Waheeb on kyllä tunnettu näistä tussuistaan. Nyt jo edesmennyt isoisänikin tosin puhui samasta ilmiöstä, kun kiekkoon ei saatu laukausvoimaa / lanattiin päältä.Tänään vähän kummallisia selostuksia:
TPS-HIFK
"Melkoinen tussu on Larssonin työntö" selostaja HIFK-pakin viivalaukauksesta.
Oma vaarinikin puhui kyllästymiseen asti tussuista. Nuorena poikana en tajunnut yhteyttä kiekon laukaisemiseen. Vasta nyt olen kyllin kypsä ymmärtääkseni.Waheeb on kyllä tunnettu näistä tussuistaan. Nyt jo edesmennyt isoisänikin tosin puhui samasta ilmiöstä, kun kiekkoon ei saatu laukausvoimaa / lanattiin päältä.
Ihan mielenkiinnosta, mikä tuote tässä on kyseessä, mikä oli vanha hinta ja mitä nyt laskutettiin?Muilla kokemusta siitä, että Discovery nostaa hintaa ilmoittamatta siitä? Huomasin, että tänään mennyt suoraveloitus oli 8€ aiempia isompi. Tarkistin sähköpostin ja tekstarit, eikä mitään ennakkoilmoitusta ole minulle tullut. Lienee reklamaation paikka.
Ihan mielenkiinnosta, mikä tuote tässä on kyseessä, mikä oli vanha hinta ja mitä nyt laskutettiin?
Juurikin tuo @zzonejj mainitsema tuote ja muutos.Ihan mielenkiinnosta, mikä tuote tässä on kyseessä, mikä oli vanha hinta ja mitä nyt laskutettiin?
Ei näy sielläkään. Tosin gmail poistaa yli kuukauden vanhat roskapostit automaattisesti, eli voihan se siellä olla ollut. Sinänsä outoa jos näin, sillä discoveryltä on kyllä tullut tyytyväisyyskyselyä sun muuta postia perille asti. Mutta joka tapauksessa se ei ole mun tehtävä huolehtia, että discoveryn viestit menee gmailin suodattimista läpi. Jos hintaa nostetaan, palvelun tarjoajan on pyrittävä varmistamaan tiedon perille meno. Jos ei kirjekyyhkyä halua käyttää, niin voisi vaikka palveluun kirjautumisen yhteydessä tulla pop-up joka pitää kuitata hyväksytyksi. Keinoja kyllä on, jos tahtoa löytyy.Tarkistaisin vielä myös sähköpostin roskapostit- kansion. Itselle ilmoitus hinnan nostosta oli mennyt sinne taannoin ja vahingossa löysin. Siitä 4min niin olikin jo palveluntarjoaja vaihtunut.
Minulle tuo ilmoitushan tuli jo ennen kauden alkuakaan, että hinta muuttuu. Ihmeen pitkään olet tuolla vanhalla hinnalla sitten porskuttanut.Juurikin tuo @zzonejj mainitsema tuote ja muutos.
Ei näy sielläkään. Tosin gmail poistaa yli kuukauden vanhat roskapostit automaattisesti, eli voihan se siellä olla ollut. Sinänsä outoa jos näin, sillä discoveryltä on kyllä tullut tyytyväisyyskyselyä sun muuta postia perille asti. Mutta joka tapauksessa se ei ole mun tehtävä huolehtia, että discoveryn viestit menee gmailin suodattimista läpi. Jos hintaa nostetaan, palvelun tarjoajan on pyrittävä varmistamaan tiedon perille meno. Jos ei kirjekyyhkyä halua käyttää, niin voisi vaikka palveluun kirjautumisen yhteydessä tulla pop-up joka pitää kuitata hyväksytyksi. Keinoja kyllä on, jos tahtoa löytyy.
Tilasin tämän 1.9. Tyyliin viikko sen jälkeen luin täältä, että joillakin on hinta noussut. Kävin silloin tsekkaamassa sähköpostin, ei näkynyt ilmoitusta.. Ajattelin että eiköhän se sieltä jossain vaiheessa tule, ja vaihdan sitten siinä kohtaa palveluntarjoajaa tai tuotetta. Muttei tullut koskaan..Minulle tuo ilmoitushan tuli jo ennen kauden alkuakaan, että hinta muuttuu. Ihmeen pitkään olet tuolla vanhalla hinnalla sitten porskuttanut.
Mulla on tuo tarjolta poistunut liittymäasiakkaan 24,95€ C More Hockey -paketti käytössä. En ole ainakaan saanut mitään ilmoitusta, että siihen olisi tulossa muutoksia.Kohta nousee myös Telialla Cmoren liittymäasiakkaan etuhinta. Ei nyt onneksi tuon enempää.
C More Total+ -palvelun liittymäasiakkaan etuhinta muuttuu 1.1.2023. Muutoksen jälkeen C More Total+:n uusi etuhinta on 32,95 €/kk (vanha etuhinta 29,95 €/kk)
Normiasiakkaan hintahan nousi jo aiemmin.Mukava pikku rahastus, joka ei perustu mihinkään muuhun kuin Telian ahneuteen. Mutta tekevät sen, koska voivat.
Ja ei-etuasiakkaiden hinta pysyy samassa, sekin kertoo ettei kyse ole mistään kulujen noususta.