Hikiset kyynärit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Koovee
Siis nyt jostain syystä muuttunut seuraavaan laskuun 30€ noin 37€, koska tarjoushinta päättynyt. Liittyykö tää nyt siihen discovery uutisointiin vai mitä ihmettä?
Sitä kutsutaan "hintojen yhdenmukaistamiseksi".Siis nyt jostain syystä muuttunut seuraavaan laskuun 30€ noin 37€, koska tarjoushinta päättynyt. Liittyykö tää nyt siihen discovery uutisointiin vai mitä ihmettä?
Sitä kutsutaan "hintojen yhdenmukaistamiseksi".
Itse tilasin eilen illalla Katsomon ilman mainoksia, vaikka syökin miestä sellaiset hinnankorotukset. Ajattelin hallilla katsotun Tapparan-Pelicans -pelin jälkeen katsella eilen vielä muutaman pätkän uudelleen Discoveryn puolelta, mutta eihän sitä koko peliä ilmeisesti sitten sieltä enää edes tullut.Ihan mielenkiinnosta, mitäs muut Discoveryn tilaajat olette nyt tehneet?
No ainakin mulla on helppo päätös entisenä Discovery-käyttäjänä vastata. Nyt kun HPK konttaa järkyttävällä tavalla ja pelit eivät joka tapauksessa enää jatku ensi kuun jälkeen, niin eipä tässä tarvitse enää mitään paketteja viritellä. Lähes aina on tullut jatkopelit katsottua vaikka oman jengin matsit loppuisi, mutta tämän kauden tyhjennysmyynnit + muut sekoilut ja nuo matsien uudet hinnat yhteenlaskettuna ei tarvitse nyt hetkeen Liigasta maksaa. Mennään striimeillä jos sattuu näkymään ja radiosta sitten kuunnellaan. Tällä hetkellä on rahalle muutakin käyttöä.Ihan mielenkiinnosta, mitäs muut Discoveryn tilaajat olette nyt tehneet? Kaverin kanssa tilatusta Discoverysta 13€/kk ei houkuttele vaihtaa Katsomoon lähes 40€/kk. Varmaan itse menen radioselostuksilla ainakin vähän aikaa ja katson pärjäänkö niin. Ilmaiset piraattistriimitkään ei oikein houkuttele.
Itse tilaisin saman kaverin kanssa Katsomon, koska toistaiseksi sitä pystyy katsomaan kahdessa paikassa samaan aikaan. Henkilökohtainen hinta jää edelleen alle 20€, niin ei ole älytön muutos.Ihan mielenkiinnosta, mitäs muut Discoveryn tilaajat olette nyt tehneet? Kaverin kanssa tilatusta Discoverysta 13€/kk ei houkuttele vaihtaa Katsomoon lähes 40€/kk. Varmaan itse menen radioselostuksilla ainakin vähän aikaa ja katson pärjäänkö niin. Ilmaiset piraattistriimitkään ei oikein houkuttele.
Juu, siinä kohtaa jos tämä mahdollisuus poistuu niin voi lopullisesti siirtyä radion puolelle.Itse tilaisin saman kaverin kanssa Katsomon, koska toistaiseksi sitä pystyy katsomaan kahdessa paikassa samaan aikaan. Henkilökohtainen hinta jää edelleen alle 20€, niin ei ole älytön muutos.
Näinhän siinä tiedotteessa luki joo. Toisaalta, onhan siellä niitä liigaotteluita vieläkin saatavilla, niin tiedä sitten noista teksteistä, että mitä milloinkin käytännössä tarkoittavat.Eilinen pelihän jäi Discoverylta näkymättä ihan suunnitellusti ja tiedotetusti. Toki me kaikki oletimme, että vielä eilinen näkyisi, mutta kyllähän se ilmoitusteksti "liigaottelut eivät ole enää saatavilla discovery+-palvelussa 29. helmikuuta 2024 alkaen" on jälkiajatuksella luettuna ihan selkeä.
Discoveryn hinnottelu on kyllä onnistunut, että sikäli kun vaan lähetykset toimii niin hyvään hintaan saa, jos vähänkään katsottavaa sieltä just itelle löytyy.Itse jatkan discoveryn tilaajana myös muutoksen jälkeen. Sen verran liigan lisäksi tullut PGA golfia ja snookeria katsottua että 10€/kk kehtaa sijoittaa. Liiga sitten jatkossa Katsomosta.
Mainoksilla: Kun käynnistät videon / lähetyksen minkä ikinä, niin sinulle näytetään perus 1-5 kappaletta n. 20sek mainoksia. Mainoksia ei tuu kesken lähetyksen jne.Kai se pitää huulta purren tilata Katsomon paketti. Osaako joku neuvoa mitä tuo "mainoksilla / ilman mainoksia" käytännössä tarkoittaa ? Pakkosyötetäänkö mainoksia kokoajan ?
Eli voiko siis varmuudella katsoa samaa peliä kahdessa eri taloudessa samaan aikaan?Itse tilaisin saman kaverin kanssa Katsomon, koska toistaiseksi sitä pystyy katsomaan kahdessa paikassa samaan aikaan. Henkilökohtainen hinta jää edelleen alle 20€, niin ei ole älytön muutos.
Nykyisillä urheilu-maksutv-markkinoilla et voi olla varma, että voit katsoa edes yhdessä. Tai että katsot huomenna samaan hintaan kuin tänään.Eli voiko siis varmuudella katsoa samaa peliä kahdessa eri taloudessa samaan aikaan?
Äläs nyt, Suomessa on kuitenkin nähty se tilanne, että Tami ja Johtava olivat samassa lähetyksessä asiantuntijoina.Maikkarilla on kovat piipussa, kun ensimmäistä kertaa ikinä Jaloset samassa studiossa asiantuntijoina. Liekkö kovin asiantuntijakaksikko koskaan suomalaisessa kiekkoviihteessä?
Itseä alkaa sieppaamaan se, että ovat syksystä `22 asti harjotelleet. Kuvittelis että alkaa joka kameramiehellä olla tunteja kasassa, mutta ei lopputuloksessa vaan näy...mutta kameran kanssa touhuamiseen tarvitaan joku oppitunti vielä.