Itsellä honor8 ja ei ole ollut ongelmia(honor) puhelimilla ei peilaus välttämättä onnistu cc:n kautta, onks kellään tästä tarkempaa tietoa? Läppäriltä peilaus cc:n kautta taitaa kuitenkin onnistua?
Itsellä honor8 ja ei ole ollut ongelmia(honor) puhelimilla ei peilaus välttämättä onnistu cc:n kautta, onks kellään tästä tarkempaa tietoa? Läppäriltä peilaus cc:n kautta taitaa kuitenkin onnistua?
Liigan sivuilta pitää ilmeisesti kirjautua Telian medialiigaportaalipoxiin että saa koosteet näkyviin, sitten kun se mullistava portaali saadaan tehtyä. Tai ladata äppi. Tää on nykyaikaa.Jos ei jaksa duunin jälkeen ajaa 150km edestakasin hallille, niin katsotaan vaan maalikoosteet liigan sivuilta, ehkä.
Aina vain paranee, voi jumalauta miten on ikävä ruudun äärimmäisen helppoa ja itselle täysin riittävästi toiminutta pakettia.Liigan sivuilta pitää ilmeisesti kirjautua Telian medialiigaportaalipoxiin että saa koosteet näkyviin, sitten kun se mullistava portaali saadaan tehtyä. Tai ladata äppi. Tää on nykyaikaa.
Jos nyt ihan oikein muistan, niin kyllähän ruudunkin sivuille piti kirjautua, että pääsi koosteisiin.Aina vain paranee, voi jumalauta miten on ikävä ruudun äärimmäisen helppoa ja itselle täysin riittävästi toiminutta pakettia.
Saattoi olla niinkin mutta oli se tätä nykyistä järjestelmää mukavampi käyttää.Jos nyt ihan oikein muistan, niin kyllähän ruudunkin sivuille piti kirjautua, että pääsi koosteisiin.
Jos kokonaisia otteluita halusit nähdä, niin kyllä. Maalikoosteet ja muut klipit näkyivät ilmaiseksi ilman kirjautumista. Lisäksi Liigan sivuille oli aina upotettuna tilastoihin tuo maalikooste, kunhan Ruutu sai sen tehtyä.Jos nyt ihan oikein muistan, niin kyllähän ruudunkin sivuille piti kirjautua, että pääsi koosteisiin.
Ei tarvinnut, liigan sivuilta näki suoraan (parin mainoksen jälkeen) itse koosteen. Ja ei tarvinnut kirjautua tai asentaa mitään, Adblock piti kaiketi vain ottaa pois päältä. Tälläkin sektorilla mennään nyt 10v taaksepäin, joka tietotekniikassa vertautuu keihään ja tikka t3:n eroihin.Jos nyt ihan oikein muistan, niin kyllähän ruudunkin sivuille piti kirjautua, että pääsi koosteisiin.
Vai näkyykö muilla Ässät - Lukko-ottelua katsovilla tämä muka hyvällä kuvanlaadulla?
No aivan priimaa. Elisan 10M netti, Chromecastilla töllöön.Vai näkyykö muilla Ässät - Lukko-ottelua katsovilla tämä muka hyvällä kuvanlaadulla?
Etkö sä nyt edes osaa lukea? Mulla on 10M Elisan netti eikä mitään mutisemista kuvanlaadussa.@Telia, ystäväni katselee lähetystä Telian 100M netillä ja kuulemma toimii erinomaisesti. Minulla on Elisa Viihteen kautta tämä netti. Ei kai asia voi jumalauta oikeasti olla niin, että tarjoatte tarkoituksella heikompaa kuvanlaatua niille, joilla on netti joltain muulta palveluntarjoajalta kuin Telialta?
Etkö sä nyt edes osaa lukea? Mulla on 10M Elisan netti eikä mitään mutisemista kuvanlaadussa.
No sori, jos olin hiukan ärtynyt. Ihan tarkoituksella lainasin viestiäsi, jotta huomaisit jonkun reagoivan siihen. Toivottavasti sait poissuljettua nyt nettiyhteytesi kuvanlaatua huonontavana tekijänä.Joo, en huomannut, että viestissäsi mainitsit käyttäväsi Elisan 10M nettiä. Eli varmaan sinun ylijumalallisilla kriteereilläsi en sitten osaa lukea, kun en ihan jokaista sanaa jokaisesta viestistä rekisteröi.