Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 450 280
  • 21 565

Atsidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tänään ei tarvitse Hifki-fanien olla huolissaan, että selostaja olisi JYPiin kallellaan. Vaikka ei tuo Mertarannan ja Saukkosen arvostelu vissiin puolueellisuuteen liitykkään.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Vielä huonommaksi asian tekee, kun kaveri luulee elovansa jonkinlainen vitsikone.

Jep. Naurata ketään ne vitsitkään. Sitten välillä joku aina pumppaa arskan renkaita kun muistutetaan hänen mestaruuksiistaan. Eilen oli ahdistavaa kun Kukkonen pumppasi kokoajan Vallinin renkaita.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?

Tätä oon itekki ihmetelly kun Kärppien pelejä katsellu. Oon aina todennu, että tänäänkään ei varmaan studiota sitten ole. Oikeasti tänään on varmaan ensimmäinen peli tällä kaudella kun hoksasin vaihtaa kanavaa.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi minun Kärppälähetykset ei siirry studioon erätauoilla? Kuka perkele jaksaa kymmenen kertaa kattoa niitä samoja maaleja tai tätä samaa Redbull jaksoa pitkin viikkoa?
Tätä oon itekki ihmetelly kun Kärppien pelejä katsellu. Oon aina todennu, että tänäänkään ei varmaan studiota sitten ole. Oikeasti tänään on varmaan ensimmäinen peli tällä kaudella kun hoksasin vaihtaa kanavaa.
Tämä on joku uusi idea ettei sitä studiota enään näytetä erätauoilla muihin lähetyksiin vaan pitää itse osata vaihtaa kanavaa.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Missä Suvi Puukangas on? Vedetään vaan yhdellä isännällä tällä hetkellä?

Huomattavasti tylsempää - ja rumempaa - tämän hetkinen meininki. Kahden juontajan ja juontopisteen käyttö toi dynamiikkaa tähän touhuun.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Parit erikoiset havainnot C-moresta:
  1. Lähetystä ei voi klikata auki odottamaan ennen kuin se oikeasti alkaa. Siinä 18:15 saa olla jatkuvasti hakkaamassa f5:ttä, että jokohan tää alkaisi.
  2. Erätauko-ohjelmat melko vaatimattomia. Joko tulee muiden otteluiden maalit 2-3x läpi, tai sitten joka erätauolla pyörii Red Bullin sponsoroitua sisältöä, joka sekin on illasta toiseen sama. Montakohan kertaa olen jo joutunut katselemaan Rädyn veljesten ulkojäitä Saukkosen selostuksilla?
  3. Miksei studio-osuudet voi näkyä myös muilla paikkakunnilla? Tänäänkin piti katsoa ensin vartti päälähetystä, sitten siirryttiin Jyväskylän peliin.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Asiantuntijakaartista säilyttäisin Saravon ja Kapasen, loput helvetin rasittavia, Kivi on kelvollinen... Kukkonen oli hyvä pelaaja, todella tönkkö asiantuntija,, Vallin sössöttää ja jauhaa aivan järkyttävää myötähäpeää herättäviä vitsejä...

Sitten suurimpaan, Ismo Lehkonen, ärsyttävin paskanpuhuja heti Tamin jälkeen, ilman mitään meriittejä puhuu paskaa illasta toiseen ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken...
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Asiantuntijakaartista säilyttäisin Saravon ja Kapasen, loput helvetin rasittavia, Kivi on kelvollinen... Kukkonen oli hyvä pelaaja, todella tönkkö asiantuntija,, Vallin sössöttää ja jauhaa aivan järkyttävää myötähäpeää herättäviä vitsejä...

Sitten suurimpaan, Ismo Lehkonen, ärsyttävin paskanpuhuja heti Tamin jälkeen, ilman mitään meriittejä puhuu paskaa illasta toiseen ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken...
Väitän että ainakin Kukkosen kohdalla olet aika yksin mielipiteesi kanssa. Selkeästi paras asiantuntijoista analysoimaan peliä pelaajan näkökulmasta.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tänään ei tarvitse Hifki-fanien olla huolissaan, että selostaja olisi JYPiin kallellaan.
Itseäni ei ainakaan häiritse lainkaan jos selostaja on puolueellinen. Yhtä paljon iloitsen oman joukkueen maalista vaikka selostajan äänestä kuuluisi valtaisa pettymys. Kuuntelen ihan mielelläni paikallisradioiden selostuksia joissa selostajilla on lupa olla puolueellisia. Mielummin niin kuin tökerö peittely suosikkijoukkueesta.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Sebastian Waheeb oululainen? Nuolee hyvin Kärppien persettä Ilvestä vastaan tänään.
Hetken mietin, että olenko vain kyyninen, mutta joku muukin näköjään huomioinut. Ei nyt onneksi mitenkään massiivisen häiritsevissä määrin.
Wikipediasta: Waheeb oli aiemmin oululaisen paikallisradio Radio Megan juontaja ja selostaja. Hän selosti AC Oulun jalkapallo-otteluita ja Oulun Lipon pesäpallo-otteluita, sekä oli toimittajana Oulun Kärppien otteluissa.

Eli jonkinlaista Oulu kytköstä on.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli jonkinlaista Oulu kytköstä on.
Tosiaan Waheeb on ihan Oulusta syntyjään, pitkään Oulussa asustellut ja opiskellut ja taitaa hänellä vieläkin kakkosasunto Oulussa olla vaikka nykyään Helsingissä majaileekin. Omien sanojensa mukaan hän ei varsinaisesti fanita muita seuroja kuin AC Oulua (taisi mainita tuon Petopodin vieraana viime syksynä), mutta taustat huomioiden jonkinasteinen Kärppien symppaaminen ei liene poissuljettua.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Hetken mietin, että olenko vain kyyninen, mutta joku muukin näköjään huomioinut. Ei nyt onneksi mitenkään massiivisen häiritsevissä määrin.
No sanotaanko näin että en tykkää mihinkään suuntaan puolueellisesta selostuksesta, tai jos sitä on niin antaa näkyä täysillä sitten... Kyllä sieltä paistoi asioita joista Kärppien puolelta ei mainittu mitään mutta Ilveksen puolelta kyllä huomioitiin pienempikin paha.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Vaihtaisin Mertarannan koska tahansa Saukkosen tilalle tähän TPS-Kärpät peliin. Saukkonen on ihan kammottavaa kuultavaa.
Aku Räty kuulemma teki liigauransa avausmaalin, luulin että hän teki pari jo viime kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös