Jos vaihdat peliä, niin tuleeko sulla siihen alkuun kanssa muutama niitä ihan random mainoksia? Ja sitten taas jos vaihdat toiseen peliin?Täällä mainokseton ei todellakaan ole mainokseton. HIFK-K-Espoo lähetys kyseessä.
Ei sentään. Kokeilin vaihtaa pari kertaa. Yhtäkkiä vaan siin aiemmin nuo sekoilivat ihan kunnolla tossa lähetyksessä ja kuvaa vaihdettiin miten sattuu. Lopputulemana sit alkoi yhtäkkiä pyöriä Dressmann mainos.Jos vaihdat peliä, niin tuleeko sulla siihen alkuun kanssa muutama niitä ihan random mainoksia? Ja sitten taas jos vaihdat toiseen peliin?
Juuri olin tulossa samaa manaamaan että molemmilla erätauoilla studiot mykkinä..Taas lähti äänet studiosta. Ammattilaiset asialla.
Kaudelle 26-27 äänet saadaan toimimaan koko lähetyksen ajan ja hinta on hillitty 77,9€ /kk mainoksilla.Paljonhan tästä pitäisi suunnilleen maksaa, että tuote olisi kunnossa ja toimisi niin kuin pitää?
Kolme minuuttia saatiin nauttia äänistä, nyt katsellaan taas ilman. Toivottavasti ensi kaudeksi kymppi pari lisää hintaa, timanttisessa kunnossa olevaa tuotetta ei kehtaa näin halvalla edes ostaa.Tappara-TPS peliin saatu studio näkymään ÄÄNILLÄ! Komeaa työtä Maikkarin päässä, ei mennyt kun pari erää saada toimimaan.
Ite olisin kyllä seurannut radioselostusta, mutta katsomon lähetys on jonku 20 sekkaa tapahtumia perässä niin ei voi käyttää. Ilmari Pitkäsellä on 1000 vuoden kokemus ja taito Mertapaskaan verratessa.Mertarantaa kuunnellessa herää kysymys - seuraako todella valtakunnallisen kanavan lähetystä vai jotain IFK:n paikallisradiota?
Just olin samaa tulossa kirjoittamaan. Kaks tuntia sitten pelit loppuneet ja vaivaisesta kahdesta ottelusta vasta tullut koosteet.Kyllä taas kestää maalikoosteiden saaminen ulos. My God.
Samasta olin tulossa valittamaan. Ei todellakaan saisi kestää näin kauaa koosteisen teossa.Kyllä taas kestää maalikoosteiden saaminen ulos. My God.
Mietin samaa ja meinasinkin tulla täältä kysymään, että kauanko näitä saa oikeen liigan puolella yleensä odotella?Kyllä kestää ottelukoosteissa.
Mietin samaa ja meinasinkin tulla täältä kysymään, että kauanko näitä saa oikeen liigan puolella yleensä odotella?