Hikiset kyynärit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Koovee
Järjestelmävirhettä pukkaa kirjautuessa tällä hetkellä. Toivottavasti korjaantuu kohta..
Jälleen kerran täytyy sanoa, miksi ette vaan tehnyt tätä helpoimman kautta, esim lainaamalla Viron Telian HTML5 asiantuntemusta yms. Olisi todella nopeaa kopioida tuo ja tehdä siitä itselle oma systeemi, jos asiantuntemusta firmassa riittää. En edelleenkään ymmärrä miksi Telia Suomi alusta alkaen tekemässä tuota itse, kun saman emofirman lafkasta löytyy jo ilmeisen onnistunut tuotos.
Sattuisko johtumaan siitä, että kauppaa ei ole vielä tehty ja tuskin kauhean nopeasti tuo tulee tapahtumaankaan.Juuri näin. Ja kun firma on nielaisemassa maikkarinkin, niin ihmetellä täytyy, miksi eivät jo ottaneet CMorea jakelualustaksi jollakin lisenssillä. Tai syyhän on selvä. Liian iso firma jossa vasen käsi tekee jotain mitä oikea ei edes tiedä.
Sattuisko johtumaan siitä, että kauppaa ei ole vielä tehty ja tuskin kauhean nopeasti tuo tulee tapahtumaankaan.
Ja kilpailuvirastolla lienee tähän sanottavansa, voi hyvinkin mennä ensikin vuodelle.Tapahtunee vuonna 2019 joko Q3 tai Q4.
Ja kilpailuvirastolla lienee tähän sanottavansa, voi hyvinkin mennä ensikin vuodelle.
Näkee. Ihan varmasti joutuvat jostain luopumaan.Kilpailuviranomaiset tutkivat kauppaa parhaillaan. Ainoa este voisi olla määräävään markkina-asemaan nouseminen. Näkeekö joku sellaista skenaariota? Minä en näe. Telia ei pysty haastamaan kaupan jälkeenkään isoja mediataloja ylivoimaisesti, jos edes alkuunkaan.
Näkee. Ihan varmasti joutuvat jostain luopumaan.
Telialla nyt jo Liiga. Sen jälkeen tulisi olemaan formulat, mm lätkä, CHL; SHL, Mestareiden Liiga ja La Liga. Vähän luulen kyllä, että kilpailuvirasto katsoo tuossa että jostian tulee luopua. Noh, aika näyttää tämän sittenVaikea uskoa tähän. Huomaa, että nyt puhutaan globalisoituneesta bisnesympäristöstä. No, olemme eri mieltä.
Liigan voi antaa vaikka UrhoTV:lle, kukaan ei huomaisi eroa nykyiseen.Telialla nyt jo Liiga. Sen jälkeen tulisi olemaan formulat, mm lätkä, CHL; SHL, Mestareiden Liiga ja La Liga. Vähän luulen kyllä, että kilpailuvirasto katsoo tuossa että jostian tulee luopua. Noh, aika näyttää tämän sitten
Sama täällä. Eipä toimi chromecastilla. Mitä v****a nyt?Kirjauduin äsken palvelusta ulos DNR-virheen takia. Nyt ei pelit avaudu mitenkään. Uudelleenkäynnistykset eivät ole auttaneet. Muille tullut vastaan samanlaisia ongelmia?
Edit. Hakkasin SaiPan logoa 10 minuuttia kunnes peli suostuis avautumaan. :D
Oisko linkkiä hyvityshakemukseen?Häiriö on korjauksessa. Pyrimme hoitamaan homman jiiriin mahdollisimman pian. Asiasta on tehty häiriötiedote Telia.fi -sivuille.
//Joonas S.