Ei ole kyllä kertaakaan näkynyt mainoksia keskellä ruutua, eikä pelin aikana muutenkaan. Käsittääkseni sellainen mainostus on myös ihan yksiselitteisesti kiellettyä?
On kyllä näkynyt pelin aikana. Ei auta, jos se sinun käsittääksesi on kiellettyä.
Ei ole kyllä kertaakaan näkynyt mainoksia keskellä ruutua, eikä pelin aikana muutenkaan. Käsittääkseni sellainen mainostus on myös ihan yksiselitteisesti kiellettyä?
Töllöttimen kautta katsottuna (LG ja TCL itsellä) ei näy mainoksia. Kännykällä tai pädillä ne tulee joka kerta, kun lähetyksen starttaa. Noiden mainosten survominen kaataa lahjakkaasti monta softaa, niin ilmeisesti estetty tietyillä käyttiksillä tai jotain.On kyllä näkynyt pelin aikana. Ei auta, jos se sinun käsittääksesi on kiellettyä.
En ole keneltäkään muulta kuullut, että olisi näkynyt pelin aikana. Kiellettyä sen tosiaan pitäisi olla, niin kuulostaa todella oudolta.On kyllä näkynyt pelin aikana. Ei auta, jos se sinun käsittääksesi on kiellettyä.
En ole keneltäkään muulta kuullut, että olisi näkynyt pelin aikana. Kiellettyä sen tosiaan pitäisi olla, niin kuulostaa todella oudolta.
Itse valittaisin tuosta Katsomon tukeen.
Oliko live-lähetys? Mikä laite?No nyt kuulit.
Oliko live-lähetys? Mikä laite?
Kyllä näistä kannattaa keskustella ja kerätä tietoa, jos halutaan päästä eroon tai varottaa muita.
Jos Liigalla olisi toimiva tulospalvelu niin sieltä saisi sarjataulukot yms jotakuinkin reaaliajassa myös lähetykseen. Nyt siellä ilmeisesti joku päivittelee sitä käsin jälkikäteen jos muistaa. Eilen ei muistanut kuin vasta tunnin kuluttua pelin päättymisestä.Siinä sai grafiikoihin tuotantotiimi laitettu pelin jälkeen KooKoon voittajaksi ja näin ollen sarjataulukon lähetykseen väärin. Laadukasta. Yksi peli ja siinäkin sekoillaan. Tuskin nuo muutkaan matsitilastot paikkaansa pitävät.
Et siis halunnut auttaa muita? Tuskin näitä tietoja kannattaa salassa pitää..Niin varmaan keskustelen näistä asioista sen maikkarin aspan kanssa, joka korjaa ongelman.
Et siis halunnut auttaa muita? Tuskin näitä tietoja kannattaa salassa pitää..
Useammankin tiktokvideon eri käyttäjiltä olen tuosta nähnyt.Oliko live-lähetys? Mikä laite?
Kyllä näistä kannattaa keskustella ja kerätä tietoa, jos halutaan päästä eroon tai varottaa muita.
Maikkarin / Suora Broadcastin ongelma, hinnat poljettu niin alas että siellä on opiskelijoita palkattu hommiin ammattilaisten tilalle. Vuosi tai kaksi sitten oli tästä isompaa juttua.En tiedä on ongelma MTV:ssä vai kyseisen alan yleisessä tasossa Suomessa, mutta Lahessa pääkameraa operoivalla ihmisellä ei voi olla alan koulutusta. Luokatonta.
Zoominappi pohjassa ja juovuksissa. Siltä se näytti.En tiedä on ongelma MTV:ssä vai kyseisen alan yleisessä tasossa Suomessa, mutta Lahessa pääkameraa operoivalla ihmisellä ei voi olla alan koulutusta. Luokatonta.
Olipa melkoista. Eka peli jonka tällä kaudella Lahdesta katsoin, joten kysyn, onko tuo ollut joka ottelussa samanlaista?En tiedä on ongelma MTV:ssä vai kyseisen alan yleisessä tasossa Suomessa, mutta Lahessa pääkameraa operoivalla ihmisellä ei voi olla alan koulutusta. Luokatonta.
En ole ikinä itse näitä kytännyt, mutta kaveri valittelee tossa että Nelosen aikaan nuo oli katsottavissa melkein välittömästi pelien päätyttyä. Pitääkö paikkansa, onko noin paljon MTV jäljessä?Onhan tää nyt helvetti säälittävää, jopa noloa, että kello lähestyy taas yhtätoista eikä maikkari ole saanut yhdestäkään illan pelistä highlightseja julkaistua.
Nelosen aikaan saattoi koosteet olla netissä ennen kuin itse ehdin pelin jälkeen hallilta kotiin.En ole ikinä itse näitä kytännyt, mutta kaveri valittelee tossa että Nelosen aikaan nuo oli katsottavissa melkein välittömästi pelien päätyttyä. Pitääkö paikkansa, onko noin paljon MTV jäljessä?
Vanhaan hyvään aikaan oli koosteet netissä ennen ottelun alkua!Nelosen aikaan saattoi koosteet olla netissä ennen kuin itse ehdin pelin jälkeen hallilta kotiin.
Ja mestarin (TPS) tiesi jo ennen kauden alkua.Vanhaan hyvään aikaan oli koosteet netissä ennen ottelun alkua!
Vanhaan hyvään aikaan teksti-tv oli nopeampi, mitä reaaliaika.Vanhaan hyvään aikaan oli koosteet netissä ennen ottelun alkua!