Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 511 003
  • 21 783

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mielestäni Telia voisikin avoimesti kommunikoida että Jatkoaikaan ei enää kirjoitella ollenkaan, ja syynä kertoisin ihan avoimesti sen että keskustelun taso ei nouse odotetulle tasolle.

En usko, että keskustelun tasossa nyt on sen kummempaa vikaa. Kysymykset taitavat olla vain tällä hetkellä liian vaikeita.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tänään illalla pelaa HIFK ja minulla on joukkuepassi. En kuitenkaan ehdi katsomaan ottelua alusta. Voinko aloittaa anroid-sovelluksessa ottelun katsomisen alusta vaikka se on kesken? Jos peli on jo päättynyt kun pääsen kotiin, niin kuinka nopeasti ottelu tulee kirjastoon katsottavaksi?

@Telia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Teillä kenellä on puuroutumista niin heittäkää command promptiin: ping -t Telia.fi ja katsokaa miten ping:t elää. Jos paketteja jää välistä tai pingit on suuret tai heittelee niin se näkyy kuvan laadussa.

Toivottavasti et ole tosissasi. Ihanko oikeasti asiakkaiden pitäisi alkaa pingailemaan, vaikka ongelman tiedetään olevan niiden päässä.

Kuinka moni asiakas edes tietää mitä tuo tarkoittaa, aika harva. Asiakaspalvelussakaan tuskin kaikki palkansaajat.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Kiitokset kaikille palautteista ja kysymyksistä. Tällä hetkellä meidän omat somekanavat pitävät meitä sen verta kiireisenä että juuri nyt emme ehdi tänne avuksi. Palaamme vastailemaan heti kun mahdollista.

Merja / Telia

Joo, meilläkin on muita kiireitä. Ei me ehditä keskustelemaan teidän kanssa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En usko, että keskustelun tasossa nyt on sen kummempaa vikaa. Kysymykset taitavat olla vain tällä hetkellä liian vaikeita.

Minä olen ehdottomasti sitä mieltä että nyt on myös yleisössä vikaa.

Nämä Telia-langat ilmentävät juuri ratkaisukeskeisyyden osalta ihan mahdottomia asioita:
- Kaikki pitäisi saada mahdollisimman halvalla, mieluiten ilmaiseksi
- Mihinkään ei haluta panostaa itse rahallisesti
- Mihinkään ei haluta panostaa itse vaivan osalta
- Mikään ehdotettu ratkaisu ei ole tarpeeksi hyvä
- Ennen kaikki oli paremmin *

* Minustakin ennen oli monet asiat paremmin. Se ei kuitenkaan ole asia mitä täällä nostaisin esiin keskustelun hengen vuoksi. En myöskään jaksa sulkea silmiäni ja korviani taustalla olevilta asioilta, kuten moni tekee. Minä esimerkiksi ymmärrän esim. että Ruudun viimeisen vuoden hinnan polkeminen vääristi markkinaa ja vei sitä väärään suuntaan. Se oli Sanomalta tietoista toimintaa kun valkeni että yhteistyö ei jatku.
Minä ymmärrän esimerkiksi sen että asiointikanavien pitää olla yksinkertaisia ja että niche-tarpeita löytyy esim. ulkomailla laskutusosoitteitaan pitävien kohdalla. Kuitenkin ymmärrän myös sen että varmasti asioita työstetään vähitellen ja saadaan jollain aikavälillä varmasti yksi kerrallaan putkesta ulos. Kaikkea mitä esim. nimim. @pernaveikko haluaa, ei todellakaan silti priorisoida ja asioita työstetään jonkunlaisen tärkeysjärjestyksen muodostamisen perusteella. Se ei tarkoita että kuuna päivänä ei moisia ratkaisuja tulisi ulos tai että tältä tarpeelta suljettaisiin silmiä ja korvia pysyvästi. Ei oikeastaan auta sen jälkeen sabotoida keskustelua tästä suivaantuneena, se on asia mikä on ehkä tässä kokonaisuudessa se tärkein ymmärtää.
Ymmärrän itse myös sen että voin oikeasti, toimimalla itsekin fiksusti, saada aikaiseksi parannusta laatuun vrt. Ruutu. Minä olen itse asiassa kokenut saavani aikaiseksi parannuksia esim. kuvanlaadun ja äänenlaadun osalta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko, että keskustelun tasossa nyt on sen kummempaa vikaa. Kysymykset taitavat olla vain tällä hetkellä liian vaikeita.

Telia ketjuissa on ollut viime aikoina kolmenlaisia kirjoittajia:

1. Kirjoittajat, jotka ovat päättäneet, että Telian tuote on paskaa. Nämä toistavat tätä viestistä toiseen, ulkomaailman tapahtumilla ei ole vaikutusta viestien sisältöön.

2. Kirjoittajat, jotka eivät viitsi lukea viestiketjua yhtään taaksepäin vaan kysyvät samat kysymykset uudestaan ja haukkuvat Telian, vaikka heidän ongelma olisi ratkennut pienellä vaivalla, lukemalla.

3. Kirjoittajat, jotka luulevat Jatkoajan keskustelupalstaa Telia aspaksi.

Sitten on jokusia, jotka kertovat moitteettomasti toimivasta tuotteesta. Minusta Telia tekisi viisaasti vetäytyessään tästä keskustelusta, tämä ei palvele ketään. Jos johonkin ongelmaan annetaan ratkaisu, se peittyy ykköstyypin kirjoittajien vittuilu viestien joukkoon.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Minä olen ehdottomasti sitä mieltä että nyt on myös yleisössä vikaa.

Nämä Telia-langat ilmentävät juuri ratkaisukeskeisyyden osalta ihan mahdottomia asioita:
- Kaikki pitäisi saada mahdollisimman halvalla, mieluiten ilmaiseksi
- Mihinkään ei haluta panostaa itse rahallisesti
- Mihinkään ei haluta panostaa itse vaivan osalta
- Mikään ehdotettu ratkaisu ei ole tarpeeksi hyvä
- Ennen kaikki oli paremmin *

En ymmärrä mistä puhut ja kenen mandaatilla.

Minä olisin valmis maksamaan tuplat, että näkisin pelit parin edelliskauden tapaan vain avaamalla telkkarista tietyn kanavan. Ostamatta näitä vitun dinosaurusajan digibokseja, joille ei mitään muuta käyttöä ole. Ja 4 k cc:n ostin ja kaksi erää eilen sillä näin, ehkä tänään jopa koko pelin. Ja pelipassi ostettu jo kuukausi sitten.

Eli puhu vain omasta puolestasi.
 
Viimeksi muokattu:

Frolikov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi olla että olen jotenkin nihilisti, mutta dna hubi , jossa chromecast ja erikseen appletv ipadin jatkona. 350 M kaapelinetti pyörittää näitä. Näillä pystyy katsomaan kaikkia muita kunnolla paitsi telian jääkiekkoa. En itse kyllä näe järkeä lisähankintoihin esim telian hybridikaistaan, digiboksiin tai erilliseen chromecastiin.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minusta JYP-IFK oli kuvanlaadullisesti paljon Ruutua edellä. Chromecast ja android puhelin toimi täydellisesti eikä sovellus kaatunut kertaakaan. Myös jälkilähetyksen kelaus toimi joka Ruudussa oli hieman takkuista.

Pelin kuvaus oli paljon rauhallisempaa. Kolmannessa erässä käyttöönotettu kattomaalikamera oli erittäin hieno.

Eilinen ruuhka oli tietysti valitettavaa. Itse jätin tilaamisen viime tinkaan ihan tahallani että näen miten prosessi toimi vaikka se tarkoitti jonkun pelin missaamista.

Erittäin hyvä maku jäi produktiosta.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
No eipä siellä tapahtunut mitään kummaa kun tappara ei päässyt edes kunnolla maalipaikoille

Ilveksellä oli 4-5 avopaikkaa lisämaaleihinkin. Kyllä siellä tapahtui. Olin paikan päällä.

Eilisessä Tappara - Ilves matsissa ainakaan ei yhtään tolppakilahdusta kuulunut

Ei tainnut olla pelissä yhtään tolppalaukausta.

Minä näen niin että täällä Jatkiksen Telia-langoissa ylipäätään keskustelun henki ja luonne määrittelee aika pitkälle myös onnistumismahdollisuudet.

Mielestäni Telia voisikin avoimesti kommunikoida että Jatkoaikaan ei enää kirjoitella ollenkaan, ja syynä kertoisin ihan avoimesti sen että keskustelun taso ei nouse odotetulle tasolle.

Se, että täällä kohtaa kootusti suuren ja suhteellisen tunnetun jääkiekkoyhteisön, ei näköjään ole tae minkäänlaiselle rakenteellisesti järkevälle keskustelulle, älylliselle vastaanotolle saati muutenkaan asioita edistävälle kommunikaatiolle.

Pääosin keskustelu on ollut kyllä mielestäni hyvinkin asiallista ja rakentavassa hengessä. Muutama ylilyönti osuu kohdalle, ehkä myös omalla kohdalla. Mutta toisaalta vanha sananlasku sopinee tähän tilanteeseen; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kyllä Telia on itse oman kuoppansa kaivanut. Hieman suoraselkäisemmällä, nöyremmällä ja rehellisemmällä asenteella paskamyrsky olisi ollut paljon pienempi. Ja turha toisaalta itkeä, että ei viitsi enää tulla tänne (johon en usko; epäilen että heillä on oikeasti kiire selvittämään tätä hässäkkää). Kyllä tämä paskamyrsky on ihan itse ansaittu. Ja hyviä neuvoja on tullut täältäkin. Ylimielisyydeltään niiden kuunteleminen on vain ollut liian vaikeaa.

En usko, että keskustelun tasossa nyt on sen kummempaa vikaa. Kysymykset taitavat olla vain tällä hetkellä liian vaikeita.

Tästäkin olen samaa mieltä. Vastauksia ei nyt ole, koska nyt on (odotetusti) housussa.
 
Viimeksi muokattu:

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Telia ketjuissa on ollut viime aikoina kolmenlaisia kirjoittajia:

1. Kirjoittajat, jotka ovat päättäneet, että Telian tuote on paskaa. Nämä toistavat tätä viestistä toiseen, ulkomaailman tapahtumilla ei ole vaikutusta viestien sisältöön.

2. Kirjoittajat, jotka eivät viitsi lukea viestiketjua yhtään taaksepäin vaan kysyvät samat kysymykset uudestaan ja haukkuvat Telian, vaikka heidän ongelma olisi ratkennut pienellä vaivalla, lukemalla.

3. Kirjoittajat, jotka luulevat Jatkoajan keskustelupalstaa Telia aspaksi.

Sitten on jokusia, jotka kertovat moitteettomasti toimivasta tuotteesta. Minusta Telia tekisi viisaasti vetäytyessään tästä keskustelusta, tämä ei palvele ketään. Jos johonkin ongelmaan annetaan ratkaisu, se peittyy ykköstyypin kirjoittajien vittuilu viestien joukkoon.

Hieman taitaa olla mallisi yksinkertaistettu liikaa. Minä kuulun kriittisiin kirjoittajiin, mutta annan taatusti posia kun siihen on aihetta. Tällä hetkellä en voi osaltani antaa sitä mistään kuluttajalle tarjotusta osa-alueesta; tilaus, tekninen toteutus, kuva, ääni.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ymmärrä mistä puhut ja kenen mandaatilla.

Minä olisin valmis maksamaan tuplat, että näkisin pelit parin edelliskauden tapaan vain avaamalla telkkarista tietyn kanavan. Ostamatta näitä vitun dinosaurusajan digibokseja, joille ei mitään muuta käyttöä ole. Ja 4 k cc:n ostin ja kaksi erää eilen sillä näin, ehkä tänään jopa koko pelin. Ja pelipassi ostettu jo kuukausi sitten.

Eli puhu vain omasta puolestasi.

Olet valmis maksamaan tuplasti, mutta et kymppiä lisää Telian digiboksista?? En ymmärrä mikä tekee tuosta boksista ongelman, varsinkin jos se ratkaisee sen olennaisimman ongelman.

Itse jaan wifin puhelimesta, valitsen HDMI lähdön televisiosta ja katselen hyvällä laadulla Liigaa. En ymmärrä mikä tekee tästä monimutkaista ja dinosaurus ajan touhua.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Olet valmis maksamaan tuplasti, mutta et kymppiä lisää Telian digiboksista?? En ymmärrä mikä tekee tuosta boksista ongelman, varsinkin jos se ratkaisee sen olennaisimman ongelman.

Siis nimenomaan se boksi ei ratkaise sitä ongelmaa. Se on yksi boksi ja kaukosäädin lisää sen sijaan että peli näkyisi vain avaamalla TV:n. Lisäksi sen boksin kautta kuva näkyy huonommalla laadulla kuin TV:stä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Olet valmis maksamaan tuplasti, mutta et kymppiä lisää Telian digiboksista?? En ymmärrä mikä tekee tuosta boksista ongelman, varsinkin jos se ratkaisee sen olennaisimman ongelman.

Itse jaan wifin puhelimesta, valitsen HDMI lähdön televisiosta ja katselen hyvällä laadulla Liigaa. En ymmärrä mikä tekee tästä monimutkaista ja dinosaurus ajan touhua.
Monilla on esimerkiksi Elisan boksi jo käytössä, ymmärrän ihan hyvin, ettei jokaiselle operaattorille halua omaa boksia. Meillekään ei esimerkiksi saa Telian nettiä kuin mobiilina, ja siihen paskaan en lähde mukaan, niin kauan kuin on Elisan langallinen netti, niin pysyy myös viihde. Helpointahan olisi ollut, jos tätä liigapakettia olisi myyty muidenkin operaattoreiden kautta kuten tähänkin asti.

Ja se on niin, että perustasoisella kalustolla homman pitää pelittää. Ei saa vaatia mitään huippuhifistelyvehkeitä tai nykyajan normeissa ylimääräisiä tietoteknisiä taitoja. Minulla on peruslaadukas android- puhelin ja CC. Käyttömukavuus ja kuva ihan hyviä, en halua kaikesta valittaa. Mutta ensimmäisellä kierroksella yhteys katkesi puolenkymmentä kertaa, ja se ei vetele. Liiga pitää näyttää sellaisella tekniikalla, joka valtaväestöllä toimii tarpeeksi hyvin. Kun Telia on tällaisen päätöksen jakelukanavistaan tehnyt, niin se vastaa siitä, että homma toimii.

Alkaa vähän tympiä koko firma, mulla on kuituliittymä- tilaus menossa myös ko. lafkan kanssa, ja samanlaista tiedon pimittämistä ja paskan jauhantaa sen projektin ympärillä. Tilauksien määrästä(toteutus riippuu näistä) ei anneta tilanneille mitään tietoa vaan jauhetaan "hyvästä pöhinästä". Samaan aikaan määräaikaisia tilauskampanjoita ketjutetaan ja jatketaan loputtomiin, taitaa olla 5. erikoiskampanja menossa alueella. Ihan OK, jos kiinnostuneita ei ole tarpeeksi ja yritetään haalia lisää projektin toteuttamiseksi, mutta vituttaa ajankohtaisen tiedon panttaaminen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja se on niin, että perustasoisella kalustolla homman pitää pelittää. Ei saa vaatia mitään huippuhifistelyvehkeitä tai nykyajan normeissa ylimääräisiä tietoteknisiä taitoja. Minulla on peruslaadukas android- puhelin ja CC. Käyttömukavuus ja kuva ihan hyviä, en halua kaikesta valittaa. Mutta ensimmäisellä kierroksella yhteys katkesi puolenkymmentä kertaa, ja se ei vetele. Liiga pitää näyttää sellaisella tekniikalla, joka valtaväestöllä toimii tarpeeksi hyvin. Kun Telia on tällaisen päätöksen jakelukanavistaan tehnyt, niin se vastaa siitä, että homma toimii.
Silloin Ruudun ekalla kaudellahan oli vähän vastaavaa. Jos oli sellainen perusläppäri niin kuva oli monesti nykivää ja esim. HDMI-piuhalla telkkariin yhdistäminen teki liikkuvasta kuvasta lähes diashow'ta. Sitten jos oli vähän enemmän myllyssä tehoa niin toimi ihan hyvin. Toki tämä siis ei ole mikään perustelu sille että Telialta voisi vaatia tehokkaita huippulaitteita, mutta ainahan näitä ongelmia on tuntunut olevan netin yli tulevissa lähetyksissä.

Mietin tuota sinun yhteyden katkeamista että olisko siinä jotain häikkää tullut kuitenkin WLAN-verkkoon? Koska sillähän ei käsittääkseni ole mitään merkitystä millaisella puhelimella sitä Chromecastia itsessään käyttää, koska puhelin toimii ainoastaan kaukosäätimenä. Mutta en kyllä tarkkaan tiedä sitten.

Toivottavasti tänään menee jo kaikilla lähetysten katsominen hyvin.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Telia ketjuissa on ollut viime aikoina kolmenlaisia kirjoittajia:

Neljänlaisia:

Käyttäjät jotka vähättelee muiden ongelmia / vikoja, koska itsellä toimii hyvin. Ja pätevät sitten, ja kehuvat kaiken toimivan loistavasti. (Ette vaan osaa).

Mikään osa-alue ei ole mennyt eteenpäin. Laatu, luotettavuus, helppous, hintalaatusuhde. Keskeneräisyyttä vaan joka puolella.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yksittäisen ottelun hinta 9,90e on naurettava. Tuon pitäisi olla vuorokauden passi jolla voisi katsoa jokaista matsia.
Mitä meinaat? Ainahan kestotilaajat maksavat vähemmän kuin irtonumeroiden ostajat. Jos katsot vuoden aikana vaikka pelkästään JYPin ja KalPan keskinäiset hegemoniat, pääset aika huokealla. Jos sua kiinnostaa lätkä laajemmin, en oikein näe järkevänä tapana ottaa matsikohtaisena sitä tilaamista. Kaksi matsia kuussa ja olet maksanut jo joukkuepassin kk-maksun verran. Kuinka halvalla sitä palvelua oikein pitää saada, että kaikki ovat tyytyväisiä? Muistaakseni Ruudun päiväpassi oli melkein sama kuin kk-maksu. Saatan muistaa toki väärinkin.
 

Wire

Jäsen
Monilla on esimerkiksi Elisan boksi jo käytössä, ymmärrän ihan hyvin, ettei jokaiselle operaattorille halua omaa boksia. Meillekään ei esimerkiksi saa Telian nettiä kuin mobiilina, ja siihen paskaan en lähde mukaan, niin kauan kuin on Elisan langallinen netti, niin pysyy myös viihde. Helpointahan olisi ollut, jos tätä liigapakettia olisi myyty muidenkin operaattoreiden kautta kuten tähänkin asti.

Ja se on niin, että perustasoisella kalustolla homman pitää pelittää. Ei saa vaatia mitään huippuhifistelyvehkeitä tai nykyajan normeissa ylimääräisiä tietoteknisiä taitoja. Minulla on peruslaadukas android- puhelin ja CC. Käyttömukavuus ja kuva ihan hyviä, en halua kaikesta valittaa. Mutta ensimmäisellä kierroksella yhteys katkesi puolenkymmentä kertaa, ja se ei vetele. Liiga pitää näyttää sellaisella tekniikalla, joka valtaväestöllä toimii tarpeeksi hyvin. Kun Telia on tällaisen päätöksen jakelukanavistaan tehnyt, niin se vastaa siitä, että homma toimii.

Alkaa vähän tympiä koko firma, mulla on kuituliittymä- tilaus menossa myös ko. lafkan kanssa, ja samanlaista tiedon pimittämistä ja paskan jauhantaa sen projektin ympärillä. Tilauksien määrästä(toteutus riippuu näistä) ei anneta tilanneille mitään tietoa vaan jauhetaan "hyvästä pöhinästä". Samaan aikaan määräaikaisia tilauskampanjoita ketjutetaan ja jatketaan loputtomiin, taitaa olla 5. erikoiskampanja menossa alueella. Ihan OK, jos kiinnostuneita ei ole tarpeeksi ja yritetään haalia lisää projektin toteuttamiseksi, mutta vituttaa ajankohtaisen tiedon panttaaminen.

Boxi eikä mikään muukaan katsomis tapa vaadi Telian liittymää vaan voit käyttää sitä millä tahansa operaattorilla.

Mitä hyöty sinulle olisi siitä että tietäisit kuinka monta kuitua on tilattu? Kiertäisit naapureita ja houkuttelisit heitä tilaamaan niin ei tarvitsisi n määrää kampanja kierroksia.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis nimenomaan se boksi ei ratkaise sitä ongelmaa. Se on yksi boksi ja kaukosäädin lisää sen sijaan että peli näkyisi vain avaamalla TV:n. Lisäksi sen boksin kautta kuva näkyy huonommalla laadulla kuin TV:stä.

Eli ongelma on parissa napin painalluksessa? Laatu on ollut Ruutua parempaa, mutta jos vaatii mahdottomia, niin on varmaan tyytymätön.

Monilla on esimerkiksi Elisan boksi jo käytössä, ymmärrän ihan hyvin, ettei jokaiselle operaattorille halua omaa boksia. Meillekään ei esimerkiksi saa Telian nettiä kuin mobiilina, ja siihen paskaan en lähde mukaan, niin kauan kuin on Elisan langallinen netti, niin pysyy myös viihde. Helpointahan olisi ollut, jos tätä liigapakettia olisi myyty muidenkin operaattoreiden kautta kuten tähänkin asti.

Ja se on niin, että perustasoisella kalustolla homman pitää pelittää. Ei saa vaatia mitään huippuhifistelyvehkeitä tai nykyajan normeissa ylimääräisiä tietoteknisiä taitoja. Minulla on peruslaadukas android- puhelin ja CC. Käyttömukavuus ja kuva ihan hyviä, en halua kaikesta valittaa. Mutta ensimmäisellä kierroksella yhteys katkesi puolenkymmentä kertaa, ja se ei vetele. Liiga pitää näyttää sellaisella tekniikalla, joka valtaväestöllä toimii tarpeeksi hyvin. Kun Telia on tällaisen päätöksen jakelukanavistaan tehnyt, niin se vastaa siitä, että homma toimii.

Alkaa vähän tympiä koko firma, mulla on kuituliittymä- tilaus menossa myös ko. lafkan kanssa, ja samanlaista tiedon pimittämistä ja paskan jauhantaa sen projektin ympärillä. Tilauksien määrästä(toteutus riippuu näistä) ei anneta tilanneille mitään tietoa vaan jauhetaan "hyvästä pöhinästä". Samaan aikaan määräaikaisia tilauskampanjoita ketjutetaan ja jatketaan loputtomiin, taitaa olla 5. erikoiskampanja menossa alueella. Ihan OK, jos kiinnostuneita ei ole tarpeeksi ja yritetään haalia lisää projektin toteuttamiseksi, mutta vituttaa ajankohtaisen tiedon panttaaminen.

Pidän digiboksia perustason kalustona, eikä sitä varten tarvitse Telian wifiä hankkia. Itse jaan Elisa Saunalahden wifin puhelimesta, hyvin toimii.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Eli ongelma on parissa napin painalluksessa? Laatu on ollut Ruutua parempaa, mutta jos vaatii mahdottomia, niin on varmaan tyytymätön.



Pidän digiboksia perustason kalustona, eikä sitä varten tarvitse Telian wifiä hankkia. Itse jaan Elisa Saunalahden wifin puhelimesta, hyvin toimii.

Pidän digiboksia paskana tapana levittää käyttöliittymää vuonna 2018
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä meinaat? Ainahan kestotilaajat maksavat vähemmän kuin irtonumeroiden ostajat. Jos katsot vuoden aikana vaikka pelkästään JYPin ja KalPan keskinäiset hegemoniat, pääset aika huokealla. Jos sua kiinnostaa lätkä laajemmin, en oikein näe järkevänä tapana ottaa matsikohtaisena sitä tilaamista. Kaksi matsia kuussa ja olet maksanut jo joukkuepassin kk-maksun verran. Kuinka halvalla sitä palvelua oikein pitää saada, että kaikki ovat tyytyväisiä? Muistaakseni Ruudun päiväpassi oli melkein sama kuin kk-maksu. Saatan muistaa toki väärinkin.
Juurikin näin. Yksittäisen matsin hinta on ihan kohdallaan, koska näkisin että maksulliset palvelut on kuitenkin suunnattu niille jotka sitä jääkiekkoa kuluttaa sen verran että on fiksumpi ostaa kuukausipaketti. Toki jos tosiaan seuraa yhden matsin kuussa maksupuolelta + TV5:n kerran kuussa tulevan ilmaispelin, niin ei tuo nyt mikään kohtuuton hinta ole.

Telia tosiaan tämän TV5:n kanssa tehtävän yhteistyön kautta näyttää runkosarjan aikana kerran kuussa yhden ilmaispelin ja pleijareissa sitten vielä päälle jotain. Nelosen ja Urhon hallitessa oikeuksia taisi olla niin että vuosien 2010-13 aikana ei nähty kuin yksi finaaliottelu suorana lähetyksenä ja ilmaiseksi keväällä 2013. Muuten jokainen peli oli maksullisena. Nelosen yksinoikeuden aikana oli sitten enemmän ilmaispelejä, olisiko ollut kerran kuussa silloinkin.

Muistaakseni Ruudun vuorokausipassi (silloin kun se oli olemassa) taisi olla jopa 15 euroa? Vai olisiko ollut kympin. Sillä tosin pystyi hyvällä lykyllä näkemään kaksikin peliä, eli perjantaina klo 18.30 alkaneen ottelun ja jos aloitti lauantaina pelin katsomisen klo 17 ja ei katkaissut lähetystä niin se taisi toimia pelin loppuun saakka.

Mutta joo, yksittäisen pelin hinta nyt on ehkä pienin murhe mitä tällä hetkellä on.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Olet valmis maksamaan tuplasti, mutta et kymppiä lisää Telian digiboksista?? En ymmärrä mikä tekee tuosta boksista ongelman, varsinkin jos se ratkaisee sen olennaisimman ongelman.

Itse jaan wifin puhelimesta, valitsen HDMI lähdön televisiosta ja katselen hyvällä laadulla Liigaa. En ymmärrä mikä tekee tästä monimutkaista ja dinosaurus ajan touhua.

Sinulle jo parikin nimimerkkiä kertoi sen olennaisen.

Miksi maksaisin jostakin ylimääräisestä matopurkista vuokraa lähetyskaustannuksineen jota en siis millään muuulla tavalla tarvitse. Olen valmis maksamaan nykyteknologiasta eli älytelkksrin ominaisuuksista, jota kaikki muutkin maksullisetkin palveluntarjoajat hyödyntävät jostain kumman syystä. Paitsi Telia.

Olen siis jo hankkinut 4k cc:n pelkästään tätä tarkoitusta varten. Sitäkään en muutoin tarvitse.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sinulle jo parikin nimimerkkiä kertoi sen olennaisen.

Miksi maksaisin jostakin ylimääräisestä matopurkista vuokraa lähetyskaustannuksineen jota en siis millään muuulla tavalla tarvitse. Olen valmis maksamaan nykyteknologiasta eli älytelkksrin ominaisuuksista, jota kaikki muutkin maksullisetkin palveluntarjoajat hyödyntävät jostain kumman syystä. Paitsi Telia.

Olen siis jo hankkinut 4k cc:n pelkästään tätä tarkoitusta varten. Sitäkään en muutoin tarvitse.
Niin no, älytelkkareistakin ne sovellustuet loppuvat aina tietyn ajan jälkeen. Ruudun sovellusta ei taida saada enää joitain vuosia vanhaan Samsungin televisioon, vaikka telkkari itsessään on hyvä esim. kuvanlaadun suhteen. Chromecastin kanssa tulet varmasti toimeen vielä pitkään senkin jälkeen kun nykyisessä telkkarissasi alkaa sovellustuet loppua.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Niin no, älytelkkareistakin ne sovellustuet loppuvat aina tietyn ajan jälkeen. Ruudun sovellusta ei taida saada enää joitain vuosia vanhaan Samsungin televisioon, vaikka telkkari itsessään on hyvä esim. kuvanlaadun suhteen. Chromecastin kanssa tulet varmasti toimeen vielä pitkään senkin jälkeen kun nykyisessä telkkarissasi alkaa sovellustuet loppua.

Jep, tänä vuonna loppui Ruutu suhteellisen uudesta Samsungin töllöstä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös