Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 558 819
  • 21 787

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
(honor) puhelimilla ei peilaus välttämättä onnistu cc:n kautta, onks kellään tästä tarkempaa tietoa? Läppäriltä peilaus cc:n kautta taitaa kuitenkin onnistua?
Itsellä honor8 ja ei ole ollut ongelmia
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos ei jaksa duunin jälkeen ajaa 150km edestakasin hallille, niin katsotaan vaan maalikoosteet liigan sivuilta, ehkä.
Liigan sivuilta pitää ilmeisesti kirjautua Telian medialiigaportaalipoxiin että saa koosteet näkyviin, sitten kun se mullistava portaali saadaan tehtyä. Tai ladata äppi. Tää on nykyaikaa.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liigan sivuilta pitää ilmeisesti kirjautua Telian medialiigaportaalipoxiin että saa koosteet näkyviin, sitten kun se mullistava portaali saadaan tehtyä. Tai ladata äppi. Tää on nykyaikaa.
Aina vain paranee, voi jumalauta miten on ikävä ruudun äärimmäisen helppoa ja itselle täysin riittävästi toiminutta pakettia.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos nyt ihan oikein muistan, niin kyllähän ruudunkin sivuille piti kirjautua, että pääsi koosteisiin.
Jos kokonaisia otteluita halusit nähdä, niin kyllä. Maalikoosteet ja muut klipit näkyivät ilmaiseksi ilman kirjautumista. Lisäksi Liigan sivuille oli aina upotettuna tilastoihin tuo maalikooste, kunhan Ruutu sai sen tehtyä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos nyt ihan oikein muistan, niin kyllähän ruudunkin sivuille piti kirjautua, että pääsi koosteisiin.
Ei tarvinnut, liigan sivuilta näki suoraan (parin mainoksen jälkeen) itse koosteen. Ja ei tarvinnut kirjautua tai asentaa mitään, Adblock piti kaiketi vain ottaa pois päältä. Tälläkin sektorilla mennään nyt 10v taaksepäin, joka tietotekniikassa vertautuu keihään ja tikka t3:n eroihin.

Edit. Siis ihan ruudunkin sivuilla riitti mainosten katselu.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Latasin nyt Telian joukkuepassin ja ainakin täm pelin alku on ollut aivan uskomattoman heikkoa kuvanlaatua. Eikä pitäisi olla nyt kiinni mistään minun nettiyhteydestäni. Ei saatana, miten se voi olla niin, että näitä vitun palveluita ei ikinä saada toimimaan kunnolla.

Vai näkyykö muilla Ässät - Lukko-ottelua katsovilla tämä muka hyvällä kuvanlaadulla?

EDIT: Minulla on netti Elisa Viihteen kautta. Ja on todellakin niin nopea, ettei siitä kuvanlaatu ole kiinni. Voiko se jumalauta olla niin, että laittavat tarkoituksella heikkolaatuisempaa kuvaa, jos netti on jollakin muulla palveluntarjoajalla kuin Telialla? Jos asia on näin, niin en todellakaan kehtaa kirjoittaa mitä ajattelen Telian hallituksen jäsenistä ja Liiga-tuotteesta vastaavista henkilöistä.
 
Viimeksi muokattu:

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuvanlaatu on nyt todella hyvää ja sulavaa täällä ainakin. Chromecastista telkkariin on oma kokoonpano. Tästä ei enää juuri huomaa eroa kaapeli HD -lähetykseen. Itse olen ainakin tyytyväinen tilaaja, jos ja kun tämä laatu on tulevalla kaudella. Totta kai se 1080p sitten kelpaa, kun systeemit on saatu luotettavaksi tällä tasolla.

Edit. Nettinä DNA.
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
No ei tämä nyt kaapelia voita, mutta on Telialta heikompaakin kuvaa vastaanotettu
 

Frolikov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Netistä ei ole kiinni itselläkään, samalla setillä katsottu tänään junnupeli siihen verrattuna tämän lähetyksen laatu on ihan kuraa, kuin koostetta 80-luvulta katsoisi. Ei hyvältä näytä
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selaimella katson itse ja nyt alkoi toimimaan ainakin jossain määrin paremmalla kuvanlaadulla, kun käynnistin lähetyksen neljättä kertaa uudelleen. No, hyvä näin.

EDIT: No tätä iloa sitten kestikin kokonaiset kolme minuuttia. Nyt jälleen kuva oikeasti kuin jostain Urho-TV:n ajoilta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lähetyshän toimii nyt hyvin. Tosin suurin osa on irtisanonut tilauksen Liigan alkuun asti ja käyttäjiä vähemmän. Omasta mielestä kuvakin on hyvä.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulla on Saunalahti Kotikuitu 100M ja kuva on todella rakeinen, esim. pelikellosta ei meinaa nähdä aikaa kunnolla, pelaajien nimiä ja pelinumeroita ei erota pelipaidan selästä... Selaimella katselen. Mikäli tämä kuvanlaatu ei parane, tulen irtisanomaan sopimuksen välittömästi.

@Telia, ystäväni katselee lähetystä Telian 100M netillä ja kuulemma toimii erinomaisesti. Minulla on Elisa Viihteen kautta tämä netti. Ei kai asia voi jumalauta oikeasti olla niin, että tarjoatte tarkoituksella heikompaa kuvanlaatua niille, joilla on netti joltain muulta palveluntarjoajalta kuin Telialta?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
@Telia, ystäväni katselee lähetystä Telian 100M netillä ja kuulemma toimii erinomaisesti. Minulla on Elisa Viihteen kautta tämä netti. Ei kai asia voi jumalauta oikeasti olla niin, että tarjoatte tarkoituksella heikompaa kuvanlaatua niille, joilla on netti joltain muulta palveluntarjoajalta kuin Telialta?
Etkö sä nyt edes osaa lukea? Mulla on 10M Elisan netti eikä mitään mutisemista kuvanlaadussa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toimii erittäin hyvin. DNA 200 M kuitu, Telia TV-sovellus ja kuva CC:n kautta televisioon.

Näillä eväillä hyvä odotella kauden alkua.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Oho! Todella hyvä kuva Telia sovelluksella.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Etkö sä nyt edes osaa lukea? Mulla on 10M Elisan netti eikä mitään mutisemista kuvanlaadussa.

Joo, en huomannut, että viestissäsi mainitsit käyttäväsi Elisan 10M nettiä. Eli varmaan sinun ylijumalallisilla kriteereilläsi en sitten osaa lukea, kun en ihan jokaista sanaa jokaisesta viestistä rekisteröi.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä kuva näyttää kanssa terävältä ja liike sulavalta. Käytössä on puhelimesta jaettu 50M netti ja operaattorina toimii Elisa. Alkaa mennä jo huvittavaksi tämä salaliittojen kyhäily kun epäillään että muut kuin Telian asiakkaat saisi katsoa lähetyksiä huonommalla laadulla.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Nivoksen kuitu, oisko 100M, hyvin näkyy.

Kyllä sen lätkän saa näkymään, kun lopettaa vinkumisen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joo, en huomannut, että viestissäsi mainitsit käyttäväsi Elisan 10M nettiä. Eli varmaan sinun ylijumalallisilla kriteereilläsi en sitten osaa lukea, kun en ihan jokaista sanaa jokaisesta viestistä rekisteröi.
No sori, jos olin hiukan ärtynyt. Ihan tarkoituksella lainasin viestiäsi, jotta huomaisit jonkun reagoivan siihen. Toivottavasti sait poissuljettua nyt nettiyhteytesi kuvanlaatua huonontavana tekijänä.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en saa kännykällä näkyviin, enkä sitä myöden chromecastilla telkkariin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös