Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 816 924
  • 23 120

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siinä sai grafiikoihin tuotantotiimi laitettu pelin jälkeen KooKoon voittajaksi ja näin ollen sarjataulukon lähetykseen väärin. Laadukasta. Yksi peli ja siinäkin sekoillaan. Tuskin nuo muutkaan matsitilastot paikkaansa pitävät.
Jos Liigalla olisi toimiva tulospalvelu niin sieltä saisi sarjataulukot yms jotakuinkin reaaliajassa myös lähetykseen. Nyt siellä ilmeisesti joku päivittelee sitä käsin jälkikäteen jos muistaa. Eilen ei muistanut kuin vasta tunnin kuluttua pelin päättymisestä.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa Katsomon kanssa, että laitat pelin näkymään niin live ei toimi. Lataa vaan. Aloitat lähetyksen alusta niin toimii, mutta koitat kelata niin jumii yhtäkkiä ja päivittämällä sivun sama homma.

Aiemmin ei mitään ongelmaa, mutta otin tuon Elisan tarjoaman 6kk sopparin niin tää alko. Ei toimi Samsung tv, ei tietokoneella eikä puhelimella :D
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toimiiko jälkilähetys nykyään? Jos aloitan chromecastillä katsomaan alusta kesken live-pelin, niin uskaltaako tuota kelailla ja skippailla erätauot ja alkulätinät? Viimeksi kun näin tein ekalla kierroksella, niin heti kelaamalla hyppäsi suoraan liveen. Nim.epätoivoinen iltavuorolainen.
 

Donmuang

Jäsen
Kaikki toimiin niin kuin pitääkin, Samsung tv katsomosovelluksella ja Elisan 6kk sopparilla. En tiedä mitä on tapahtunut viime kauden jälkeen kun yksikään peli ei toiminut ilman ongelmia. Toki katsomo sovellekseen on tullut n.20 päivitystä, viimeinen taitaa olla 1.0.22-Prod. Katsotaan kuinka kauan tää toimii ennen kuin ongelmat taas alkaa.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
En tiedä on ongelma MTV:ssä vai kyseisen alan yleisessä tasossa Suomessa, mutta Lahessa pääkameraa operoivalla ihmisellä ei voi olla alan koulutusta. Luokatonta.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä on ongelma MTV:ssä vai kyseisen alan yleisessä tasossa Suomessa, mutta Lahessa pääkameraa operoivalla ihmisellä ei voi olla alan koulutusta. Luokatonta.
Maikkarin / Suora Broadcastin ongelma, hinnat poljettu niin alas että siellä on opiskelijoita palkattu hommiin ammattilaisten tilalle. Vuosi tai kaksi sitten oli tästä isompaa juttua.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä on ongelma MTV:ssä vai kyseisen alan yleisessä tasossa Suomessa, mutta Lahessa pääkameraa operoivalla ihmisellä ei voi olla alan koulutusta. Luokatonta.
Olipa melkoista. Eka peli jonka tällä kaudella Lahdesta katsoin, joten kysyn, onko tuo ollut joka ottelussa samanlaista?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onhan tää nyt helvetti säälittävää, jopa noloa, että kello lähestyy taas yhtätoista eikä maikkari ole saanut yhdestäkään illan pelistä highlightseja julkaistua.
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Katsoin kokeeksi tätä MTV katsomon tuotetta kohtuullisella operaattorin luvatulla nopeudella:

Ohjelman puskurointi myöhässä koko ajan, tästä johtuen käyttöliittymä ilmeisesti täysin kelvoton.

Ajanhallinta liigaotteluissa ollut c-more-> katsomo jälkeen täyttä sekoilua, en tiedä miten toimii muilla alustoilla, mutta televisioiden omilla sovelluksilla olisin valmis jo pyytämään rahoja takaisin.

Tuotetun kuvallisen materiaalin suhteen en olisi aivan yhtä kriittinen. Hidastuksiin ja kattokameran puutteeseen epäselvässä maalitilanteessa ilmeisesti kaikki alkaa sopeutua, mutta onhan tässä koko helvetin paketissa jotain todella omituista kun liigan tekeminen Telialle on niin ahdistavaa ja taloudellisesti tappiollista.

Voisiko karsinta ja puutteiden priorisointi seuraavalla tappiollisella tilikaudella alkaa esim näistä sosiaalikuluiltaan isopalkkaisista niin sanotuista asiantuntijoista ja 'lisäarvontuottajista' : Kontiola , Kapanen, Kivi Vallin , Pumpanen jne?
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tää nyt helvetti säälittävää, jopa noloa, että kello lähestyy taas yhtätoista eikä maikkari ole saanut yhdestäkään illan pelistä highlightseja julkaistua.
En ole ikinä itse näitä kytännyt, mutta kaveri valittelee tossa että Nelosen aikaan nuo oli katsottavissa melkein välittömästi pelien päätyttyä. Pitääkö paikkansa, onko noin paljon MTV jäljessä?
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole ikinä itse näitä kytännyt, mutta kaveri valittelee tossa että Nelosen aikaan nuo oli katsottavissa melkein välittömästi pelien päätyttyä. Pitääkö paikkansa, onko noin paljon MTV jäljessä?
Nelosen aikaan saattoi koosteet olla netissä ennen kuin itse ehdin pelin jälkeen hallilta kotiin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maksakaa reilu 40€/kk älkääkä missään nimessä antako kirjautua sisään. Lähes jokapäivä kirjaa pihalle sovelluksesta ja nyt kun yrittää jollain h*lvetin qr koodilla päästä sisälle niin ei sitten millään... ja tietenkään tossa sovelluksessa ei ole mahdollista kirjautua perinteisesti sähköposti+salasana kombolla vaan juuri jollain qr tai aktivointikoodilla mikä ei toimi...
 

Rasvasektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HIFK, Junnut
Telian boksilla mtv Katsomo-sovelluksella menty, ja kaikki toiminu loistavasti.
Mä oon varmaan paha ihminen kun vähän nauraen luen näitä miten porukalla ei toimi syystä X ja Y:D. Tietokoneella katsellut itse ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Viime kaudella oli jotain erittäin satunnaisia laadun vaihteluita, mutta se taisi olla itse aiheutettu ongelma.
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Mä oon varmaan paha ihminen kun vähän nauraen luen näitä miten porukalla ei toimi syystä X ja Y:D. Tietokoneella katsellut itse ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Viime kaudella oli jotain erittäin satunnaisia laadun vaihteluita, mutta se taisi olla itse aiheutettu ongelma.


Eiköhän isoimmat ongelmat ole televisioiden omissa sovelluksissa. Puhelimella, Chromecastilla ja tietokoneella raportoitu vähemmän ongelmia.
Ainakin Samsungin ja LG:n televisiot vikalistan kärkipäässä, eikä esim ajansiirron tuskainen käyttökokemus rajoitu pelkästään liigatuotteeseen, vaan on koko katsomosovelluksen ongelma.
 

Kiekkokanaria

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat pohjoseen
Zoominappi pohjassa ja juovuksissa. Siltä se näytti.
Tästä olen itekki valittanut täällä aiemmin. Jos ei ole ammattiosaamista, niin ensimmäinen askel pitäisi olla tuon zoomnapin teippaaminen kokonaan pois käytöstä!

Ei tarvi keskittyä, kun yhteen asiaan kuvaamisessa, että pysyisi pelin mukana.. On tämäkin Suomessa yhtä puuhastelua vielä herran vuonna 2024 ...
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No niin kiitos ja anteeksi etukäteen. Varmasti on puitu tässä ketjussa jo moneen otteeseen, mutta mistä liigapelit saa halvimmalla juuri nyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös