Päätykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
En kyllä käsitä oikein miksi tuo Ari Vallin on tuolla studiossa. Ihan turha ukko. Ei oikeasti voi turhempaa "asiantuntijaa" voi olla.
En kyllä käsitä oikein miksi tuo Ari Vallin on tuolla studiossa. Ihan turha ukko. Ei oikeasti voi turhempaa "asiantuntijaa" voi olla.
Vielä huonommaksi asian tekee, kun kaveri luulee elovansa jonkinlainen vitsikone.
Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että erätauolla puhutaan kaikesta muusta paitsi studiolähetyksen pelistä.
Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?
Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?
Tämä on joku uusi idea ettei sitä studiota enään näytetä erätauoilla muihin lähetyksiin vaan pitää itse osata vaihtaa kanavaa.Tätä oon itekki ihmetelly kun Kärppien pelejä katsellu. Oon aina todennu, että tänäänkään ei varmaan studiota sitten ole. Oikeasti tänään on varmaan ensimmäinen peli tällä kaudella kun hoksasin vaihtaa kanavaa.
Erätauko-ohjelma on kyllä aika syvältä. Hirveästi kiinnostaa katsella jotain pipolätkää Saukkosen selostamana.
Onko helmikuun osalta julkaistu listaa UHD -lähetyksistä.
Väitän että ainakin Kukkosen kohdalla olet aika yksin mielipiteesi kanssa. Selkeästi paras asiantuntijoista analysoimaan peliä pelaajan näkökulmasta.Asiantuntijakaartista säilyttäisin Saravon ja Kapasen, loput helvetin rasittavia, Kivi on kelvollinen... Kukkonen oli hyvä pelaaja, todella tönkkö asiantuntija,, Vallin sössöttää ja jauhaa aivan järkyttävää myötähäpeää herättäviä vitsejä...
Sitten suurimpaan, Ismo Lehkonen, ärsyttävin paskanpuhuja heti Tamin jälkeen, ilman mitään meriittejä puhuu paskaa illasta toiseen ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken...
Itseäni ei ainakaan häiritse lainkaan jos selostaja on puolueellinen. Yhtä paljon iloitsen oman joukkueen maalista vaikka selostajan äänestä kuuluisi valtaisa pettymys. Kuuntelen ihan mielelläni paikallisradioiden selostuksia joissa selostajilla on lupa olla puolueellisia. Mielummin niin kuin tökerö peittely suosikkijoukkueesta.Tänään ei tarvitse Hifki-fanien olla huolissaan, että selostaja olisi JYPiin kallellaan.
Onko Sebastian Waheeb oululainen? Nuolee hyvin Kärppien persettä Ilvestä vastaan tänään.
Onko Sebastian Waheeb oululainen? Nuolee hyvin Kärppien persettä Ilvestä vastaan tänään.
Wikipediasta: Waheeb oli aiemmin oululaisen paikallisradio Radio Megan juontaja ja selostaja. Hän selosti AC Oulun jalkapallo-otteluita ja Oulun Lipon pesäpallo-otteluita, sekä oli toimittajana Oulun Kärppien otteluissa.Hetken mietin, että olenko vain kyyninen, mutta joku muukin näköjään huomioinut. Ei nyt onneksi mitenkään massiivisen häiritsevissä määrin.
Tosiaan Waheeb on ihan Oulusta syntyjään, pitkään Oulussa asustellut ja opiskellut ja taitaa hänellä vieläkin kakkosasunto Oulussa olla vaikka nykyään Helsingissä majaileekin. Omien sanojensa mukaan hän ei varsinaisesti fanita muita seuroja kuin AC Oulua (taisi mainita tuon Petopodin vieraana viime syksynä), mutta taustat huomioiden jonkinasteinen Kärppien symppaaminen ei liene poissuljettua.Eli jonkinlaista Oulu kytköstä on.
No sanotaanko näin että en tykkää mihinkään suuntaan puolueellisesta selostuksesta, tai jos sitä on niin antaa näkyä täysillä sitten... Kyllä sieltä paistoi asioita joista Kärppien puolelta ei mainittu mitään mutta Ilveksen puolelta kyllä huomioitiin pienempikin paha.Hetken mietin, että olenko vain kyyninen, mutta joku muukin näköjään huomioinut. Ei nyt onneksi mitenkään massiivisen häiritsevissä määrin.
Aku Räty kuulemma teki liigauransa avausmaalin, luulin että hän teki pari jo viime kaudella.Vaihtaisin Mertarannan koska tahansa Saukkosen tilalle tähän TPS-Kärpät peliin. Saukkonen on ihan kammottavaa kuultavaa.