Jokaisella on täysi oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta sitä en käsitä, että muiden mielipiteitä tai kokemuksia arvostellaan tai kommentoidaan tyyliin "toinen toistaan ruokkien" tai muuten väheksyen. En usko yhdellekään keskustelijalle sen olevan ongelma, että Telian tuottama palvelu toimii jollakin moitteetta. Se ei kuitenkaan vähennä yhtään niiden muiden mielipiteiden tai kokemusten arvoa. Jos on ongelmia, niitä on hyvä tuoda julki. Jos ei pidä tavasta, jolla tuotettua palvelua joutuu käyttämään, se on hyvä tuoda julki. Jos kaikki toimii moitteetta, palvelun ja hinnankin kokee varmasti hyväksi ja mielekkääksi. Jos on vaikka kuvan kanssa ongelmia tai ei halua esim. Chromecastia käyttää, palvelusta sekä hinnasta jää varmasti negatiivinen kokemus.
On hyvä tuoda julki sekä hyviä, että huonoja kokemuksia. Huonojen esille nostaminen herkemmin ei ole pelkästään Teliaa ja Telian Liiga-tuotantoa koskeva "ongelma", vaan ihan yleinen tapa toimia. Toisaalta kehitystä ei yleensä tapahdu, ellei epäkohtia nosteta rohkeasti esille ja kyseenalaisteta asioita. Saattaa tuntua turhalta, kun omalle kohdalle ei ongelmia ole osunut, mutta ongelmista keskustelevien lyttääminen on typerää.