Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 943 322
  • 23 561

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Discovery vaihtui Katsomoon. Hienosti pelattu, Discovery!
 

JPL

Jäsen
Vaihtui nyt kuukautta aiemmin, kuin olisi muuten vaihtunut. Olisi maksukatko ollut ensi viikolla joka tapauksessa, niin kympin verran tuossa nyt hävisi.

Paskamainen homma enivei - oli syy sitten D+:n tai Katsomon, niin todella heikkoa reagointia.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Semmoista se on se tekniikka välillä. Välillä toimii ja välillä ei. Ei sillä nyt kannata iltaansa pilata.

Kun hetken hengittää, niin saattaa jopa keksiä, että vika ei välttämättä ole edes Discoveryssä, vaan vähän lähempänä lähdettä ja oikeuksien haltijaa.

Ja toisaalta, niitä tuskin juurikaan kiinnostaa tämän palstan irtisanomiset, suurin osa nyt irtisanovista on menetettyä asiakaskuntaa joka tapauksessa kuukauden kuluessa.

Mutta hyvähän sitä on välillä paineita päästää.
Tekniikalle ei voi mitään, mutta kun lähetykset alkavat 18:15 ja tuollainen leväperäinen twiitti saatiin aikaan klo 20:03, on joku vakavasti pielessä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tuolta katsomosta ottaa tuon 36,95€ maksavan paketin, niin voiko mulla tulla mainoksia samalla kun peli on menossa, kesken kaiken siis?
 

surfa

Jäsen
Tiedottamiseen ylipäätään viasta, meni lähemmäs 2 tuntia lähetysten alkamisen jälkeen.

Sopiikin päästellä paineita.
Kyllä mä sitten mieleni pahoitin.

Se lienee kuitenkin oli kaikille kiinnostuneille ihan selvää, että siellä oli vika? Mihin tuota twiittiä ylipäätään vielä tarvittiin?

Ja lopulta sitten senkään sisältö ei osalle kelvannut, että teet niin tai näin niin kaikki on lopulta aina paskaa. Syyllinen kun on päätetty niin sitten etsitään vaan joku syy, sellainen onneksi löytyy aina.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kyllä mä sitten mieleni pahoitin.

Se lienee kuitenkin oli kaikille kiinnostuneille ihan selvää, että siellä oli vika? Mihin tuota twiittiä ylipäätään vielä tarvittiin?

Ja lopulta sitten senkään sisältö ei osalle kelvannut, että teet niin tai näin niin kaikki on lopulta aina paskaa. Syyllinen kun on päätetty niin sitten etsitään vaan joku syy, sellainen onneksi löytyy aina.
Voihan se olla, että vika on vaikka siellä MTV:n päässä. Jos näin on, onko sekin samaan syssyyn MTV:n vika, jos Discoveryn tiedottaminen ja asiakaspalvelu on tuon tason paskaa?

Discoverylle tuosta moni itsensä kipeäksi maksaa, joten sieltä suunnalta myös nopeaa reagointia vuonna 2023 odottaisi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Sama juttu, minäkin peruutin tänään Discovery tilaukseni.
Sama juttu ja otin vielä vittuillakseni sen kalliimman katsomon paketin. Syyään makaroonia ja tonnikalaa perkele, mainoksia en kattele.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pääsettekö te Discoveryn sivuille niihin omiin tiliasetuksiin tai tukeen? Kummasti jotenkin bugaa nyt. Aiemmin illalla toimi.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
No eipä se nyt hirvittävä yllätys ole, että sähköpostit päätyvät roskapostiksi jos edes sinne, kun edes perusasiat sähköpostimäärityksissä eivät ole kunnossa. Mutta varmaan jonkun muun vika. Hienoa suorittamisesta monikansalliselta mediayhtiöltä. Saatanan tunarit.

discoveryplus.fi dns tietueista löytyy kaksi erillistä SPF tietuetta. Käytännössä kaikki heidän lähettämänsä mailit ovat sähköpostijärjestelmien näkökulmasta epäluotetavia.

edit: ja yhteydenottolomakkeen alussa vielä maininta "Lisää support@discoveryplus.fi sähköpostin yhteystietoihin, jotta saat varmasti vastauksemme." ... ei siinä, hyvin ne vetää...
 
Viimeksi muokattu:

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama juttu ja otin vielä vittuillakseni sen kalliimman katsomon paketin. Syyään makaroonia ja tonnikalaa perkele, mainoksia en kattele.
Tiesitkö muuten, että kahden miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla. Sinällään merkityksetöntä, mutta jos et katsele mainoksia, niin tämä on voinut mennä ohi.
Tonnikala on muuten aika kallista sielä kalatiskillä: kilo maksaa noin katsomon kk-tilauksen verran, joten suosittelen lahnaa jos haluaa säästää.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Jos tästä Paskasta voi hakea jotenkin positiivisuutta, eri joukkueiden ihmiset on vihdoin samaa mieltä asiasta
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
No eipä se nyt hirvittävä yllätys ole, että sähköpostit päätyvät roskapostiksi jos edes sinne, kun edes perusasiat sähköpostimäärityksissä eivät ole kunnossa. Mutta varmaan jonkun muun vika. Hienoa suorittamisesta monikansalliselta mediayhtiöltä. Saatanan tunarit.

discoveryplus.fi dns tietueista löytyy kaksi erillistä SPF tietuetta. Käytännössä kaikki heidän lähettämänsä mailit ovat sähköpostijärjestelmien näkökulmasta epäluotetavia.

edit: ja yhteydenottolomakkeen alussa vielä maininta "Lisää support@discoveryplus.fi sähköpostin yhteystietoihin, jotta saat varmasti vastauksemme." ... ei siinä, hyvin ne vetää...
Muistaakseni Teliankin postit menivät ainakin muutama vuosi takaperin roskapostiin. No joku lasku pari sinne oli ainakin joutanut, ja siitäkös ongelmia seurasi. Tuo oli sitä aikaa, kun sai yksittäisiäkin pelejä ostettua.

Tuo on yksi iso syy, miksi välttelen Teliaa niin pitkään kun pystyn.
 

shells

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Nyt on Discoveryyn saatu jumpattua ottelutallenteet marraskuulta muutamasta pelistä :D
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Kyllä mä sitten mieleni pahoitin.

Se lienee kuitenkin oli kaikille kiinnostuneille ihan selvää, että siellä oli vika? Mihin tuota twiittiä ylipäätään vielä tarvittiin?

Ja lopulta sitten senkään sisältö ei osalle kelvannut, että teet niin tai näin niin kaikki on lopulta aina paskaa. Syyllinen kun on päätetty niin sitten etsitään vaan joku syy, sellainen onneksi löytyy aina.
Eli nykyaikana on normaalia että lähetysten alusta melkein 2h menee että palveluntarjoaja reagoi siihen ettei mikään toimi? Näitä vikoja on satunnaisesti ollut aikaisemminkin mutta ne on selvitetty sieltä kuitenkin jo ensimmäisen erän aikana. Nyt oli kaikki lähetyksen poissa 18:15 alkaen eikä niitä saatu korvattua toimivilla pelien loppuun mennessä.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eli nykyaikana on normaalia että lähetysten alusta melkein 2h menee että palveluntarjoaja reagoi siihen ettei mikään toimi?
Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun. Nykyaikana tuntuu olevan sääntö numero 1: tilannetiedote vähintään kymmenelle eri somealustalle. Sääntö numero 2: päivitä eri somealustojen tilannetiedotukset vähintään 5 min välein. Sääntö numero kolme: yritä ratkaista tekninen ongelma, jos vain suinkin ehdit ongelmanratkaisuun keskittyä somevastaavan ajan tasalla pitämisen sijaan.

Heti mulle kaikki tänne nyt.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun. Nykyaikana tuntuu olevan sääntö numero 1: tilannetiedote vähintään kymmenelle eri somealustalle. Sääntö numero 2: päivitä eri somealustojen tilannetiedotukset vähintään 5 min välein. Sääntö numero kolme: yritä ratkaista tekninen ongelma, jos vain suinkin ehdit ongelmanratkaisuun keskittyä somevastaavan ajan tasalla pitämisen sijaan.

Heti mulle kaikki tänne nyt.
Jos siellä olis jotain tehty niin olisihan ne tyhjät lähetykset katkenneet nopeemmin tai sinne ilmestynyt joku häiriötiedote. Nyt kaikki tapahtumattomuus antaa ymmärtää järjestelmän toimineen autopilotilla ja henkilökunnan huomanneen ongelman viiveellä työpäivän jälkeen lukemalla iltalehdestä.
 
Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun.

No mitä nyt ihmettä? Totta kai maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia tietoa siitä, miksei saa sovittua vastinetta rahoilleen. Tai oikeastaan palventuottajalla on velvollisuus ensitilassa informoida, jos ei pysty tuottamaan lupaamaansa palvelua.

Tällaisen asian tiedottaminen ei nyt kyllä montaa minuuttia vie, ja toivon todella, ettei viestinnästä ja teknisestä ongelmanratkaisusta vastaa yksi ja sama henkilö. Joten tiedotteen kirjoittamiseen kulunut aika ei kyllä varmasti ole itse ongelmanratkaisusta pois.

Eilinen hyvin lyhyt tiedote tuli tosi myöhään, eikä sen jälkeen tilannetta ole tarkennettu yhtään. Ainakin minulle on vielä tälläkin hetkellä epäselvää, että mistä tuo eilinen katkos johtui, ja näkyvätkö Liiga-pelit palvelun kautta vielä 29.2. saakka, kuten ovat aiemmin tiedottaneet. Mitä jos seuraava kuukausiveloitus menisi tänään tai huomenna, eikö tuo asia olisi melko olennaista tietää? Ja varmaan se pari minuuttia tiedotukseen käytetystä työajasta maksaisi Discoverylle itsensä takaisin, kun nyt ihmiset epätietoisuuksissaan Discovery-tilauksiaan irtisanovat.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No mitä nyt ihmettä? Totta kai maksavalla asiakkaalla on oikeus vaatia tietoa siitä, miksei saa sovittua vastinetta rahoilleen. Tai oikeastaan palventuottajalla on velvollisuus ensitilassa informoida, jos ei pysty tuottamaan lupaamaansa palvelua.
Eli sieltä kun olisi tullut 5 minuuttia lähetyksen alkamisen jälkeen viesti, että "Illan Liiga-pelit eivät valitettavasti näy tällä hetkellä discovery+ -palvelussa. Olemme erittäin pahoillamme asiasta, selvitämme tilannetta!", niin miten se olisi tilannetta muuttanut mihinkään suuntaan. Sen nyt varmaan jokainen itsenäiseen ajatteluun kykynevä näki muutenkin, että ongelmia on. Nyt tuo tiedote tuli reilu 1,5 tuntia otteluiden alkamisen jälkeen, ainakin X:ään.

Tällaisen asian tiedottaminen ei nyt kyllä montaa minuuttia vie, ja toivon todella, ettei viestinnästä ja teknisestä ongelmanratkaisusta vastaa yksi ja sama henkilö. Joten tiedotteen kirjoittamiseen kulunut aika ei kyllä varmasti ole itse ongelmanratkaisusta pois.
Luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia? Ihan taatusti se on ongelmanratkaisusta pois, jos tekniikasta vastaavien täytyy siinä ongelmanratkaisun ohessa pitää somevastaavaa ajan tasalla, jotta se saa pidettyä heti-mulle-kaikki-tänne-nyt -tyypit koko ajan tietoisena, että missä mennään. Sen verran monta linkkiä ja mutkaa matkassa, että ei varmastikaan ole aina ihan yksinkertainen asia antaa tyhjentävää vastausta siihen, että mikä mättää ja koska taas toimii.

Sitten ollaan jo ihan eri kysymyksen äärellä, jos kyse on siitä, että liigalähetykset loppuivat eilen kokonaan ja Discovery oli tästä tietoinen. Siinä tapauksessa mennään jo tiedotuksen ja palvelun tarjoamisen osalta pahasti kuluttajan oikeuksia vastaan. Mutta mehän emme ainakaan toistaiseksi tiedä, että johtuuko tämä kaikki Discoverystä, vai MTV:stä, vai mistä, ja mikä sopimustaistelu siellä on mahdollisesti näiden yhtiöiden välillä taustalla meneillään. Eilinen saattoi olla myös tästä koko lähetysoikeuskuviosta täysin riippumaton tekninen ongelma.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ehkä siellä on priorisoitu ajankäyttö johonkin oleellisempaan kuin someen kirjoitteluun. Nykyaikana tuntuu olevan sääntö numero 1: tilannetiedote vähintään kymmenelle eri somealustalle. Sääntö numero 2: päivitä eri somealustojen tilannetiedotukset vähintään 5 min välein. Sääntö numero kolme: yritä ratkaista tekninen ongelma, jos vain suinkin ehdit ongelmanratkaisuun keskittyä somevastaavan ajan tasalla pitämisen sijaan.

Heti mulle kaikki tänne nyt.
Kyllä nykyään ihan pariinkin alustaan riittää tiedote, ja sehän vie aikaa vain alta minuutin.

Kukaan ei ole vaatinut mitään tilannetiedotetta 5min välein, mutta ei todellakaan ole ok maksavaa asiakasta odotuttaa pohtimassa mitä lie tapahtunut. Kuuluu ihan ammattimaiseen asiakaspalveluun tuollainen, kaikki muu alkaa olla amatöörien puuhastelua.

Ihmisillä näköjään on varsin erilaiset mielipiteet mitä tulee maksavan asiakkaan kohteluun, mutta meitähän riittää moneen junaan.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä nykyään ihan pariinkin alustaan riittää tiedote, ja sehän vie aikaa vain alta minuutin.
Kopio edellisestä viestistäni: Eli sieltä kun olisi tullut heti lähetyksen alkamisen jälkeen viesti, että "Illan Liiga-pelit eivät valitettavasti näy tällä hetkellä discovery+ -palvelussa. Olemme erittäin pahoillamme asiasta, selvitämme tilannetta!". Sinne johonkin, muutamaan alustaan, joista olisi pitänyt heti osata oikeat löytääkin, olisi tullut tuollainen tiedote heti, niin olisi mielensäpahoittajatkin tyytyväisiä, niinkö? Mitenköhän se olisi tilannetta muuttanut suuntaan tai toiseen. Melkoista on touhu nykypäivänä, kärsivällisyyttä ei ole kyllä nimeksikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös