Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 501 977
  • 21 776
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tunnus ja salasana taitaa olla sama vanhaan Katsomoon ja Cmoreen. Tekeekö tämä ongelman?
Mulla oli sama tunnari Katsomoon ja Cmoreen. Ei tuottanu ongelmia AndoirdTV:n kanssa kun QR koodilla aktivoi. Tästä syystä tosiaan en sähköpostilla lähteny aktivoimaan kun molemmissa sama ja sama salasana :-D

..toki sitten puhelimessa sähköpostitunnarilla ihan oikein Liiga jne tuli tarjontaan
 

redpecka

Jäsen
Ihan paska tämä uusi paska. Häiriinnyn ja tuskastun aina kun asiat eivät ole järjestyksessä. Katselin nyt maalikoosteen ja pressin eiliseltä kierrokselta saipakärpät. Kyllä on vaikeaa löytää tuolta haluamaansa. Miksi ei voi olla kuten CMoressa oli, että täältä löytyvät maalikoosteet ja täältä pressit? Nyt pitää kahlata ja selata ja kun klippi loppuu siitä alkaa automaattisesti joku random klippi seuraavaksi. Sitten taas kahlaamista ja painelua ja klikkailua että löytää seuraavan haluamansa.

Ketä palvelee tällainen sekasortoinen juttu? Onko ihmisiä, jotka haluavat painaa ensin jonkun klipin päälle ja sitten istua alas nautiskelemaan satunnaisesta tarjonnasta?

Voi tietysti olla etten vain osaa kun en muutenkaan pidä MTV:stä ja kärsivällisyys on hyvin rajallista.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ensimmäinen kierros takana uuden kanssa, omalla kohdalla sellainen neutraali kokemus kaiken kaikkiaan. Lähetykset pelitti hyvin, pienen odottelun jälkeen kuva oli hyvä ja tosiaan näin CMore-hockey tilauksesta siirtyvälle tarjonta kasvoi valtavasti ja hinta ei, niin vaikea olla kovin tyytymätön tilanteeseen.

Miinukselle taas painuu yksi asia selvästi ja se on tuo CMoren vastaavaa aivan valovuoden jäljessä oleva sovellus, joka on aivan täysi kasa paskaa suoraan sanottuna. Ihan helvetisti huonommat valikot ja ylipäätään käyttökokemus. Joo joo, on sieltä nyt lätisty jo kaikki palvelun kehittämiset yms. mutta miksi oi miksi ei voitu vaan rakentaa hyvän ja toimivan (vanha CMore sovellus) pohjalle, vaan oli pakko heikentää käyttökokemusta ja ihan kunnolla?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eipä tässä toki voi olla kuin tyytyväinen siihen, että tämän palvelun saa edelleen perinteiseen tyyliin kaapelikortin kautta katsottavaksi. Nytkin siellä alkaa kohta UHD-tasolla IFK-Kärpät ja kaikki toimii miten pitääkin. Toki palveluun kuuluu mukaan myös C Moren ja pian myös Katsomon nettipalvelu, mutta niin kauan kun nämä voi saada kaapelikortille niin tilaan sen. Ei ole myöskään sitä netin yli tulevaa viivettä mukana.

Ainoa mistä voi valittaa on suosikkijoukueeni pääasiassa ihan sysipaskat otteet, mutta se ei ole Telian vika.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aamupäivällä kokeilin Katsomon toimintaa, eikä yksikään ohjelma lähtenyt pyörimään. Nyt kokeilin uudelleen, ja hep - toimii! Ainakin Yellowstonen jakso käynnistyi, ja Ketterän peli näkyy suorana.

En peru tilaustani vielä. Mutta perkele, jos sunnuntaina Red Zone ei näy...
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
On kyllä ihan ihmeellinen värimaailma CMoren UHD-lähetyksessä. HIFK:n paidan väri on todella kaukana oikeanlaisesta punaisesta. Mielummin katson Subtv:n lähetystä.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla on reilun 5 vuotta vanha Sony jossa CMOREn sovellus pyörii todella hyvin. Yritin asentaa Katsomon niin "sovellus ei enää tue laitettasi". Aika hanurista. Takkahuoneen LG töllössä toimii molemmat, mutta Katsomon sovellus pätki kun testasin eilisen Ässät-KooKoo matsin yhteydessä.
Käsittämätöntä etteivät jätä käyttöön paremmin toimivaa sovellusta.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko huono kuva töllön appilla, padilla vai millä? Itse katson vanhalla pöytäkoneella, edge-selaimella ja kuva on erinomainen. Ja nimenomaan uudessa Katsomossa.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Television sovelluksella. En ole kokeillut striimata chromecastiin tai katsoa millään muulla. Kuva tällä hetkellä ei edes HD tasoa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Koitin katsoa Katsomon tv appin kautta MTV Uutiset liveä kanavavalikon kautta. Striimi aukesi mutta ei kuulunut ääntä. Vaihdoin CMoren appiin. Korjatkaa noi viat herranjumala...
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on CMore-tilaus Telian kautta aktiivinen. Kirjaudun Cmoren tunnuksilla uuteen Katsomoon, mutta liigaa en pääse katsomaan - tulee vain teksti "Päivitä tuotteesi, niin voit katsoa tämän ohjelman ja monia muita suosikkeja".

Tunnus ja salasana taitaa olla sama vanhaan Katsomoon ja Cmoreen. Tekeekö tämä ongelman?

Ja mistä nuo menneet pelit näkee Katsomossa?
Katsomossa ei näe vanhoja pelejä, ja tuleviakaan ei näe kuin sen 48 tuntia ottelun päättymisen jälkeen, eli täyttä paskaa koko palvelu jatkossa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on CMore-tilaus Telian kautta aktiivinen. Kirjaudun Cmoren tunnuksilla uuteen Katsomoon, mutta liigaa en pääse katsomaan - tulee vain teksti "Päivitä tuotteesi, niin voit katsoa tämän ohjelman ja monia muita suosikkeja".

Tunnus ja salasana taitaa olla sama vanhaan Katsomoon ja Cmoreen. Tekeekö tämä ongelman?

Ja mistä nuo menneet pelit näkee Katsomossa?

Ilmeisesti pitää Telian kautta siirtää. Minuntelia palvelusta löysin muistaakseni jonkun aktivointihomman. En kokeillut kun pelkäsin, että Cmore ei enää toimisi tuon jälkeen.
 

HockeySpirit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Minulla on käytössä 3 laitetta, josta olen C Morea katsonut. Nyt kun kokeilin Katsomo-sovellusta niin kahdessa laitteessa se ei toimi. Eihän tässä ole järkeä, että hinnat nousee, mutta palvelut huononee. Kaikkien kannalta olisi järkevintä jatkaa C More sovelluksen käyttöaikaa joulukuun jälkeenkin. Laitoin tästä myös palautetta MTV:lle. Käykää tekin laittamassa: Yleisimpiä kysymyksiä
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on käytössä 3 laitetta, josta olen C Morea katsonut. Nyt kun kokeilin Katsomo-sovellusta niin kahdessa laitteessa se ei toimi. Eihän tässä ole järkeä, että hinnat nousee, mutta palvelut huononee. Kaikkien kannalta olisi järkevintä jatkaa C More sovelluksen käyttöaikaa joulukuun jälkeenkin. Laitoin tästä myös palautetta MTV:lle. Käykää tekin laittamassa: Yleisimpiä kysymyksiä
Jep ainakin liigakauden loppuun asti saisi jatkua tuo Cmoren käyttö. Tehköön sen jälkeen mitä tykkäävät saakelin tunarit ja perseenreiät.
 

HockeySpirit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuo C Moren toiminnan jatkuminen olisi oikeesti kaikkien etu. Toimiva palvelu asiakkaille, vaikkakin sitten 1 Liigalähetys per tunnus, ja sitten vähemmän tilauksien perumisia MTV:lle. Ei mulle ainakaan jää muita vaihtoehtoja kuin perua tilaus.
 
Viimeksi muokattu:

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen tilannut cmoren Telian kautta. Nyt kun menen Telia tv sivulle ja yritän katsoa lätkää, niin ilmoittaa ettei tilaus ole voimassa.

Enkö pysty siis katsomaan Telia playn kautta lätkää, vaan pitää mennä MTV Katsomoon?

edit. jaa siellä on muillakin ollut samoja ongelmia
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Laitoin Discoverylle alkuviikosta kyselyä katselurajoituksista. Eipä ole vielä vastausta tullut, mutta oletus on että siellä on se kahden käyttäjän rajoitus vieläkin kuten ennen..

D+:lle vaihtuu itsellä siis 26.pv. Harmittaa vähän, kun alkukaudesta oli tuo 26€ hinta siellä, mutta nyt joutuu pulittamaan sen 35€. No, onhan se edullisempi mitä Cmore, ja itselle varmaan enemmän jopa katsottavaa tuota kautta. Olen koko ikäni vihannut Teliaa, ja tällä tavalla pääsen siitä ainakin eroon.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
HIFK-Kärpät peliä seurannut. Mun mielestä huonompi kuva kuin CMoressa.
Naurettavaa. Kun ei CMoressakaan mikään helvetin hyvä kuva ole ollut, ainakaan TV-sovelluksen kautta katsottaessa. Eilisessä HIFK-Kärpät -ottelussa oli UHD-vaihtoehto, mutta siinä oli ihan ihmeellinen värimaailma. HIFK:n paidan väri oli todella kaukana HIFK:n punaisesta. Se oli sellainen räikeän kirkkaan punainen, joten katsoin mielummin normilähetystä.

Jumalauta. Ostin oman UHD-telkkarini vuonna 2018 ja silloin ne olivat jo ihan yleistä kamaa. Olisi olettanut, että vuonna 2023 olisi jo parempi UHD-tarjonta.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Naurettavaa. Kun ei CMoressakaan mikään helvetin hyvä kuva ole ollut, ainakaan TV-sovelluksen kautta katsottaessa. Eilisessä HIFK-Kärpät -ottelussa oli UHD-vaihtoehto, mutta siinä oli ihan ihmeellinen värimaailma. HIFK:n paidan väri oli todella kaukana HIFK:n punaisesta. Se oli sellainen räikeän kirkkaan punainen, joten katsoin mielummin normilähetystä.

Jumalauta. Ostin oman UHD-telkkarini vuonna 2018 ja silloin ne olivat jo ihan yleistä kamaa. Olisi olettanut, että vuonna 2023 olisi jo parempi UHD-tarjonta.
Katsoitko siis tuota eilistä IFK-Kärpät UHD-laadulla mitä kautta? Tuotahan ei sovelluksessa ole tarjolla käsittääkseni, ainoastaan kanavakorttien kautta. Kö?
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Eniten ottaa pattiin tuo että yhtä lähetystä voi katsoa vain yhdellä laitteella. Taitaa mennä oma Cmore perutukseen.

En jaksa selata koko ketjua. Discovery plus ilmeisesti sallii vielä tupla katsomisen?
Meillä minä ja Isä ukko eri paikkakunnilla ollaan jaettu tämä kiekon ilosanoma
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös