Lähtökohtaisesti tällaiset tapaukset perustuvat siihen, että on myyty tuote väärin vaikka puhelimitse tai on lähtenyt väärää tietoa asiakasviestinnän kanavia pitkin sopparivahvistuksen muodossa vaikka. Toki jos mietitään operaattorin kautta tehtyjä soppareita, niin nettiliittymä esim. reitittimeen tulee nopeasti mieleen. Jos muutat ja otat langattoman purkkisi mukaan ja yhteys ei olekaan uudessa kodissa ollenkaan hyvä tai luvatun oloinen, tuo voisi olla yksi syy. Asiakkaan menehtyminen kesken sopimuskauden on ainakin pätevä syy, jos sukulainen vaikkapa on yhteyksissä.Tämähän nyt on kakkapuhetta, ettei määräaikaista voi irtisanoa kesken sopimuksen. Voi, ei nyt tietty ihan sillä syyllä, ettei nappaa maksaa. Kuitenkin on syitä ja tapauksia, millä se onnistuu.
Muita syitä en juur keksi, mutta mahtuhan tuohon monia. Ja ylläolevat siis oman entiselämäni työn sisältämiä mahdollisia sopimuksenpurkuihin liittyviä syitä.