Tilanne siis harmittaa em. asiakkaiden puolesta, itselleni sillä ei enää ole mitään merkitystä miten palvelu toimii.
Mä olen jossain vaiheessa uraa tehnyt tietoliikenteen vianrajoitusta. Sen takia voin sanoa *krhm* ns. työn puolesta, että laajemman vian rajoituksessa yhteisen nimittäjän löytäminen oli aina a ja o. Se on juuri se, mikä mua eniten tässä hämää. Jos ja kun muut vastaavat palveluntarjoajat eivät ongelmoi kuvan kanssa, niin silloin yhteinen nimittäjä rajaantuu jonnekin muualle kuin käyttäjien laitteisiin. En ymmärrä edes vähää alusta tätä appsi-maailmaa, mutta voisiko se vika olla siinä puskurissa? Toisaalta, näissä vianrajoituksissa ongelman toistaminen testiympäristössä luulisi olevan triviaali homma. Ja kun se ongelma on saatu toistettua, sen rajoittaminen ja korjaaminen pitäisi olla yhtä triviaalia. Jos tuota ongelmaa sitten taas ei ole saatu toistettua, niin sitä pidän ihmeenä. Tuskin ihmiset nyt silkkaa pahuuttaan motkottavat puuroutuvasta kuvasta.

Se viive nyt on taas sellainen juttu, että sitä ei olisi alunpitäenkään pitänyt olla olemassa. Joku lähetysviive on toki aina, mutta että kuusinkertainen muihin verrattuna? Ihan testatusti olen havainnut Viaplayn NHL-viiveen olevan 20 s paikkeilla. Tekohengitystähän tuolle appsin viiveelle voi antaa käynnistelemällä sitä uudelleen, mutta onhan sekin ihan purkkaviritys viimeisen päälle. Mä sentään pystyn vertaamaan win10-appsiin tota cc-viivettä, kaikilla ei välttämättä ole siihen mahdollisuutta tai halua.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos oikeasti suurimmalla osalla asiakkaista olisi merkittäviä ongelmia, niin kyllä valtamedia siitä uutisoisi. Ja tässäkin ketjussa olisi paljon suurempi meteli käynnissä jatkuvasti. Tämän huomaa esimerkiksi silloin, kun yksittäisessä ottelulähetyksessä on kaikkiin katsojiin vaikuttavia ongelmia, jolloin tässäkin ketjussa liikehdintä kasvaa merkittävästi.

Telian liiga-tuotteeseen liittyy paljon ongelmia ja vielä ongelmallisempaa on se tapa miten Telia käsittelee asiakkaitaan. Kaikki ei tästä huolimatta ole kuitenkaan pielessä. Itse lähetyksien toimivuuteen liittyvät ongelmat johtuvat pääsääntöisesti siitä, että Telia-TV on liian tarkka yhteyden toimivuudesta, eikä sillä ole vikasietoa juuri nimeksikään. Jos tältä osin asiakkaalla käytössä oleva yhteys kuitenkin ns. "vastaa huutoon", niin pystyy yleensä katselemaan varsin ongelmattomasti lähetyksiä.

Esimerkiksi itse olen ollut melko hiljaa tässä ketjussa. Mutta tuo huono vikasieto on alkanut pänniä taas ihan kunnolla. Viime kaudella sain 100-megaisella laajakaistalla ja Chromecastilla homman toimimaan, kun tämän ketjun ohjeiden mukaan avasin reitittimeltä 5 GHz:n taajuudella toimivan wifi-yhteyden ja pakotin sen täysin vapaalle kanavalle. Voi olla että tuolle kanavalle sitten on ilmestynyt joku muu, kun taas alkoi resoluution seilaaminen heti kauden alusta.

Sain ongelman ratkaisemiseksi CC ultran kytkettyä kaapelilla vaihtoehtoiseen 10-megaista kaistaa tarjoavaan purkkiin. (Tuon nopeus tulee nousemaan kuukauden päästä.) Tällä tavalla homma on toiminu pääosin, mutta taas lauantaina näkyi sitä PERKELEEN resoluution seilaamista.

Kyllähän tuo sikäli vituttaa, kun - kuten täällä on moni todennut - minkään muun palvelun kanssa ei tarvitse vastaavia kikkailla. Yle Areena, Netflix, YouTube, SVT play, Ruutu+ jne jne.

Edelleen kuvanlaatu on selvästi parempi myös ja varsinkin tallenteissa kuin edellisellä palveluntarjoajalla. Silloin kun sitä parasta laatua pukkaa. Minua henkilökohtaisesti ei joku parin tai edes viiden minuutin viive juuri haittaa. Toki kaikenlaisia spoilauspalveluita ja Jatkoaikaa pitää esimerkiksi jatkoajoilla välttää. Maksaisin myös laskut mielelläni luottokortilla, mutta sekin lähinnä Nice to have.

Se kuvanlaadun seilaus pois niin minä olen tyytyväinen.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koska Telia mahtaa lähettää laskun? Ja tuleeko sähköisenä vai kirjeenä? Aloitin tilauksen tuossa kauden kynnyksellä eikä ole vielä mitään kuulunut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Osaisitko tarkentaa, että mikä tuossa nimenomaisessa vastauksessa (tai tilanteessa mihin se liittyy) on niin härskiä? Teliahan kokeili sitä uutta alustaa harjoituskaudella ja se todellakin osoittautui ongelmalliseksi. Mitä muuta vastausta tähän asiaan Telian edustajat olisivat voineet tähän ketjuun kirjoittaa? Tuo vastaus kuitenkin kertoo missä mennään, ja itse ainakin ennemmin otan vastaan tuon tiedon, kuin pelkkää hiljaisuutta.
Vastaus ei ehkä itsessään ole kovin härski, mutta onhan se nyt ihan helvetin härskiä toimintaa että kaksi ja puoli vuotta oikeuksien hankkimisen jälkeen Telia ei ole saanut kasaan sellaista viritystä että suora lähetys olisi ihan oikeasti suora. Joo, sekunnilleen suoraa lähetystä ei voi teknisistä syistä varmasti koskaan tulla, mutta edes se kohtuullinen 30 sekunnin viive (Joka on esim. C Morella tai Viaplayssa verrattuna normaaleihin kanaviin) olisi varmaan ihan jees joskus saada tässä aikaan.

Toki uskon että tätä oikeasti suoran lähetyksen vaihtoehtoa tutkitaan ja palaute on viety eteenpäin. Suorat lähetykset saadaan varmasti aikaiseksi kauden aikana. Ei tosin tiedetä onko kyseessä esim. tämä liigakausi vai kenties tämä Telian sopimuskausi joka kestää johonkin ensi vuosikymmenen puoliväliin. Suoria lähetyksiä odotellessa voit ladata Telia Loves Suorat lähetykset -äpin, mitään et sieltä kyllä näe mutta sen Äpin avulla voit tilata Telian boksin jonka kautta näet suoria lähetyksiä! Mukavaa päivänjatkoa! :)
 

Viper

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen ihmetellyt täälläkin kirjoittavien ihmisten ongelmia Telian kanssa. Itsellä kun chromecastin kautta kuva on ollut aina ihan priimaa ja kaikki toiminut hyvin.

Nyt olen kuitenkin pari peliä joutunut katsomaan tietokoneella ja osin puhelimella. Ja kyllä vaan on kuva ollut huonoa! Koneella aina hetkittäin kuva oli terävä ja hyvä, mutta suuret osat ajasta selkeästi huonompilaatuista. Erikoista sinäänsä, että tietokoneen kanssa olin vielä selkeästi lähempänä reititintä, mistä langaton signaali noin 50 megabitin sekuntivauhdilla lähtee ilmoille. Jos kuva olisi aina noin huonoa, niin en maksaisi palvelusta. Onneksi kyllä jostain syystä CC ja telkkari toimiii aina hyvin.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katselin tässä HPK - Lukko pelin maaleja Liigan sivuilta ja on tuo kulmakameramiehen toiminta aika erikoista. Heilutaan hulluna edestakaisin ja jatkuvasti jäljessä niin, ettei kiekko pysy kuvassa.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tuossa kampanjassahan on pointtina, että se hinta ei nouse, jos tilauksen tekee ennen lokakuun alkua. Tuo 29,90€ hinta pätee niin kauan kuin tilauksen pitää voimassa. Näin on Telian edustaja sanonut tässä ketjussa ja kampanjaehdoissakin muistaakseni näin mainittiin.

Ja luotat mitä täällä puhuvat päät sanoo? Hah, ei ole ihan yksi eikä kaksi esimerkkiä toiseen suuntaan.. mutta joo saahan sitä jokainen uskoa mihin haluaa. Meillä käy joulupukki joka vuosi!
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Jos 1gen CC on laitteiston osalta jäämässä jollain tavalla jälkeen, niin on ihan loogista, että sitä joutuu jossain vaiheessa päivittämään. En todellakaan toivo, että yksikään palveluntarjoaja väkisin yrittää karsia laatua, jotta vanhempi laitteisto pysyy mukana. En tosin tiedä mihin tuo toimimattomuus tässä kohtaa liittyy, joten kommentoin vain yleisellä tasolla. Se tuntuu kyllä erikoiselta, jos tuolla kuitenkin viime kaudella vielä homma toimi hyvin. Käsittääkseni merkittäviä muutoksia tälle kaudelle ei ole tehty, joten toimivuuden huonontuminen on erikoista.

Käytin hetkellisesti vuosi sitten Chromea lisärin kera, mutta siirryin pian Win10 softaan, joka on toiminut pääosin erinomaisesti. Tällä kaudella Win10 softa ei ole tuottanut mitään ongelmia, vaikka viime kauden aikana pieniä ongelmia välillä ilmaantuikin. Edge on myös parin testin perusteella toiminut hyvin, eikä se nyt suoranaisesti ole "kuopattu selain". IE sitä kyllä on ja sen käyttöä en suosittele kenellekään.

Ja lisätään nyt tähän loppuun vielä, että en ymmärrä miksi HTML5:n tuominen kaikille selaimille on kestänyt näin kauan ja se on mielestäni Telialta iso virhe.

No Telialla ei ainakaan ihan heti tule sitä "ongelmaa" että pitäisi laatua alkaa erikseen karsia..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastaus ei ehkä itsessään ole kovin härski, mutta onhan se nyt ihan helvetin härskiä toimintaa että kaksi ja puoli vuotta oikeuksien hankkimisen jälkeen Telia ei ole saanut kasaan sellaista viritystä että suora lähetys olisi ihan oikeasti suora. Joo, sekunnilleen suoraa lähetystä ei voi teknisistä syistä varmasti koskaan tulla, mutta edes se kohtuullinen 30 sekunnin viive (Joka on esim. C Morella tai Viaplayssa verrattuna normaaleihin kanaviin) olisi varmaan ihan jees joskus saada tässä aikaan.

Toki uskon että tätä oikeasti suoran lähetyksen vaihtoehtoa tutkitaan ja palaute on viety eteenpäin. Suorat lähetykset saadaan varmasti aikaiseksi kauden aikana. Ei tosin tiedetä onko kyseessä esim. tämä liigakausi vai kenties tämä Telian sopimuskausi joka kestää johonkin ensi vuosikymmenen puoliväliin. Suoria lähetyksiä odotellessa voit ladata Telia Loves Suorat lähetykset -äpin, mitään et sieltä kyllä näe mutta sen Äpin avulla voit tilata Telian boksin jonka kautta näet suoria lähetyksiä! Mukavaa päivänjatkoa! :)
Samaa mieltä. Sitä kyllä ihmettelen, että miksi viive on ihan "normaaleissa" rajoissa Win10 sovelluksella, mutta Chromecast tulee 1-2 minuuttia sitäkin jäljessä. Olen käyttänyt aika vähän Chromecastia, joten en tiedä toistuuko sama trendi muiden sisällöntuottajien kanssa, mutta epäilen että ei toistu. Ei ainakaan noin radikaalisti.

En tiedä mitä luokkaa tuo viive Win10 sovelluksen kautta on, mutta ainakin maalit näkee sitä kautta ennen kuin liigavahti tai liigan nettisivut niistä ilmoittavat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Olen käyttänyt aika vähän Chromecastia, joten en tiedä toistuuko sama trendi muiden sisällöntuottajien kanssa, mutta epäilen että ei toistu. Ei ainakaan noin radikaalisti.
Ei toistu. Isoin viive mikä minulla on Chromecastin kanssa ollut on sellaiset 35 sekuntia normaaliin kaapeli-tv:n lähetykseen. Tai siis tämä lähinnä Viaplayn ja C Moren kanssa, mutta tuskin se on muillakaan kovin paljon tuota isompaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei toistu. Isoin viive mikä minulla on Chromecastin kanssa ollut on sellaiset 35 sekuntia normaaliin kaapeli-tv:n lähetykseen. Tai siis tämä lähinnä Viaplayn ja C Moren kanssa, mutta tuskin se on muillakaan kovin paljon tuota isompaa.
Eli jotain ihmeellistä on Telialla nimenomaan liittyen Chromecastin kautta katseluun. Muutenkin tuo Win10 sovellus tuntuu olevan paras tapa katsella Telia TV:tä, vaikka siinäkin on omat käytettävyyteen liittyvät hankaluutensa.

Hyvin vähän voi kehua Telia TV-sovelluksia, vaan kyllä niistä löytyy poikkeuksetta paljon toivomisen varaa. Toivottavasti Telia on edes ymmärtänyt tämän ja uudistaa näitä sovelluksia kovalla kädellä mahdollisimman pian.
 

kalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Annetaan nyt välillä posiakin, kun aihetta on. Nimittäin eilinen HPK - Lukko -peli pyöri lähes moitteetta koko illan. Ainoastaan kanavanvaihdon jälkeen kuva ikäänkuin haki asetuksiaan ja oli muutaman sekunnin tutun suttuinen , mutta palasi nopesti hyväksi.
En tiedä, voiko se vaikuttaa asiaan , että kyseessä oli kierroksen ainoa ottelu. Onkohan muilla kokemuksia siitä, millainen kuvanlaatu on riippuen kierroksen lähettyjen otteluiden määrästä?
Elisan kotiliittymä 100M, wifi, Telian boxi -yhdistelmä käytössä.
ps. Juuri eilen päivällä Telian kaveri soitteli kysyen kokemuksista Telia-tv:stä. Kun kerroin jatkuvista kuvanlaatuongelmista, ymmärsi hyvin, että en tarttunut sinänsä hyvään tarjoukseen NHL- ja KHL ym. paketista,
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En tiedä olisiko liikaa pyydetty että nyt yli vuoden harjoittelun jälkeen nuo jäähykellot toimisivat oikein?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olipahan epäselvästi ilmaistu Liiga-passi + Viasat Jääkiekko passin tilaushinta Telian sivuilla. 29,90€/kk hinta pätee vain puhelinliittymän tai nettiliittymän omistajille. Muuten olisin voinut päivittää tuohon mutta olkoot.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat
Olipahan epäselvästi ilmaistu Liiga-passi + Viasat Jääkiekko passin tilaushinta Telian sivuilla. 29,90€/kk hinta pätee vain puhelinliittymän tai nettiliittymän omistajille. Muuten olisin voinut päivittää tuohon mutta olkoot.

Mutta ei päde jos on kiinteistöliittymä ":D" Itselläkin on 100/10 Telian kuitu enkä saa tuota tarjousta
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän näissä teidän klipeissä ole mitään järkeä. Katsotteko itse näitä ollenkaan? Viime vuonna sama homma, joten projekti on valmis? Esimerkkinä tässä siis tämä ässien 0-1 -maali. Tasan minuutti alkuun jotain surffailua ja diipadaapaa. Ton kokonen firma ja tämmönen laatu, huhhuh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös