Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 522 140
  • 21 783

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Eilen porukka valitti kun porukka valitti KalPa - SaiPa pelistä kun ei näy. Nyt sit ku onkii oma jengi kyseessä niin valitetaan sitten itsekkin. Koomista


Mutta joo. Tämän päivän samasta tempusta alkaa mietityttäämään se eilinenkin. Oliko tosiaan kyse edes mistään "vahingosta" vai omaa epäpätevyyttä vain?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Onko sellaista liikennemerkkiä, jossa on kaivinkoneen kuva ja punanen ruksi siinä päällä?

Olisi sellaiselle käyttöä!
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onhan tää niin Amerikan temppu näyttää lätkää verkossa. Telialla vaan ei osata.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tässä hiukan Kafkamaiset fiilikset tulee Telian kanssa.
Tilien luominen ja sisäänkirjautuminenkin ei ole ihan tätä päivää. Noista laskutuksen sepostuksista nut puhumattakaan.
Minulla on ollut telia netti, digiboksi ja Telia-Tv sitä kautta jo vuosikausia. Toiminut ihan ok ja ei sen puoleen ole tarvinnut hikoilla.
Nyt kun yritän tätä Liiga-hässäkkää setviä niin alkaa tupakkia kulua.
Boksin kautta Telia-Tv Liigoineen näyttäisi toimivan (paitsi tietty meneiillään oleva peli).
Haluaisin käyttää Tv-palvelua myös padin kautta, mutta sepä ei sujukaan sitten millään.
Boksin käyttäjätunnukset eivät tietenkään toimi padissa ja uudet tunnukset luotuani siellä ei näy mitään (tietenkään).
Uuden tunnuksen saamiseksi piti tunnistautua pankkitunnuksilla, joten Telia kyllä tietää että minä olen minä.
Mutta...en minä jaksa enää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jaa, olin tulossa kertomaan, ettei Jukurit-HIFK -matsi näy, mutta ei näy näköjään kellään muullakaan mikään muukaan matsi. Ihan hyvin tämä on alkanut. Onneksi maksan vain pari kymppiä kuussa siitä, että kuvaruudussa näkyy "Kuvayhteydessä tekninen ongelma - asiaa selvitetään".
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ok, eli myyjä puhui palturia? Mitäs muuten, kun siinä chromecast ultrassa näytti olevan myös ethernet mahdollisuus, niin mites sen kanssa sitten toimii? Pitääkö ethernet piuha mennä modeemiin, jossa wifi mahdollisuus myös tarjolla, että saa kännykän juttelemaan omalle laitteelle vai miten tuo siinä tapauksessa menee?
Olen huomannut, että monet elektroniikkaa myyvät myyjät ovat aika pihalla myymiensä tuotteiden ominaisuuksista. Ihan höpöjä puhuvat. Tosiaan Chromecast on laite joka lähtökohtaisesti striimaa kuvaa ja ääntä suoraan verkosta. Poikkeuksena on laitteen näytön jakaminen. SIinä ei kuitenkaan ole omaa käyttöliittymää, joten se tarvitsee laitteen joka kertoo sille mitä pitää striimata. Tässä tapauksessa TeliaTV-sovellus kertoo Chromecastille mistä osoitteesta striimi löytyy ja miten sitä pitää näyttää. Sen jälkeen Chromecast pärjää omillaan Sovelluksesta voi kuitenkin antaa uusia käskyjä kuten pysäyttää tai pausettaa toiston.

Perus Chromecast tarvitsee wihin toimiakseen. Ultra toimii myös lankaverkossa, jolloin Wifiä eli luonnollisestikaan tarvita siinä päässä. Puhelimella jos haluat ohjata, niin sen pitää olla samassa verkossa, eli käytännössä se tarvitsee Wifin koska harvassa puhelimessa on ethernetliitäntä. Sama verkko ei siis tarkoita tässä langatonta tai lankaverkkoa vaan laitteiden täytyy olla samassa IP-avaruudessa. Käytännössä kaikki kotiverkot ovat sellasia, että modeemissa on NAT-joka jakaa IP:t verkon laitteille. Samassa verkossa voi siis olla sekä piuhalla, että langattomasti yhdistettyjä laitteita.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Telia on kertonut että harjoituskaudella vielä harjoitellaan. Jos pelit ei näy silloin kun itse kausi alkaa niin sitten pitääkin jo valittaa ja vaatia hyvityksiä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Onneks nää harjoituspelit tulee ilmaiseksi. Vähän vituttais maksaa tuosta "kuvayhteydessä tekninen ongelma" videosta..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ketä nyt ylipäätään kiinnostaa jotkut jukuripukurit tai hifkipifkit. Olen tyytyväinen että resurssit säästyy. Ei smart-tv sovelluksia eikä höpöpelejä.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kiitos ja näkemiin Telian paketti. Kaksi iltaa jaksoin katsella. Ensin peruttiin kokonaan lähetys, kusetettiin välissä, minkä jälkeen oman joukkueen peli ei toiminut seuraavana iltana.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Tulee lapsuus mieleen.. "Kansainvälisessä kuvayhteydessä ongelmia".. Sitä ruutua sitten tuijotettiin siinä toivossa, että YLE alkaisi näyttämään Punaista pantteria..
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asiakastuki ilmoitti, että koko lähetys perutaan teknisen ongelman vuoksi.
Tähän sitten yllättyneet riviin.

Ehkä olisi syytä pysytellä täysin niissä vanhoissa kalustoissa, kerta uusien kanssa tulos on kaksi peliä ilman sekunttiakaan lätkää. Vielä eri päivinä.

#ruututakaisin
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt tuli äänet ainakin tänne hetkeksi?

Tämä on huikeaa! Äänet kuuluu ja diashow pyörii!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jukurit - HIFK ottelun näyttäminen on peruttu. Pasi väitti että johdot liitetään toisiinsa suoraan, Harrin mielestä väliin tulee ylimääräinen liitinkappale. Asiasta on laitettu työnjohdolle kyselyä eteenpäin ja vastaus tähän saadaan ensiviikolla. T: Tapio #nytkävinäin #ehkäkeväällä #palkkajuoksee
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös