Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 817 429
  • 23 121

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko normaali liigakierroksen kaikilla peleillä oma kanava Katsomossa? Pleijareissahan tuo taisi toimia kun jokainen peli tuli joltain kanavalta.
MTV Urheilu kanavia taitaa olla kolme. Eivätkä käsittääkseni ole pelkästään Liiga-pelejä varten, vaan muutakin urheilua näyttävät. Eli kaikki Liiga-pelit eivät niille mahdu isoilla kierroksilla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
MTV Urheilu kanavia taitaa olla kolme. Eivätkä käsittääkseni ole pelkästään Liiga-pelejä varten, vaan muutakin urheilua näyttävät. Eli kaikki Liiga-pelit eivät niille mahdu isoilla kierroksilla.
Joo, eilen taisi kahdelta kanavalta tulla kiekkopeli. Toki eilen ei sitten hirveästi ollutkaan muuta urheilua, mutta jos nyt esim. viikonloppuna tulee jalkapalloa samaan aikaan niin varmaan sitäkin näytetään.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ihan yhtälailla voi joku Telian kätyri sulta yv:llä kysellä asiasta. Eipä tämä nyt ole oikein kenenkään etu, jos kukaan ei asiasta tiedä.
Miten niin kukaan ei asiasta tiedä? Käyttäjä antoi ensimmäisessä viestissä ihan selvät ohjeet minkä mukaan toimia. Jos olet kiinnostunut asiasta, noudata näitä ohjeita. Näitä ohjeita noudattamalla olisit saanut vastauksetkin näihin kysymyksiin mitä täällä julkisesti kyselet. Pelkällä jankkaamisella täällä ketjussa paskannat kaikkien muiden pesään. Se voi tosin olla tarkoituksesikin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Telian tuntien ei kyllä olisi... Niiden aiemman eston toimimattomuudesta puhuttiin julkisesti kaikkialla kaksi vuotta, ennen kuin se lopulta korjattiin.

Niin se voi olla, ei kuitenkaan iso vaiva kysyä tuota yv:llä jos sitä haluaa itse hyödyntää.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten niin kukaan ei asiasta tiedä? Käyttäjä antoi ensimmäisessä viestissä ihan selvät ohjeet minkä mukaan toimia. Jos olet kiinnostunut asiasta, noudata näitä ohjeita. Näitä ohjeita noudattamalla olisit saanut vastauksetkin näihin kysymyksiin mitä täällä julkisesti kyselet. Pelkällä jankkaamisella täällä ketjussa paskannat kaikkien muiden pesään. Se voi tosin olla tarkoituksesikin.
Siis mitä helvettiä nyt? Mä en itselleni kaipaa ohjeita, niin en lähde niitä kyselemään. Ihme paskaa tulee taas sulta, en kyllä ymmärrä. Voisit joskus pari kertaa miettiä näitä sun avautumisia.

Olisin vain kaivannut edes jotain infoa asiasta, kuten sen, että toimiiko kaikilla sovelluksilla ja "katsomistavoilla", niin jengi tietäisi, että kannattaako itse lähteä kyselemään.

Luulisi, ettei hirveä yv-pommituskaan ole käyttäjän itsensä mielestä miellyttävää, mutta ehkä se sitten on ok hänelle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No oon siin mieles hemmetin outo tyyppi et jaksan kyl vastailla yksityisviesteillä tonne. On telial sellaset ryöstöhinnat et ei tavallisel pulliasel välttämäti ole rahaa maksaa ilman vippaskonsteja. Ja tämähän ei millään tavalla ole laitonta.

Hyvää kauden alkua 24-25! Terveisiä Porista!
Ihan ok, jos haluat näin toimia. Tiedustelen vielä kuitenkin tuota, että olisitko voinut tarkentaa toimivatko nämä keinot kaikilla katsomistavoilla, niin jengi tietää kannattaako itse lähteä yv:llä kyselemään?
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
No oon siin mieles hemmetin outo tyyppi et jaksan kyl vastailla yksityisviesteillä tonne. On telial sellaset ryöstöhinnat et ei tavallisel pulliasel välttämäti ole rahaa maksaa ilman vippaskonsteja. Ja tämähän ei millään tavalla ole laitonta.

Hyvää kauden alkua 24-25! Terveisiä Porista!
Yyveetä laitettu. T: persaukinen Viaplayn asiakas :D
 

Sampr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Liverpool
No oon siin mieles hemmetin outo tyyppi et jaksan kyl vastailla yksityisviesteillä tonne. On telial sellaset ryöstöhinnat et ei tavallisel pulliasel välttämäti ole rahaa maksaa ilman vippaskonsteja. Ja tämähän ei millään tavalla ole laitonta.

Hyvää kauden alkua 24-25! Terveisiä Porista!
Yv laitettu.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Onko normaali liigakierroksen kaikilla peleillä oma kanava Katsomossa? Pleijareissahan tuo taisi toimia kun jokainen peli tuli joltain kanavalta.

Kaapelitv:n puolella kanavat 1-8 ja kaikilta kanavilta eri peli. Lisäksi voi katsoa pelit koneelta/ tabletilta, eli tässähän periaatteessa voisi jonkun kanssa jakaa kustannuksia jos siis näin haluaisi toimia.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oi kuinka me "illan Top 5 maalit" koosteita kaivataan!

Helppo tapa päästä kärryille sykähdyttävimmistä suorituksista arjen kiireiden ja aikapaineiden keskellä. Tekeekö liiga tai MTVKatsomo tällä hetkellä top-koosteita kierroksilta, kuten nelonen teki ruudussa aikoinaan? Minä en ole löytänyt.
 

axe

Jäsen
Oi kuinka me "illan Top 5 maalit" koosteita kaivataan!

Helppo tapa päästä kärryille sykähdyttävimmistä suorituksista arjen kiireiden ja aikapaineiden keskellä. Tekeekö liiga tai MTVKatsomo tällä hetkellä top-koosteita kierroksilta, kuten nelonen teki ruudussa aikoinaan? Minä en ole löytänyt.
Tekoälyllä ei vielä äly riitä tekemään kauneusarvo-valintoja.
 

Etra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oi kuinka me "illan Top 5 maalit" koosteita kaivataan!

Helppo tapa päästä kärryille sykähdyttävimmistä suorituksista arjen kiireiden ja aikapaineiden keskellä. Tekeekö liiga tai MTVKatsomo tällä hetkellä top-koosteita kierroksilta, kuten nelonen teki ruudussa aikoinaan? Minä en ole löytänyt.
Viime kaudella taisivat tehdä Youtuben puolelle viikottaisia "top 5" koosteita.

EDIT: Nimenomaan Liiga teki itse.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
No oon siin mieles hemmetin outo tyyppi et jaksan kyl vastailla yksityisviesteillä tonne. On telial sellaset ryöstöhinnat et ei tavallisel pulliasel välttämäti ole rahaa maksaa ilman vippaskonsteja. Ja tämähän ei millään tavalla ole laitonta.

Hyvää kauden alkua 24-25! Terveisiä Porista!
Jos joku sai yksityisviestillä nämä ohjeet niin olisin kovin kiinnostunut!
 

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Maikkarilta kilahti postiin tällainen tarjous:

Hanki MTV Katsomo+ Urheilu -tilaus vuodeksi ja maksat vain 35,79 €/kk
(norm. 42,95 €/kk)​


Hyödynnä alla oleva koodi ja saat MTV Katsomo+ Urheilu (mainoksilla) -tilauksen vuoden ajaksi käyttöösi 10 kuukauden hinnalla.

Koodi: URHEILU12KK

Alennettu hinta on voimassa 12 kuukautta, jonka jälkeen tilaus jatkuu tuotteen normaalihinnalla. Jos peruutat tilauksen alennushintaisen jakson aikana, päättyy tilaus, kun 12 kuukautta on kulunut.

Toimi pian - koodi on voimassa vain torstaihin 19.9.2024 asti.

  1. Mene osoitteeseen www.mtv.fi/tuotteet.
  2. Valitse haluamasi tuote.
  3. Kirjaudu sisään ja hyväksy käyttöehdot.
  4. Anna maksukorttitietosi ja vahvista maksu.

Itse aion jatkaa IPTV:llä, kun pelasi ainakin avauskierroksen moitteitta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maikkarilta kilahti postiin tällainen tarjous:

Hanki MTV Katsomo+ Urheilu -tilaus vuodeksi ja maksat vain 35,79 €/kk​

(norm. 42,95 €/kk)​


Hyödynnä alla oleva koodi ja saat MTV Katsomo+ Urheilu (mainoksilla) -tilauksen vuoden ajaksi käyttöösi 10 kuukauden hinnalla.

Koodi: URHEILU12KK

Alennettu hinta on voimassa 12 kuukautta, jonka jälkeen tilaus jatkuu tuotteen normaalihinnalla. Jos peruutat tilauksen alennushintaisen jakson aikana, päättyy tilaus, kun 12 kuukautta on kulunut.

Toimi pian - koodi on voimassa vain torstaihin 19.9.2024 asti.

  1. Mene osoitteeseen www.mtv.fi/tuotteet.
  2. Valitse haluamasi tuote.
  3. Kirjaudu sisään ja hyväksy käyttöehdot.
  4. Anna maksukorttitietosi ja vahvista maksu.

Itse aion jatkaa IPTV:llä, kun pelasi ainakin avauskierroksen moitteitta.

Eli maksat kyykästä kesäkuukaudet. Paska tarjous…
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mikä toi IPTV oikein on? Ihan uus juttu itselle ja kuitenkin tiedän aika paljon noista striimaus mestoista.
 
Mikä toi IPTV oikein on? Ihan uus juttu itselle ja kuitenkin tiedän aika paljon noista striimaus mestoista.
Parempi ettet sen enempää tutustukaan tuohon. Rikollisjärjestöjen ylläpitämä streamauspalvelu, jolla tuet venäläisten ja kiinalaisten rikollista toimintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös