Markkinointi ainakin pitää olla sallittunaMihinkähän mahtaa perustua, että toisille on tarjolla ja toisille ei? Tuntuu taas kovin erikoiselta, mutta minkäs teet. Itse olisin tarttunut kyllä, mutta eipä ollut meikäläiselle tarjolla moista. Aika jännä....
Sain itse chatissä tällaisen vastauksen:
Tekstari tuli näköjään äsken myös tänne.Hmm, minulla on Elisalta parhaillaankin S-kanavapaketti tilattuna, eikä tarjousta vielä. Katsellaan...
Erittäin normaalia puuhastelua, että aspalle tiedotetaan asioista huonosti - jos ollenkaan. Elisa ei todellakaan ole ainoa, vaan näin se menee lähes kaikkialla.Kuulostaa kyllä aikamoiselta puuhastelulta että lyödään tälläinen tarjous joka on voimassa vain tänään ja unohdetaan infota puolille Aspan työntekijöistä että tälläinen on muuten tulossa. Tekstiviesti nyt lähtee Elisan tuntien aivan kaikille jotka eivät noita ole kieltäneet koska siellä ei todellakaan tuhlata mahdollisuutta pommittaa ihmisiä mainoksilla.
Sama porukka siellä on puhelimitse vastassa kuin chatissakin. Tuurista riippuu, että miten hyvin kyseinen aspan henkilö on asioista perillä ja mitä suostuu tekemään.Tosihenkilö lopettaa sen tekstiviestin odottelun ja soittaa(kyllä, soittaa) sinne aspaan. Ainakin minulle antoivat tuon paketin. Kysyivät onko asiakkuutta. Käsittääkseni firman luuri on Elisan liittymällä, ja on meillä Elisa Viihde mutta se lienee vaimon nimissä.
Kerroin saatesanoina, että Jatkoaika kohisee tästä.
No mulla ainakin chätissä oli joku Robotti Esa-Pekka, joka osasi kysymyksen jälkeen heittää ne vakiolaatikot siihen. Mut eihän siinä, voihan sitä koittaa robitiltakin saada tällaista vähän kummallista tarjousta. Itse luotan ihmiseen ja tällä kertaa se onnistui. Ihmiselle voi sanoa että, "nyt kysyt fiksummiltas, semmonen tarjous on vaikka Te ette siitä tietäisikään".Sama porukka siellä on puhelimitse vastassa kuin chatissakin. Tuurista riippuu, että miten hyvin kyseinen aspan henkilö on asioista perillä ja mitä suostuu tekemään.
Ihan ihminen siellä chatissa oli itselläni vastassa eikä robotti.No mulla ainakin chätissä oli joku Robotti Esa-Pekka, joka osasi kysymyksen jälkeen heittää ne vakiolaatikot siihen. Mut eihän siinä, voihan sitä koittaa robitiltakin saada tällaista vähän kummallista tarjousta. Itse luotan ihmiseen ja tällä kertaa se onnistui. Ihmiselle voi sanoa että, "nyt kysyt fiksummiltas, semmonen tarjous on vaikka Te ette siitä tietäisikään".
Chatissa pääsee kyllä aina ihmisen kanssa juttelemaan, jos niin haluaa.No mulla ainakin chätissä oli joku Robotti Esa-Pekka, joka osasi kysymyksen jälkeen heittää ne vakiolaatikot siihen. Mut eihän siinä, voihan sitä koittaa robitiltakin saada tällaista vähän kummallista tarjousta. Itse luotan ihmiseen ja tällä kertaa se onnistui. Ihmiselle voi sanoa että, "nyt kysyt fiksummiltas, semmonen tarjous on vaikka Te ette siitä tietäisikään".
Eli ei ole ilmeisesti edes tuon 6kk ajan sidottu tuohon, vaan tilaus on alusta alkaen toistaiseksi voimassaoleva.Copy&pasta tilausvahvistuksesta:
"MTV Katsomo+ urheilu ilman mainoksia 29,95 e/kk. Sopimuksen kesto toistaiseksi voimassa oleva. 6 kk etukauden jälkeen 47,95 e/kk"
Eli ei ole ilmeisesti edes tuon 6kk ajan sidottu tuohon, vaan tilaus on alusta alkaen toistaiseksi voimassaoleva.
Erittäin normaalia puuhastelua, että aspalle tiedotetaan asioista huonosti - jos ollenkaan. Elisa ei todellakaan ole ainoa, vaan näin se menee lähes kaikkialla.