Tekniikalle ei voi mitään, mutta kun lähetykset alkavat 18:15 ja tuollainen leväperäinen twiitti saatiin aikaan klo 20:03, on joku vakavasti pielessä.Semmoista se on se tekniikka välillä. Välillä toimii ja välillä ei. Ei sillä nyt kannata iltaansa pilata.
Kun hetken hengittää, niin saattaa jopa keksiä, että vika ei välttämättä ole edes Discoveryssä, vaan vähän lähempänä lähdettä ja oikeuksien haltijaa.
Ja toisaalta, niitä tuskin juurikaan kiinnostaa tämän palstan irtisanomiset, suurin osa nyt irtisanovista on menetettyä asiakaskuntaa joka tapauksessa kuukauden kuluessa.
Mutta hyvähän sitä on välillä paineita päästää.
Ei, mainokset tulevat aina lähetyksen alkuun.Jos tuolta katsomosta ottaa tuon 36,95€ maksavan paketin, niin voiko mulla tulla mainoksia samalla kun peli on menossa, kesken kaiken siis?
Kyllä mä sitten mieleni pahoitin.Tiedottamiseen ylipäätään viasta, meni lähemmäs 2 tuntia lähetysten alkamisen jälkeen.
Sopiikin päästellä paineita.
Voihan se olla, että vika on vaikka siellä MTV:n päässä. Jos näin on, onko sekin samaan syssyyn MTV:n vika, jos Discoveryn tiedottaminen ja asiakaspalvelu on tuon tason paskaa?Kyllä mä sitten mieleni pahoitin.
Se lienee kuitenkin oli kaikille kiinnostuneille ihan selvää, että siellä oli vika? Mihin tuota twiittiä ylipäätään vielä tarvittiin?
Ja lopulta sitten senkään sisältö ei osalle kelvannut, että teet niin tai näin niin kaikki on lopulta aina paskaa. Syyllinen kun on päätetty niin sitten etsitään vaan joku syy, sellainen onneksi löytyy aina.
Sama juttu, minäkin peruutin tänään Discovery tilaukseni.Irtisanottu Discovery ja peruutuksen syy kenttään kohtuullisen tanakka vastaus.
Sama juttu ja otin vielä vittuillakseni sen kalliimman katsomon paketin. Syyään makaroonia ja tonnikalaa perkele, mainoksia en kattele.Sama juttu, minäkin peruutin tänään Discovery tilaukseni.
Saatikka sitten herran vuonna 2024!Discoverylle tuosta moni itsensä kipeäksi maksaa, joten sieltä suunnalta myös nopeaa reagointia vuonna 2023 odottaisi.
Tiesitkö muuten, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla. Sinällään merkityksetöntä, mutta jos et katsele mainoksia, niin tämä on voinut mennä ohi.Sama juttu ja otin vielä vittuillakseni sen kalliimman katsomon paketin. Syyään makaroonia ja tonnikalaa perkele, mainoksia en kattele.
Muistaakseni Teliankin postit menivät ainakin muutama vuosi takaperin roskapostiin. No joku lasku pari sinne oli ainakin joutanut, ja siitäkös ongelmia seurasi. Tuo oli sitä aikaa, kun sai yksittäisiäkin pelejä ostettua.No eipä se nyt hirvittävä yllätys ole, että sähköpostit päätyvät roskapostiksi jos edes sinne, kun edes perusasiat sähköpostimäärityksissä eivät ole kunnossa. Mutta varmaan jonkun muun vika. Hienoa suorittamisesta monikansalliselta mediayhtiöltä. Saatanan tunarit.
discoveryplus.fi dns tietueista löytyy kaksi erillistä SPF tietuetta. Käytännössä kaikki heidän lähettämänsä mailit ovat sähköpostijärjestelmien näkökulmasta epäluotetavia.
edit: ja yhteydenottolomakkeen alussa vielä maininta "Lisää support@discoveryplus.fi sähköpostin yhteystietoihin, jotta saat varmasti vastauksemme." ... ei siinä, hyvin ne vetää...
Eli nykyaikana on normaalia että lähetysten alusta melkein 2h menee että palveluntarjoaja reagoi siihen ettei mikään toimi? Näitä vikoja on satunnaisesti ollut aikaisemminkin mutta ne on selvitetty sieltä kuitenkin jo ensimmäisen erän aikana. Nyt oli kaikki lähetyksen poissa 18:15 alkaen eikä niitä saatu korvattua toimivilla pelien loppuun mennessä.Kyllä mä sitten mieleni pahoitin.
Se lienee kuitenkin oli kaikille kiinnostuneille ihan selvää, että siellä oli vika? Mihin tuota twiittiä ylipäätään vielä tarvittiin?
Ja lopulta sitten senkään sisältö ei osalle kelvannut, että teet niin tai näin niin kaikki on lopulta aina paskaa. Syyllinen kun on päätetty niin sitten etsitään vaan joku syy, sellainen onneksi löytyy aina.
Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun. Nykyaikana tuntuu olevan sääntö numero 1: tilannetiedote vähintään kymmenelle eri somealustalle. Sääntö numero 2: päivitä eri somealustojen tilannetiedotukset vähintään 5 min välein. Sääntö numero kolme: yritä ratkaista tekninen ongelma, jos vain suinkin ehdit ongelmanratkaisuun keskittyä somevastaavan ajan tasalla pitämisen sijaan.Eli nykyaikana on normaalia että lähetysten alusta melkein 2h menee että palveluntarjoaja reagoi siihen ettei mikään toimi?
Jos siellä olis jotain tehty niin olisihan ne tyhjät lähetykset katkenneet nopeemmin tai sinne ilmestynyt joku häiriötiedote. Nyt kaikki tapahtumattomuus antaa ymmärtää järjestelmän toimineen autopilotilla ja henkilökunnan huomanneen ongelman viiveellä työpäivän jälkeen lukemalla iltalehdestä.Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun. Nykyaikana tuntuu olevan sääntö numero 1: tilannetiedote vähintään kymmenelle eri somealustalle. Sääntö numero 2: päivitä eri somealustojen tilannetiedotukset vähintään 5 min välein. Sääntö numero kolme: yritä ratkaista tekninen ongelma, jos vain suinkin ehdit ongelmanratkaisuun keskittyä somevastaavan ajan tasalla pitämisen sijaan.
Heti mulle kaikki tänne nyt.
Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun.
Eli sieltä kun olisi tullut 5 minuuttia lähetyksen alkamisen jälkeen viesti, että "Illan Liiga-pelit eivät valitettavasti näy tällä hetkellä discovery+ -palvelussa. Olemme erittäin pahoillamme asiasta, selvitämme tilannetta!", niin miten se olisi tilannetta muuttanut mihinkään suuntaan. Sen nyt varmaan jokainen itsenäiseen ajatteluun kykynevä näki muutenkin, että ongelmia on. Nyt tuo tiedote tuli reilu 1,5 tuntia otteluiden alkamisen jälkeen, ainakin X:ään.No mitä nyt ihmettä? Totta kai maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia tietoa siitä, miksei saa sovittua vastinetta rahoilleen. Tai oikeastaan palventuottajalla on velvollisuus ensitilassa informoida, jos ei pysty tuottamaan lupaamaansa palvelua.
Luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia? Ihan taatusti se on ongelmanratkaisusta pois, jos tekniikasta vastaavien täytyy siinä ongelmanratkaisun ohessa pitää somevastaavaa ajan tasalla, jotta se saa pidettyä heti-mulle-kaikki-tänne-nyt -tyypit koko ajan tietoisena, että missä mennään. Sen verran monta linkkiä ja mutkaa matkassa, että ei varmastikaan ole aina ihan yksinkertainen asia antaa tyhjentävää vastausta siihen, että mikä mättää ja koska taas toimii.Tällaisen asian tiedottaminen ei nyt kyllä montaa minuuttia vie, ja toivon todella, ettei viestinnästä ja teknisestä ongelmanratkaisusta vastaa yksi ja sama henkilö. Joten tiedotteen kirjoittamiseen kulunut aika ei kyllä varmasti ole itse ongelmanratkaisusta pois.
Kyllä nykyään ihan pariinkin alustaan riittää tiedote, ja sehän vie aikaa vain alta minuutin.Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun. Nykyaikana tuntuu olevan sääntö numero 1: tilannetiedote vähintään kymmenelle eri somealustalle. Sääntö numero 2: päivitä eri somealustojen tilannetiedotukset vähintään 5 min välein. Sääntö numero kolme: yritä ratkaista tekninen ongelma, jos vain suinkin ehdit ongelmanratkaisuun keskittyä somevastaavan ajan tasalla pitämisen sijaan.
Heti mulle kaikki tänne nyt.
Kopio edellisestä viestistäni: Eli sieltä kun olisi tullut heti lähetyksen alkamisen jälkeen viesti, että "Illan Liiga-pelit eivät valitettavasti näy tällä hetkellä discovery+ -palvelussa. Olemme erittäin pahoillamme asiasta, selvitämme tilannetta!". Sinne johonkin, muutamaan alustaan, joista olisi pitänyt heti osata oikeat löytääkin, olisi tullut tuollainen tiedote heti, niin olisi mielensäpahoittajatkin tyytyväisiä, niinkö? Mitenköhän se olisi tilannetta muuttanut suuntaan tai toiseen. Melkoista on touhu nykypäivänä, kärsivällisyyttä ei ole kyllä nimeksikään.Kyllä nykyään ihan pariinkin alustaan riittää tiedote, ja sehän vie aikaa vain alta minuutin.