Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 504 710
  • 21 776

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse asiassa se App on ollut nyt toista kautta jo hyvä, sen ison päivityksen jälkeen.

Toimii ainakin google/andoidtv:ssä moitteetta, ja toki myös puhelimessa/tabletissa.
Puhelimessa ja läppärillä toimii hyvin, mutta kuten jo aiemmin mainitsin niin LG:n töllöissä oli isoa nykimis ongelmaa viime kaudella ja he eivät osanneet ratkaista ongelmaa koko kauden aikana, vaikka useaan kertaan siitä viestiä laiteltiin. Alkukaudesta toimi vielä kaikki hienosti, sitten yhtäkkiä alkoi pätkimään.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kahdessa eri samsung-tv:ssä oli myös tota nykimistä kaudella 21-22 discoveryn appissa. Keskustelu asiakaspalvelun kanssa sai vaihtamaan palveluntarjoajaa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kahdessa eri samsung-tv:ssä oli myös tota nykimistä kaudella 21-22 discoveryn appissa. Keskustelu asiakaspalvelun kanssa sai vaihtamaan palveluntarjoajaa.
Onks tarkalleen ottaen millaiset mallit sulla, tai mikä käyttöjärjestelmä? Mulla taitaa olla "Tizen Smart TV" ja oisko TV:n vm 2021. Lähinnä pohdin, että toimisko toi itsellä jatkossa. Olen itse edelliskaudella saattanut katsella D+:n kautta, ja sillon tais pätkiä. Moni kuitenkin sanonut, että viime kausi pelitti ihan hyvin, paitsi LG:llä (?).
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Vieläkö ne pakottaa tilaamaan sen kaapelikortin johonkin 3e/kk hintaan siihen kylkeen? Tällöinhän hinta onkon sen 29.90e.

Toki ymmärrän, että pitää se kortti olla jos kaapelikanavilta haluaa maksullisia tuijotella, mutta jos ei tahtois maksaa siitä kortista ja kattoiskin vaan internetzistä...
Mulla oli viimekaudella C-More total+liigapassi tjsp dna TV kortillakin. En muista tuliko itse kortista eri maksua mutta muita maksu-tv palveluja minulla ei kortin kautta ollut .
Mutta anyway tuossa on se hyvä puoli vs streamaaminen että palvelu toimii luotettavasti ja enemmän realiaikaisesti vs streami jossa voi olla viivettä toista minuuttia ja tietyissä tilanteissa se häiritsee. Ja kaiken lisäksi jos / kun streamien kappalemäärää rajoitetaan max2 samanaikaista niin tämä TV-kortin kautta katseltuna ei syö sitä rajoitusta. Eli käytännössä jos tarve (jostain syystä) niin saa yhden lisää mistä katsoa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Hienoa huomata, että maksavia asiakkaita on kuunneltu. Never stop the madness ja kohta vedetään taas matalia laukauksia plekseihin.

Ja tarkkoja laukauksia ohi maalin!
 

kendomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
GrIFK, 90-luvun Jokerit

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eikö Mertaranta vois jatkaa siellä 5 jälkeen ohjelmassa.

Tai sit paluu YLE:lle. Ois kiva nähdä se jänis kevennys. Sit Risto Kaskilahti ja Jukka Laaksonen kans samaan ohjelmaan, niin Se on siinä...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jännä ettei Jypin 100v matsi tule vapaalta kanavalta.


EDit: tai Kilpeläisen paidan jäädytys
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vapaasti katsottavissa TV-peleissä Lukko, KalPa, KooKoo & SaiPa yhteensä 0 peliä syyskaudella. Samaan aikaan Ilveksen pelejä 5kpl, Pendon arvokiekko näköjään kiinnostaa.

Haha, ihanan katkeraa. Ei sillä oikeastaan väliä mitä noista ilmaiseksi näytetään. Suurin osa tilaa urheilukanavat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jape

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Mertarannasta onkin täällä jo sanottu mitä on sanottavissa. Jatkuvasti nimet väärin, kaikki laukauset matalia ja vaarallisia, usein jäljessä pelitapahtumia ja ehkä se kaikista ärsyttävin eli joka ottelussa pitää olla Suomi eli selostajan suosikki, yleensä altavastaaja tai Pelicans ja Ruotsi eli karmaisevan vaarallinen vastustaja. En ymmärrä mitä lisäarvoa tuo tuotteelle. Tuskin yhden selostajan tiimissä mukana oleminen myy Liigapaketteja.
 

axe

Jäsen
Haha, ihanan katkeraa. Ei sillä oikeastaan väliä mitä noista ilmaiseksi näytetään. Suurin osa tilaa urheilukanavat.
Ilmaislähetykset vaikuttaa silti hallien satunnaisempiin katsojiin, minkä takia mua kiinnostaa aina totaalia enemmän koti/vieras-ratio. Esim. kyllä mua vähän sylettää, että kun taas on paikallispeli ilmaiskanavalla, niin se on nimenomaan Tapparan kotipeli, kuten oli edelliselläkin kerralla. Se edellinen ilmais-tv-paikallinen on vähemmän yllättäen myös viimeisin kerta, kun paikallispeli ei ollut loppuunmyyty (koronahommien ulkopuolella). Vaikka Nokia Arena nyt vielä on täydet paikalliset aina houkutellutkin, niin jossain vaiheessa sielläkin palattaneen "vanhaan hyvään käytäntöön", jossa syksyn eka paikallispeli jää aina vajaaksi, kun ihmiset heräilee kiekkokauteen vasta marraskuun tietämissä. ("SM-liigan syksyn yleisömäärissä raju pudotus!")

Toki kyllä mää myös oon sitä mieltä, että joku tasapuolisuus yleisemminkin pitäisi olla. Tollanen 0-5 haarukka on tyhmää.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ei sillä itselle väliä, mitä tuolta ilmaiskanavilta näkyy kun en sieltä katso, mutta on ihan älytön setti taas. Tampereen porukoille jaetaan puolet ja jämät sitten sinne tänne. Esim. Ässien ja Lukon välisiä kuitenkin markkinoinnin kannalta yleensä ihan hyviä pelejä tasan 0.

Tampereella kiekko kiinnostaa ja hallissa käy selvästi enemmän porukkaa kuin muualla, mutta kai niitä televisioita sentään muuallakin katsotaan. Lähinnä nyt ajattelee tässä niitä, jotka käyvät max. satunnaisesti, ei liigapassia ja voisivat juuri tuon oman jengin ilmaispelin katsoa. No eipä siinä, ei tosiaan vaikutusta omaan katseluun, vaikka hieman ihmettelen kyllä.

Sitten taas niihin asioihin mitkä maksavana asiakkaana vituttaa ihan kunnolla, ei edelleenkään päästä eroon Mertarannasta ja Saukkosesta, tykitys jatkuu ensi kaudellakin. Toni Lång, joka ehkä edellämainittuja vielä huonompi on toivottavasti ihan varamiehistön varamies, eikä tarvitse kertaakaan kuunnella, ainakaan Sportin peleissä. Rajahuhdan jatkaminen on myös erittäin harmillista, jutut on asiantuntevia, mutta ihan tosi on tuo radioääni, joka nyt vaan ei kuulosta hyvältä. Ja kuva pitää ensi kaudellakin saada niin halvalla kuin mahdollista, niin saadaan taas taattua laatua kun opiskelijat sohlaa kameroiden kanssa, kun ammattilaisille tarvitsee oikeasti jotain maksaakin.

Mutta sillä mennään mitä on, ei ole kuluttajalla vaihtoehtoja, jos pelit kiinnostaa. Ja onhan tuolla nyt edelleen iso kasa oikeasti hyviäkin selostajia (omat suosikit Alkio/Waheeb/Reponen) ja asiantuntijoita. Näin Tepsin pelien kannalta edellämainittu kolmikko vielä selostaa valtaosan peleistä, niin ei ihan hirveästi tarvitse valittaa. Enemmän tekisi tiukkaa, jos omalla kohdalla kolmikko, jolla pelit selostetaan, olisi vaikka Mertaranta/Saukkonen/Lång, voisi olla eri ääni kellossa ja tilauksen jatkoa pitäisi ihan toden teolla harkita.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyvää ja vahvaa suorittamista Cmorella. Onneksi asiakaspalautteet otetaan tosissaan.

Sietäisin jopa Saukkosen, jos edes tuon Mertarannan saisi helvettiin pilaamasta liigapelejä.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Haha, ihanan katkeraa. Ei sillä oikeastaan väliä mitä noista ilmaiseksi näytetään. Suurin osa tilaa urheilukanavat.
Sama täällä. Yks hailee miten nuo jakautuu. Sitä paitsi kotiottelut ilmaiskanavalla saattavat olla pois irtolipunmyynnistä, joten en ole yhtään harmissaan, vaikka Mikkelistä ei ilmaispeliä näytetä (syksyllä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös