Raksila -75
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Selostusääntä ei kuulunut eilen, eikä tänäänkään, kaukaloäänet kyllä kuuluvat. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kauanko meni Saukkosella aikaa tajuta kuka teki Tapparan neljännen tyhjiin? Tuo kertoo vain kuinka paljon jaksaa käyttää aikaa peliin valmistumiseen kun ei eroteta edes rightin ja leftin pelaajia toisistaan. Saukkonen alkaa arvailemaan pelaajia tuossa kohtaa ja aina menee väärin. Mertaranta taas käyttää tuossa "ja siitä joukkueelle X maali" kun ei tunnista pelaajaa.Itse olin samaa tulossa sanomaan. Aika onnetonta toimintaa Cmorelta. Tässäkö on valtakunnan paras selostaja tuotantotiimin mielestä? Puuhastelua.
Itse ainaki todennut, että maikkarilla jännä tarve v*ttuilla maksaville asiakkaille. Jos näistä antaa palautetta niin vastaus tulee passiivis-aggressiivisten hymyhymiöiden kera. Moni Tepestä seuraavista anto viime (vai edellis) kaudella Mertarannasta palautetta, enkä voi uskoa sattumaan siinä, että ko. henkilö selosti heti viisi peräkkäistä Tepsin peliä. Tähän kun lisätään luokaton tv-toteutus niin avot.Nuo kaksi tosiaan ovat C Moren mukaan heidän parhaat ja toivotuimmat selostajansa.
Sen verran myös inhimillisyyttä Saukkosen suuntaan, että hän varmasti tietää itsekin olevansa melko surkea selostaja, kun taas olen jotenkin varma että Mertaranta kuvittelee olevansa täysin suvereeni jopa noissa Liigalähetyksissä.Sen verran jopa kehun nyt Saukkosta suhteessa Mertarantaan, että Mika on oppinut selostaessaan olemaan suhteellisen puolueeton jopa silloin kun "oma" joukkue pelaa.
Eikä myöskään KooKoon peleissä ole hirveästi vetänyt "kotiinpäin", vaikka on siis Kouvolasta kotoisin.
Heillä on vika kuulemma tiedossa ja yrittävät korjata. Koskee ainakin LG:n telkkareita.Just tulin kattelee että onko omissa vehkeissä vikaa ku pätkinu toi dplay jo pidemmän aikaa. Näemmä en oo ainoa.
Sehän oli kun Telia aloitti lähetykset, mutta sitten pääosin täällä siitä valitettiin että sen takia ei voi seurata muita otteluita jälkikäteen niin se poistettiin.Katselin tuossa yksi päivä SHL peliä cmoresta ja huomasin että Ruotsin puolella lähetykseen tulee realiaikainen ilmoitus toisen paikkakunnan maalista ja maalintekijästä. Miksei muka voisi olla Suomessa käytössä myös? Aikoinaanhan muistaakseni Nelosella oli liigalähetyksissä tällainen käytössä vai muistankohan ihan väärin.
Olikohan UrhoTV:n aikana myöskin? Jotenkin oli tälläinen muistikuva. Vedonlyöjänä tykkäsin tästä systeemistä.Katselin tuossa yksi päivä SHL peliä cmoresta ja huomasin että Ruotsin puolella lähetykseen tulee realiaikainen ilmoitus toisen paikkakunnan maalista ja maalintekijästä. Miksei muka voisi olla Suomessa käytössä myös? Aikoinaanhan muistaakseni Nelosella oli liigalähetyksissä tällainen käytössä vai muistankohan ihan väärin.
Kyllä oli. Pling - ja sitten ilmoitus jos jossain on helähtänyt. Tämä oli myös Canal+:lla aikoinaan käytössä.Olikohan UrhoTV:n aikana myöskin? Jotenkin oli tälläinen muistikuva. Vedonlyöjänä tykkäsin tästä systeemistä.
5 sekunnin välein tyssää lähetys koko ajan LG:n telkkarilla. Muilla vieläkin samaa?Heillä on vika kuulemma tiedossa ja yrittävät korjata. Koskee ainakin LG:n telkkareita.
Mulla pätkii kanssa koko ajan. Discoveryn kanssa vaihdellaan sähköpostia tiiviisti ja heidän IT yrittää selvittää missä ongelma on. Tätä nyt jo viikon jatkunut. Muutaman sekunnin välein pysähtyy pariksi sekunniksi lähetys.Tänään alkoi taas pätkiminen. LG ja Discovery+.
Asian saa korjattua, kun menee selaimella katsomaan peliä. Eli vika Discovery+ sovelluksessa.
Mulla pätkii kanssa koko ajan. Discoveryn kanssa vaihdellaan sähköpostia tiiviisti ja heidän IT yrittää selvittää missä ongelma on. Tätä nyt jo viikon jatkunut. Muutaman sekunnin välein pysähtyy pariksi sekunniksi lähetys.
Itellä dna boxin kautta discoveryn sovellus toiminut hyvin. Ei taida tosiaan toimia kaikissa telkkareissa.Mulla pätkii kanssa koko ajan. Discoveryn kanssa vaihdellaan sähköpostia tiiviisti ja heidän IT yrittää selvittää missä ongelma on. Tätä nyt jo viikon jatkunut. Muutaman sekunnin välein pysähtyy pariksi sekunniksi lähetys.
Suosituimmat selostajat selostaa eniten, eikö se ole ihan luonnollista?Jaaha. Jälleen kerran Liigassa pelataan tasan yksi peli ja Mika Saukkonen saa kunnian selostaa sitä. Kyllä on surullista.