Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onhan tää nyt helvetti säälittävää, jopa noloa, että kello lähestyy taas yhtätoista eikä maikkari ole saanut yhdestäkään illan pelistä highlightseja julkaistua.
En ole ikinä itse näitä kytännyt, mutta kaveri valittelee tossa että Nelosen aikaan nuo oli katsottavissa melkein välittömästi pelien päätyttyä. Pitääkö paikkansa, onko noin paljon MTV jäljessä?Onhan tää nyt helvetti säälittävää, jopa noloa, että kello lähestyy taas yhtätoista eikä maikkari ole saanut yhdestäkään illan pelistä highlightseja julkaistua.
Nelosen aikaan saattoi koosteet olla netissä ennen kuin itse ehdin pelin jälkeen hallilta kotiin.En ole ikinä itse näitä kytännyt, mutta kaveri valittelee tossa että Nelosen aikaan nuo oli katsottavissa melkein välittömästi pelien päätyttyä. Pitääkö paikkansa, onko noin paljon MTV jäljessä?
Vanhaan hyvään aikaan oli koosteet netissä ennen ottelun alkua!Nelosen aikaan saattoi koosteet olla netissä ennen kuin itse ehdin pelin jälkeen hallilta kotiin.
Ja mestarin (TPS) tiesi jo ennen kauden alkua.Vanhaan hyvään aikaan oli koosteet netissä ennen ottelun alkua!
Vanhaan hyvään aikaan teksti-tv oli nopeampi, mitä reaaliaika.Vanhaan hyvään aikaan oli koosteet netissä ennen ottelun alkua!
Mä oon varmaan paha ihminen kun vähän nauraen luen näitä miten porukalla ei toimi syystä X ja Y:D. Tietokoneella katsellut itse ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Viime kaudella oli jotain erittäin satunnaisia laadun vaihteluita, mutta se taisi olla itse aiheutettu ongelma.Telian boksilla mtv Katsomo-sovelluksella menty, ja kaikki toiminu loistavasti.
Mä oon varmaan paha ihminen kun vähän nauraen luen näitä miten porukalla ei toimi syystä X ja Y:D. Tietokoneella katsellut itse ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Viime kaudella oli jotain erittäin satunnaisia laadun vaihteluita, mutta se taisi olla itse aiheutettu ongelma.
Tästä olen itekki valittanut täällä aiemmin. Jos ei ole ammattiosaamista, niin ensimmäinen askel pitäisi olla tuon zoomnapin teippaaminen kokonaan pois käytöstä!Zoominappi pohjassa ja juovuksissa. Siltä se näytti.
Telian liittymäasiakkaille 34,95€/kkNo niin kiitos ja anteeksi etukäteen. Varmasti on puitu tässä ketjussa jo moneen otteeseen, mutta mistä liigapelit saa halvimmalla juuri nyt?
Okei kiitos. Niinpä näyttää olevan. Oma operaattorini ei ihan noin edullisesti tarjoa. Kalliiksi on mennyt liigapelien seuraaminen.Telian liittymäasiakkaille 34,95€/kk
Peksi seuraa harkkapelitkin.Saravo mainitsi studiossa että Knihti ollut pirteä alkukaudesta, ei tosin siis ole pelannut vielä peliäkään.
8 harkkamatsia pelannut, joten lienee näihin viitattiin?Saravo mainitsi studiossa että Knihti ollut pirteä alkukaudesta, ei tosin siis ole pelannut vielä peliäkään.
Pyörii ihan normaalisti.JYP-Tapparassa juoksee vielä kello, että lähetys alkaisi 1h 30min päästä, vaikka samalla puhutaan 16:45. Onko muilla samaa?
Ja toisaalta Ärje toista iltaa Ässien pelissä. Ei mielellään enää kovin usein.Toista iltaa putkeen HIFKn peliä selostaa Jani Alkio. Saako tästä kiittää Mika Saukkosen TTK menestystä vai mistä nyt tuulee?
Oli syy mikä hyvänsä, niin kyllähän tämä kelpaa.
Joka kierroksella on voittajia ja häviäjiä.Ja toisaalta Ärje toista iltaa Ässien pelissä. Ei mielellään enää kovin usein.
Toista iltaa putkeen HIFKn peliä selostaa Jani Alkio. Saako tästä kiittää Mika Saukkosen TTK menestystä vai mistä nyt tuulee?
Oli syy mikä hyvänsä, niin kyllähän tämä kelpaa.