Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 902 326
  • 23 433

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Minä näen niin että täällä Jatkiksen Telia-langoissa ylipäätään keskustelun henki ja luonne määrittelee aika pitkälle myös onnistumismahdollisuudet.

Mielestäni Telia voisikin avoimesti kommunikoida että Jatkoaikaan ei enää kirjoitella ollenkaan, ja syynä kertoisin ihan avoimesti sen että keskustelun taso ei nouse odotetulle tasolle.

Se, että täällä kohtaa kootusti suuren ja suhteellisen tunnetun jääkiekkoyhteisön, ei näköjään ole tae minkäänlaiselle rakenteellisesti järkevälle keskustelulle, älylliselle vastaanotolle saati muutenkaan asioita edistävälle kommunikaatiolle.

Tuohon kun lisätään päätoimittajan jopa vihamieliset kolumnit niin telialaisena (itse en ole) näkisin hyvinkin mahdollisena vetäytyä Jatkoajasta ja kehottaa asioimaan firman omilla kanavilla, kuten Telia Yhteisö..
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja edelleen: miten saa kaksi eri peliä samaan aikaan kahdella cromecastilla? Katkaisi toisen kun aloitti katsomaan toista.
Veikkaan, että appsissa painetaan ensin sitä CC-kuvaketta, sitten vasta aloitat katselun. Muuten järjestelmä varmaan tulkitsee sen puhelimenkin katselulaitteeksi, jos katselun aloittaa ensin kännykän ruudulla ja sitten vasta painaa cast-ikonia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tuohon kun lisätään päätoimittajan jopa vihamieliset kolumnit niin telialaisena (itse en ole) näkisin hyvinkin mahdollisena vetäytyä Jatkoajasta ja kehottaa asioimaan firman omilla kanavilla, kuten Telia Yhteisö..

Nämä nyt olivat Antin ja Matin tapa vastata kritiikkiin.

Takin kääntämisestä kuulunut suhina ihmetytti varmaan poroja Lapissakin
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ja edelleen: miten saa kaksi eri peliä samaan aikaan kahdella cromecastilla? Katkaisi toisen kun aloitti katsomaan toista.
Avaat sovelluksen ja klikkaat sitä castatus kuvaketta ja sitten vasta valitset katsottavan pelin.

Telia täällä vastasi, että mikäli ensin avaa sovelluksessa pelin ja sitten vasta painaa sitä castauspainiketta, niin se tulkitaan kahdella laitteella katsomiseksi. Toivottavasti @Telia tekee tälle asialle jotain, jos sille vain voi tehdä?

Edit. @Leon oli nopeampi.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis nyt sitten sellainen kuluttaja, joka haluaisi käyttää teknologiaa A on jotenkin väärässä? Siis kaapeli-tv on jakelukanavana edelleen aivan ylivoimainen ihan kaikilla mittareilla. Silti on jotenkin väärin vaatia Liigaa kaapeliin?

Joo se on harmi, ettei hommat toimi enää niin kuin esim. 80-luvun amerikkalaisissa elokuvissa. Niissähän kaapelifirman mies ehdotteli aina asiakkaalle parinsadan lisäkanavan kytkentää tässä samalla käynnillä. Kertamaksuksi kelpasi yleensä ryppyinen 50 taalan seteli tai vaihtoehtoisesti nopea pyörähtäminen perheen pikkurouvan kanssa makuuhuoneen puolella..
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilen Turusta huono kuva (kuin sumun läpi kuvattu) ja Kouvolasta ok taso.

Tämä saattaa tosin johtua Turun olosuhteistakin, siellä oli nähdäkseni alkushown jäljiltä koko illan ajan sellaista hienoa sumuisuutta yläkatsomoissa. Turussa kun pääkamera on tavallista ylempänä yläkatsomossa niin se saattoi vaikuttaa tv-kuvan laatuun. Oliko kaukalon laidan kameroissa samaa sumuisuutta?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kaikkien operaattorien omat boksit toimivat netin kautta, ei kaapelin.
Tämä ei pidä paikkaansa. DNA:n hubi toimii sekä kaapelissa (ja antennissa) että myöskin netin yli IPTV-valikossa. Telian ja Elisan boksit taitaa olla ensisijaisesti IPTV-bokseja, mutta antennikodissa niissä on kaiketi mahdollista käyttää myös antenniviritintä. DNA:n boksissa ensisijaisena on kaapelivalikko ja toki sen voi vaihtaa IPTV:seen jos haluaa.
 

HockeySpirit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mistä johtuu, että televisio ilmoittaa LiigaTV-kanavalla "viallinen palvelu"? Käytössä siis kaapelikortti. Ainoa joukkuekanava mikä löytyy on Kärpät ja sielläkin lukee viallinen palvelu
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
@Telia säästelläänkö JYP-HIFK pelin koostetta johonkin myöhempään tilaisuuteen?
Vai pitääkö mun ensin luoda tunnukset telian nettisivuille josta sit ostan koostepaketin joka sisältää kaikkien pelien koosteet tarjouksesta ”tämän kauden koosteet ilmaiseksi” ja maksan vain takautuvasti kesäkuulta saakka? Tietenkin unohtamatta sitä että samalla pitää hankkia teiltä transistoriradio ja nokia 5110 jolla soitan teidän chattiin ja luon tunnukset koostesovellukseen puhuvapää robotin avulla? Sitten enää hankin vhs soittimen ja odotan että lähetätte mulle koostekasetin postissa, jota odotellessa voin kuunnella radiosta kun aspanne kertoo tarinoita kaivinkoneista ja kiihdytysajoista?

Voisiko tätä Telian konttaamista enää mitenkään sarkastisemmin ja samalla ytimekkäämmin ilmaista?

Telia ketjuissa on ollut viime aikoina kolmenlaisia kirjoittajia:

1. Kirjoittajat, jotka ovat päättäneet, että Telian tuote on paskaa. Nämä toistavat tätä viestistä toiseen, ulkomaailman tapahtumilla ei ole vaikutusta viestien sisältöön.

2. Kirjoittajat, jotka eivät viitsi lukea viestiketjua yhtään taaksepäin vaan kysyvät samat kysymykset uudestaan ja haukkuvat Telian, vaikka heidän ongelma olisi ratkennut pienellä vaivalla, lukemalla.

3. Kirjoittajat, jotka luulevat Jatkoajan keskustelupalstaa Telia aspaksi...

4. Ryhmä ovat Telian työntekijät, kuten ilmeisesti @Scissors , jotka kiihkeästi ja sokeasti puolustavat tuotettaan kuuntelematta asiakkaiden ongelmia. Yritetään vakuutella Telian "loistavaa pakettia" ja syytetään asiakkaan infraa ja kilpailevaa operaattoria ongelmista. Jos joku täällä sanoo otteluiden "aiemmin näkyneen ongelmitta" niin silloin henkilöllä on vähintään "asenne ongelma", "eikä itsellä yhtään halua vaikuttaa onnistumiseen".

5. Ryhmään kuuluvat ylimieliset täysfanit, jotka eivät millään kykene hyväksymään realiteettia, että kaikki muut ovat niin paljon tyhmempiä. Eivät osaa edes lukea aiempia kirjoituksia. Mutta on hienoa, että täältä löytyy myös pikkusikaaria imeviä eläkeläisiä, joilla on aikaa lukea kaikki aiemmat 160 sivua.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joo se on harmi, ettei hommat toimi enää niin kuin esim. 80-luvun amerikkalaisissa elokuvissa. Niissähän kaapelifirman mies ehdotteli aina asiakkaalle parinsadan lisäkanavan kytkentää tässä samalla käynnillä. Kertamaksuksi kelpasi yleensä ryppyinen 50 taalan seteli tai vaihtoehtoisesti nopea pyörähtäminen perheen pikkurouvan kanssa makuuhuoneen puolella..
Niin, tahallinen väärinymmärtäminen taas on nimenomaan tätä päivää. Aika moni nyt ihmettelee, miksei lähetykset järjesty olemassa olevilla toimivilla ja luotettavilla tavoilla. Uudet teknologiat ovat ihan jees, mutta toimivuus ja luotettavuus eivät ole vielä riittävällä tasolla. Mitä minä kuluttajana hyödyn siitä, että saan käyttää nykyaikaista mutta katkeilevaa palvelua?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
4. Ryhmä ovat Telian työntekijät, kuten ilmeisesti @Scissors , jotka kiihkeästi ja sokeasti puolustavat tuotettaan kuuntelematta asiakkaiden ongelmia. Yritetään vakuutella Telian "loistavaa pakettia" ja syytetään asiakkaan infraa ja kilpailevaa operaattoria ongelmista. Jos joku täällä sanoo otteluiden "aiemmin näkyneen ongelmitta" niin silloin henkilöllä on vähintään "asenne ongelma", "eikä itsellä yhtään halua vaikuttaa onnistumiseen".
Miksi pitää olla Telian työntekijä jos sanoo että palvelu on toiminut omalla kohdalla loistavasti? Onko positiivisen palautteen antaminen kiellettyä?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...
5. Ryhmään kuuluvat ylimieliset täysfanit, jotka eivät millään kykene hyväksymään realiteettia, että kaikki muut ovat niin paljon tyhmempiä. Eivät osaa edes lukea aiempia kirjoituksia. Mutta on hienoa, että täältä löytyy myös pikkusikaaria imeviä eläkeläisiä, joilla on aikaa lukea kaikki aiemmat 160 sivua.

Jos nyt vaikka pari sivua viitsisi ja apua saa Telian aspasta.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kyllähän tänne on tälläinen pro-Telia joukko muodostunut mikä oli arvattavissa.
Epäilen kyllä että @Telia lopettaa tänne kirjoittamisen kun eivät itse pysty keskustelua hallitsemaan/moderoimaan.
Toivoisin kyllä samaa parilta nimimerkiltäkin..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kyllähän tänne on tälläinen pro-Telia joukko muodostunut mikä oli arvattavissa.
Epäilen kyllä että @Telia lopettaa tänne kirjoittamisen kun eivät itse pysty keskustelua hallitsemaan/moderoimaan.
Toivoisin kyllä samaa parilta nimimerkiltäkin..
Haluatko tarkentaa näitä vihjailujasi? Itse olen todennut että en epäile sitä etteikö niitä ongelmia käyttäjillä olisi ja niihin pitääkin puuttua, mutta samalla olen antanut myös kehuja Telialle siitä että ainakin omalla kohdallani palvelu on toiminut ihan täysin moitteetta ilman mitään pätkimistä.

Minulla ei edes ole käytössä mitkään erityisen hyvät laitteet. Laajakaistana on 100 megainen VDSL jossa aina välillä on enemmän tai vähemmän ongelmia pätkimisen kanssa ja modeemina on tuollainen perushyvä WLAN-modeemi. Kaikki on toiminut tähän saakka kuten pitääkin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Täällä on kahdenlaisia kirjoittajia. On niitä, jotka ovat valmiita säätämään laitteiden ja asetuksien kanssa, ja maksavat silti täyden hinnan. Sitten on niitä, jotka maksavina asiakkaina olettavat, että palvelu on sillä tasolla kuin se kuuluukin. Nyt Telia ikään kuin käyttää maksavia asiakkaita betatestaajina vaatiessaan tekemään ties mitä säätöjä ja hankintoja.

Jostain kumman syystä liikenneverkko on täynnä autoilijoita, jotka eivät ymmärrä auton tekniikasta tai polttoaineiden oktaaniarvoista mitään. Silti he osaavat ajaa ja tankata sitä autoa. Jos autoteollisuus ja bensiiniasemat toimisivat palveluina kuin Telia audiovisuaalista viihdettä tarjoavana palveluna, olisi se kaikkein aikojen ympäristöteko. Autot jäisivät pihaan ja polttoaineet jalostamoihin. Paitsi niiden osalta, jotka osaavat ja ovat valmiita rakentamaan itse autonsa ja jalostamaan öljystä oikeanlaista polttoainetta samalla maksaen autokaupalle ja bensa-asemalle "saamastaan" palvelusta.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko täällä joku joka on tänään laittanut tilauksen vetämään? Minkälainen viive on ollut tilausvahvistus ja teliatv -mailien saapumisessa (pari tuntia sitten tilattu ja vielä ei ole viestejä tullut).
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä, että tätä on käytetty jossain, niin antaa uskoa, että sitä käytettäisiin vielä kaikkialla, sillä se todellakin selkeyttää monia tilanteita.
Joo juuri näin.
Eilen ensimmäistä kertaa näyttivät kattokameran kuvaa vähän jälkijunassa pari pelikatkoa myöhemmin, mitä se tilanne oli, kun kiekko ja pelaajat pyörivät maaliviivalla, mutta jatkoajalla, kun menivät Raskin maalia tarkistamaan videoilta, niin silloin kun tuomari oli puhelimessa, niin näkyi ruudussa kattokameran hidastus, josta sitten näki, että ei ollut potkuliikettä ja mailan kärki osui vielä kiekkoon ennen kuin ylitti viivan.

Ruudun sumeilla hidastuksilla jostain kulmasta ei olisi saanut tuosta mitään selvyyttä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hyvin pelittää tietokoneella. Huh huh tätä jäätymisen määrää. En ymmärrä miten joku voi laillisesti tälläisestä edes rahaa pyytää.
 

Vapaapudotus

Jäsen
Suosikkijoukkue
idän ihmeet
Hyvin pelittää tietokoneella. Huh huh tätä jäätymisen määrää. En ymmärrä miten joku voi laillisesti tälläisestä edes rahaa pyytää.

Lappeenrannan lähetys toimii hyvin, kuten eilen Kouvolasta. Katson myös koneella, jos on Windows 10, kannattaa ladata storesta Telia TV -sovellus. Selainkäytössä ei toimi niin hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös