Mutta minkä kytkyn kautta se on hankittu? C More itse ei tarjoa liigakiekkoa kuin 37,95 €/kk hintaan ja Telian asiakkaille viiden euron alennuksella.Mulla on C-Moren kautta pelkkä jääkiekko 24,90€/kk. Näkee Liigan, SHL:n ja Mestiksen.
Mutta minkä kytkyn kautta se on hankittu? C More itse ei tarjoa liigakiekkoa kuin 37,95 €/kk hintaan ja Telian asiakkaille viiden euron alennuksella.Mulla on C-Moren kautta pelkkä jääkiekko 24,90€/kk. Näkee Liigan, SHL:n ja Mestiksen.
Mutta minkä kytkyn kautta se on hankittu? C More itse ei tarjoa liigakiekkoa kuin 37,95 €/kk hintaan ja Telian asiakkaille viiden euron alennuksella.
Taitaa olla C More Hockey -paketti, joka oli tarjolla Telian asiakkaille tohon hintaan. Itselläkin se yhä on.Se on hankittu pari kautta sitten. En muista tarkkaan, mutta olisiko ollut Telian kautta. Siinä putoaa hintakin 9,90€:n, kun kiekkokausi loppuu.
Itsellä myös edelleen tämä CMore hockey, ihan suoraan CMorelta, EI Telian kytkyllä. Näkyy kaikki viihde ja jääkiekko. Kesällä 9,90€, kauden aikana 24,90€. Hankittu useampi vuosi sitten, on näihin nykyhintoihin nähden kyllä loistava paketti.Mulla on C-Moren kautta pelkkä jääkiekko 24,90€/kk. Näkee Liigan, SHL:n ja Mestiksen.
Hyvä diili, jos viihdepuolella on jotain kiinnostavaa. Mutta jos pelkkää Liigaa haluaa nähdä, Discovery+ tulee halvemmaksi kun keskeyttää tilauksen kesäksi.Itsellä myös edelleen tämä CMore hockey, ihan suoraan CMorelta, EI Telian kytkyllä. Näkyy kaikki viihde ja jääkiekko. Kesällä 9,90€, kauden aikana 24,90€. Hankittu useampi vuosi sitten, on näihin nykyhintoihin nähden kyllä loistava paketti.
Discovery+ on ainakin omalla kokemuksella sovelluksena huomattavasti surkeampi, MM-lätkä ollut CMorella, silti euron halvempi ja itse tosiaan myös viihdesisältöjä käytän. CMore hockey sisältää myös Sveitsin liigan, SHL, Mestis ja tähän asti CHL (siirtyi Viaplay), joita nyt ainakin satunnaisesti tulee myös katsottua. Ei edes samalta planeetalta nämä 2 omissa papereissa.Hyvä diili, jos viihdepuolella on jotain kiinnostavaa. Mutta jos pelkkää Liigaa haluaa nähdä, Discovery+ tulee halvemmaksi kun keskeyttää tilauksen kesäksi.
CMore hockey sisältää myös Sveitsin liigan, SHL, Mestis ja CHL joita nyt ainakin satunnaisesti tulee myös katsottua.
Aivan totta tämä, korjataan tuonne tullut!Korjaan sen verran, että sisältää CL. Ei enään CHL vaan se tulee Viaplaylta. ;)
Ilmeisesti Suora on jälleen leikannut kuvaajien palkkioita. Katsotaan miten näkyy toteutuksessa.
Mistä tuollainen hinta. Itse löydän 29,90€ DNA:n kaapeliin.DNA:n kaapelin kautta 26,90 e. Ei maksua kesäkuukausilta.
OK, hyvä tarjous.DNA:n kaapelin kautta 26,90 e. Ei maksua kesäkuukausilta.
OK, hyvä tarjous.
Onko sinulla tietoa, että sisältyykö tuohon kaapeli-TV soppariin myös mahdollisuus katsoa matseja mobiilisti DNA-TV-sovelluksen kautta, esim. jollakin täppärillä tai puhelimella, kun ollaan mökkireissulla?
10 % alennus ns. kanta-asiakkaalle. Eli löytyy DNA:n nettiliittymä (myös puhelinliittymä käsittääkseni riittää). Saman alennuksen samoilla edellytyksillä saa myös V Premiumista.Mistä tuollainen hinta. Itse löydän 29,90€ DNA:n kaapeliin.
Tai Discovery plus 25,99€. Siellä tosin app surkea ja lähetykset pätkii osassa LG:n töllöjä.Ainoa tapa nähdä oman jengin kaikki pelit (ei Telian asiakkuutta) on ostaa C Moren 37,95e/kk maksava paketti?
Vieläkö ne pakottaa tilaamaan sen kaapelikortin johonkin 3e/kk hintaan siihen kylkeen? Tällöinhän hinta onkon sen 29.90e.DNA:n kaapelin kautta 26,90 e. Ei maksua kesäkuukausilta.
Tai Discovery plus 25,99€. Siellä tosin app surkea ja lähetykset pätkii osassa LG:n töllöjä.
Puhelimessa ja läppärillä toimii hyvin, mutta kuten jo aiemmin mainitsin niin LG:n töllöissä oli isoa nykimis ongelmaa viime kaudella ja he eivät osanneet ratkaista ongelmaa koko kauden aikana, vaikka useaan kertaan siitä viestiä laiteltiin. Alkukaudesta toimi vielä kaikki hienosti, sitten yhtäkkiä alkoi pätkimään.Itse asiassa se App on ollut nyt toista kautta jo hyvä, sen ison päivityksen jälkeen.
Toimii ainakin google/andoidtv:ssä moitteetta, ja toki myös puhelimessa/tabletissa.
Onks tarkalleen ottaen millaiset mallit sulla, tai mikä käyttöjärjestelmä? Mulla taitaa olla "Tizen Smart TV" ja oisko TV:n vm 2021. Lähinnä pohdin, että toimisko toi itsellä jatkossa. Olen itse edelliskaudella saattanut katsella D+:n kautta, ja sillon tais pätkiä. Moni kuitenkin sanonut, että viime kausi pelitti ihan hyvin, paitsi LG:llä (?).Kahdessa eri samsung-tv:ssä oli myös tota nykimistä kaudella 21-22 discoveryn appissa. Keskustelu asiakaspalvelun kanssa sai vaihtamaan palveluntarjoajaa.
Mulla oli viimekaudella C-More total+liigapassi tjsp dna TV kortillakin. En muista tuliko itse kortista eri maksua mutta muita maksu-tv palveluja minulla ei kortin kautta ollut .Vieläkö ne pakottaa tilaamaan sen kaapelikortin johonkin 3e/kk hintaan siihen kylkeen? Tällöinhän hinta onkon sen 29.90e.
Toki ymmärrän, että pitää se kortti olla jos kaapelikanavilta haluaa maksullisia tuijotella, mutta jos ei tahtois maksaa siitä kortista ja kattoiskin vaan internetzistä...
Hienoa huomata, että maksavia asiakkaita on kuunneltu. Never stop the madness ja kohta vedetään taas matalia laukauksia plekseihin.