Kyllä mää ymmärrän sun pointin, mutta koita nähdä myös mun pointti. Se mainos toki tuli jo viestien kautta, eihän ne nyt isommin tuota ala mainostamaan, muuten kilpurit olisi heti vastannut ja tehneet kasan winbackkeja.
Nyt ns hiljaisemmin saivat varmastikin hyvän määrän asiakkaita, puskaradion kautta kiersi sana, ja näille myöhemmin yrittävät lisämyyntiä. Ei aina tarvitse hakea maksimaalisesti asioita. Ja vielä varmasti taustalla se, että menekki olikin isompaa mitä ajattelivat -> nopea muutos kampanjaan jossa tarjouksen kestoa pidennetään. Ei olisi ensimmäinen eikä varmasti viimeinenkään kerta.
Iso, kertalaakista tapahtuva rysäys ei välttämättä ole se paras ratkaisu.
Samalla tässä annetaan kuitenkin niin paljon aikaa, että kertalaakista tulee aika iso rysäys. Se kuitenkin jättää osan potentiaalisista asiakkaista pois, koska kaikille tuo tieto ei kantaudu. Eli otetaan iso määrä asiakkaita sisään, mutta kun jätetään homma puskaradion varaan, niin suututetaan samalla jäljelle jäävät asiakkaat.
Edelleen väitän, että tässä on 100% siitä kyse, että yritetään löytää ns. kultainen keskitie, jossa ei suututeta liikaa asiakkaita, jotka olisivat pelkän tiistain aikana missanneet tämän kampanjan, mutta samalla ei haluta mainostaa tätä liikaa, koska tuotteella tehdään kuitenkin lähtökohtaisesti tappiota.
Suoraan sanottuna jotain tässä meni vikaan, koska Elisa ei tunnu tietävän itsekään, että mihin se tällä kampanjalla pyrkii.