Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 817 984
  • 23 121

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Facebook messengerissä onnistu tosi helposti parilla viestillä tilaus.
Nyt sain omaelisassa tuon chatin kautta tilaukseen, sujui kuin rasvattu.

Eli saa siis vielä tilattua ainakin chatin kautta jos joku tätä miettii. Onhan tuo nyt oikeasti hyvä tarjous kun melkein 20€/kk halvempi kuin normihinnalla.
 

Macci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OmaElisan chatin kautta sai tosiaan vaivattomasti tilattua, sen kuin mainitsee 6kk määräaikaisen paketin hintaan 29,95€.

Lisäksi laittoivat kylkeen vielä Viaplayn ja Ruutu+:n eka kk 0€ ilman määräaikaisuutta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: peno

Bergy37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Boston Bruins
Sori jos on jo aiemmin kysytty,mutta isäni puolesta kyselen,että mitä kautta tuota Elisan pakettia voi katsoa?Hänellä ei ole älytv:tä niin onnistuuko tietokoneen nettiselaimella katsoa?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Sori jos on jo aiemmin kysytty,mutta isäni puolesta kyselen,että mitä kautta tuota Elisan pakettia voi katsoa?Hänellä ei ole älytv:tä niin onnistuuko tietokoneen nettiselaimella katsoa?

Jos kuitenkin haluaa katsoa isolta ruudulta lätkää niin voisin suositella Google Chromecast 4K with Google TV:tä. On varsin helppokäyttöinen ja mukana tulevalla kaukosäätimellä on helppo käyttää appeja kuten vaikka tässä tapauksessa MTV Katsomoa. Jos taas on enemmän Apple ihminen niin Apple TV on kanssa erinomainen vaihtoehto.


 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kysytäänpä nyt vielä täältä pikaisesti, kun on vastaus hukkunut viestien sekaan. Eli tuo Elisan 29,95€ pitää sisällään mitä? 6kk määräaikainen tilaus, mutta mitä kaikkea sisältää?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysytäänpä nyt vielä täältä pikaisesti, kun on vastaus hukkunut viestien sekaan. Eli tuo Elisan 29,95€ pitää sisällään mitä? 6kk määräaikainen tilaus, mutta mitä kaikkea sisältää?
Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia. Eli se paketti, mikä sisältää Katsomon kaiken sisällön. Ja sitä käytetään normaalisti Katsomon sovellusten kautta.

Saman paketin normaalihinta Katsomon sivuilta tilattuna on 47,95€/kk. Eli täsmälleen samasta paketista kyse ja sitä käytetään täsmälleen samalla tavalla. Ainoastaan tilaus ja laskutus tapahtuu Elisan kautta.

Ja tilaus ei ole määräaikainen. Sen voi katkaista milloin haluaa. Tarjoushinta on voimassa tuon 6kk.
 

M10

Jäsen
Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia. Eli se paketti, mikä sisältää Katsomon kaiken sisällön. Ja sitä käytetään normaalisti Katsomon sovellusten kautta.

Saman paketin normaalihinta Katsomon sivuilta tilattuna on 47,95€/kk. Eli täsmälleen samasta paketista kyse ja sitä käytetään täsmälleen samalla tavalla. Ainoastaan tilaus ja laskutus tapahtuu Elisan kautta.

Ja tilaus ei ole määräaikainen. Sen voi katkaista milloin haluaa. Tarjoushinta on voimassa tuon 6kk.

Ilmeisesti vain Elisan asiakkaille?
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja tilaus ei ole määräaikainen. Sen voi katkaista milloin haluaa. Tarjoushinta on voimassa tuon 6kk.
Kyllä meikäläisellä ainakin tuo 6kk (tarjoushinta) on määräaikainen. Ei vissiin kaikilla sitten ole kun täältä luin joltain muultakin että oli toistaiseksi voimassa oleva. Ja olen Elisan asiakas.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä meikäläisellä ainakin tuo 6kk (tarjoushinta) on määräaikainen. Ei vissiin kaikilla sitten ole kun täältä luin joltain muultakin että oli toistaiseksi voimassa oleva. Ja olen Elisan asiakas.
Ilmeisesti se on tilausvahvistuksella hämäävästi ilmoitettu, koska asiakaspalvelu on toistuvasti eri ihmisille kertonut, että tilaus ei ole määräaikainen tai sitova. Se 6kk "määräaika" tarkoittanee siis vain sitä aikaa, milloin tarjoushinta on voimassa. Ei kuitenkaan estä tilauksen katkaisemista.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia. Eli se paketti, mikä sisältää Katsomon kaiken sisällön. Ja sitä käytetään normaalisti Katsomon sovellusten kautta.

Saman paketin normaalihinta Katsomon sivuilta tilattuna on 47,95€/kk. Eli täsmälleen samasta paketista kyse ja sitä käytetään täsmälleen samalla tavalla. Ainoastaan tilaus ja laskutus tapahtuu Elisan kautta.

Ja tilaus ei ole määräaikainen. Sen voi katkaista milloin haluaa. Tarjoushinta on voimassa tuon 6kk.

Kiitos tästä. Täytyypä tutustua katsomon tarjontaan.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilmeisesti se on tilausvahvistuksella hämäävästi ilmoitettu, koska asiakaspalvelu on toistuvasti eri ihmisille kertonut, että tilaus ei ole määräaikainen tai sitova. Se 6kk "määräaika" tarkoittanee siis vain sitä aikaa, milloin tarjoushinta on voimassa. Ei kuitenkaan estä tilauksen katkaisemista.
Aivan! Hyvä tarkennus!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilmeisesti se on tilausvahvistuksella hämäävästi ilmoitettu, koska asiakaspalvelu on toistuvasti eri ihmisille kertonut, että tilaus ei ole määräaikainen tai sitova. Se 6kk "määräaika" tarkoittanee siis vain sitä aikaa, milloin tarjoushinta on voimassa. Ei kuitenkaan estä tilauksen katkaisemista.
Mulle sanottiin kyllä chatissä että on 6kk määräaikainen tilaus. No eipä sillä ole väliä. Joka tapauksessa ainakin sen 6kk sitä tulee pidettyä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse ainakin voin irtisanoa tilauksen niin halutessani Elisa Viihde palvelun kautta.

OmaElisassa lukee vielä että "Voimassa toistaiseksi."
Näköjään sulla on erilainen tilaus kun mulla. Mulla lukee omaElisassa.:

"Määräaikainen 2.3.2025 saakka. Sopimus jatkuu määräaikaisuuden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana.
Alennettu hinta voimassa 2.3.2025 saakka."

Siellä on eritelty Elisa Viihde online 0€ voimassa toistaiseksi ja sitten tuo Katsomo erikseen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Näköjään sulla on erilainen tilaus kun mulla. Mulla lukee omaElisassa.:

"Määräaikainen 2.3.2025 saakka. Sopimus jatkuu määräaikaisuuden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana.
Alennettu hinta voimassa 2.3.2025 saakka."

Siellä on eritelty Elisa Viihde online 0€ voimassa toistaiseksi ja sitten tuo Katsomo erikseen.

Aika erikoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös