Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 504 199
  • 21 776

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahdollistaakohan tämä kikkailun. Eli tilaat liittymän, saat tuon kuukauden Liiga-paketin, jonka jälkeen siirrätkin liittymän toiselle, halvemmalle operaattorille?

Eiköhän sieltä pamahda lasku sähköpostiin Katsomo-paketista mikäli perut/siirrät liittymän etuajassa.
Näyttäisi ehdoissa olevan että tuo Katsomo laskutetaan jälkikäteen kuukausilaskuna, ja mikäli tilaus irtisanotaan niin ei ole oikeutettu ilmaiseen kuukauteen. Eli ei taida olla mahdollista ilman että joutuu vähintään kuukauden maksamaan puhelinliittymästä (eli periaatteessa saisit Katsomon n. -50% hinnalla vain riippuen liittymästä minkä tilaat)
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
En nyt tiedä miten tämä homma jatkossa menee mutta olen telian liittymäasiakas edelleen ja Mulla on teliatv missä mtv katsomo+ ja viasat premium nhl xtra kanavilla.

Tuohon kuuluu myös katsomon sovellus joten minä voin katsoa pelit telian boksilla. Isäukko sekä yksi muualla asuva kaveri kattoo telian sovelluksen kautta pelejä ja vielä jää sitten tuo katsomo sovelluskin missä vois katsoa. Jos tämä ensi kaudellakin näin toimii niin suosittelen.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Onko muille Liigan Telialta tilanneille tullut viestiä hintamuutoksesta? Tilasin viime syksynä Cmore-paketin Telian "etuhintaan" 32,95€. Loppuvuodesta muuttui siis Katsomoksi. Nyt huomasin Minun Teliasta, että tilauksen hinta oli noussut 37,95€ ilman että olisi tullut mitään sähköpostia hintamuutoksesta. Eikös näistä pitäisi aina informoida asiakasta?
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En nyt tiedä miten tämä homma jatkossa menee mutta olen telian liittymäasiakas edelleen ja Mulla on teliatv missä mtv katsomo+ ja viasat premium nhl xtra kanavilla.

Tuohon kuuluu myös katsomon sovellus joten minä voin katsoa pelit telian boksilla. Isäukko sekä yksi muualla asuva kaveri kattoo telian sovelluksen kautta pelejä ja vielä jää sitten tuo katsomo sovelluskin missä vois katsoa. Jos tämä ensi kaudellakin näin toimii niin suosittelen.
Mulla toimii sama todistetusti Elisa Viihteen tilauksella ja sen boksilla.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Onko muille Liigan Telialta tilanneille tullut viestiä hintamuutoksesta? Tilasin viime syksynä Cmore-paketin Telian "etuhintaan" 32,95€. Loppuvuodesta muuttui siis Katsomoksi. Nyt huomasin Minun Teliasta, että tilauksen hinta oli noussut 37,95€ ilman että olisi tullut mitään sähköpostia hintamuutoksesta. Eikös näistä pitäisi aina informoida asiakasta?
Kas perkele, tsekkasin nettipankista laskua niin oli mullakin hinnankorotus, alkaen 7.2. Eikä mitään infoa tullut. Pitänee maanantaina olla yhteydessä aspaan chatin kautta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kas perkele, tsekkasin nettipankista laskua niin oli mullakin hinnankorotus, alkaen 7.2. Eikä mitään infoa tullut. Pitänee maanantaina olla yhteydessä aspaan chatin kautta.

On siitä sähköpostia tullut jo hyvissä ajoin, jos kuitenkin onnistut saamaan hyvityksiä niin infoa ihmeessä tähän ketjuun

edit: 12.12.2023 on ilmoitettu hinnankorotuksista sähköpostilla
 
Viimeksi muokattu:

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Kiitos, helpottaa etsimistä
Löysitkö ilmoitusta? Mä oon useampaan kertaan etsinyt tuota sähköpostista enkä vaan löydä. Olin asiakaspalveluun yhteydessä ja ei mitään hyvitystä. "Näen täältä, että sähköposti lähtenyt sinulle 12.12.2023 klo 15:08:19". Hitto miten paskaa palvelua. Pistin samantien tilauksen poikki ja lähtee telian liittymätkin purkuun.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
^ Nuo spostit löytynevät roskapostikansiosta. Siellä voi olla muutakin ihan mielenkiintoista postia. Jotkut spostiohjelmien roskapostikansiot tyhjenevät ihan automaattisesti jossain aikamääreessä ja se ei ole lähettäjän vika.

Elämä on..
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Löysitkö ilmoitusta? Mä oon useampaan kertaan etsinyt tuota sähköpostista enkä vaan löydä.
No saatana, oli se tullut 12.12. meillä on OmaTelia emännän nimissä ja se on tullut hänelle. Oli myös minulle lähettänyt sen mutta jostain syystä muista lukeneeni. My bad.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi vitussa näihin ilmaispeleihin valitaan nämä valtakunnan paskimmat selostajat vuorotellen. Minuutin jälkeen jo aloitettiin raastepöydästä. Prkl. Ja mikä juttu toi on että tuutataan mikki heti maalintekijän naaman ja kysytään tyhmiä? Ei mitään lisäarvoa, lähinnä noloa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Saukkonen huutaa "Hyvä Ilves!" kun Ilves maalaa 3 sekuntia ennen loppua. On se seppä!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Valtakunnan päätuote ja paska haisee alusta loppuun. Morjens. Jos yritätte myydä, niin ei näin.
Juuri näin. Ja tästä paskasta pitäisi sitten maksaa melkein 40 euroa kuussa? Ei ainakaan kanttia puutu pyytäjiltä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi mukava olla kärpäsenä katossa, kun Telian/MTV:n sisällä pidetään kokousta ja ihmetellään miksi tilaajamäärät laskevat ja tehdään aina vain enemmän tappiota.

Jännä, että lopputulos on huono, jos ei kuunnella asiakkaita ja tehdään kaikki väärin. Palvelun laatu laskee ja hinta nousee. Tässä on ollut aika monta vuotta aikaa viedä asioita parempaan suuntaan, mutta mitään kehitystä ei ole tapahtunut, vaan lopulta hylättiin hyvin toiminut alusta (C More) ja nostettiin hinnat pilviin.

On oikeasti tullut ikävä niitä aikoja, kun oikeudet olivat Sanomalla ja Liigaa näki Ruudusta. Hinta oli kohdillaan, selostajat parempia ja palvelu yleisesti paljon toimivampi.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri näin. Ja tästä paskasta pitäisi sitten maksaa melkein 40 euroa kuussa? Ei ainakaan kanttia puutu pyytäjiltä.
Älkää ymmärtäkö väärin, itse ottelu oli mitä viihdyttävin neutraalein lasein katsottuna. Hyvä tunnelma hallissa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Niinkuin pitääkin kauden lähestyessä kliimaksia. Mutta tämä toteutus, firman top 2 paskin selostaja,(en mainitse Mertsii). Kaikki kiekkojargon pötköön, nämä kuullaan joka kerta joka lähetys. Joukkueet vain vaihtuu. Saukkosen lähetyksissä positiivista nykyisin on "asiantunteva" kommentaattori joka korjaa ja hillitsee pahimmat oksennukset.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Miksi vitussa näihin ilmaispeleihin valitaan nämä valtakunnan paskimmat selostajat vuorotellen. Minuutin jälkeen jo aloitettiin raastepöydästä. Prkl. Ja mikä juttu toi on että tuutataan mikki heti maalintekijän naaman ja kysytään tyhmiä? Ei mitään lisäarvoa, lähinnä noloa.
Toi on kyl huvittavaa koska toi antaa ihan väärän kuvan mitä näissä peleissä tehdään. Ei näissä peruspeleissä mitään mikkiä naamaan bullshittiä onneksi ole edes.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Maikkari tekee kyllä ihan ihmeellisiä juttuja näissä ilmaispeleissä. Haetaan ilmeisesti jotain NHL-tyylistä toteutusta, joka ei vain toimi. Insertit tuntuu päälleliimatuilta, Liivikin rooli on jossain ärsyttävän ja surullisen välissä ja selostus on mitä on.

Puhtaat paperit ehkä studiolle ja Saravolle. Kamerahomma toimii myös ok, vaikka ohjaaja välillä pöljäilee.

Keskittyivät vain olennaiseen ja tekisivät sen hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös