Tämän erehdyin tänään ottamaan vaikka noita kusetusboxeja vihaankin.Telialta saa Liiga + Cmore Sport + V sport 39,90€/kk 6kk ajan, pitää tosin olla boksi tai kaapelikortti
Tämän erehdyin tänään ottamaan vaikka noita kusetusboxeja vihaankin.Telialta saa Liiga + Cmore Sport + V sport 39,90€/kk 6kk ajan, pitää tosin olla boksi tai kaapelikortti
MTV Katsomo – kokeile maksutta! | Telia
MTV Katsomon viihde- ja urheilusisällöt Telian liittymäasiakkaille etuhintaan. Tutustu vaihtoehtoihin ja tilaa!www.telia.fi
Tämän erehdyin tänään ottamaan vaikka noita kusetusboxeja vihaankin.
Onneks 14vrk palautusoikeus.. Noh eihän sitä kukaan jaksa alkaa postittamaan takaisin joten syödään se paska ja mennään eteenpäin.Kaljan olen velkaa ellet kyllästy viikossa noihin ihme Telian virityksiin.
Onko se nyt niin, että tuon Telian C More Hockey-paketin näkee telkkarin CMore-sovelluksella vai pitääkä siihen sotkea jotain TeliaTV:tä väliin?
Heheh, laittoivat Telialta kaksi boksia vaikka tilasin yhden. Noh jos lasku tulee vaan yhdestä niin homma ok.
CMoren kautta tilaaminen pitäisi onnistua pelkällä luotto-/pankkikortilla, eli voisin kuvitella, että osoite voi olla missä vaan. Katselurajoitus sinun pitää sitten kiertää VPN:llä, jos EU:n ulkopuolelta katselet.Vastaan itselleni: Ilmeisesti ulkomaille tilaaminen onnistuu ainoastaan EU-alueelle, silloinkin vakituinen osoite tulee olla Suomessa.
Eikös viime kaudella onnistunut vielä ulkomaille tilaaminen telian kautta?
Tilaa CMoren kautta, nyt on ilmaisvkl. JOs ei toimi, lopetat sen ennen kuin raha lähtee kortiltaVastaan itselleni: Ilmeisesti ulkomaille tilaaminen onnistuu ainoastaan EU-alueelle, silloinkin vakituinen osoite tulee olla Suomessa.
Eikös viime kaudella onnistunut vielä ulkomaille tilaaminen telian kautta?
CMorea ei voi katsoa VPN:nnän kanssa joten tuo ei onnistu.CMoren kautta tilaaminen pitäisi onnistua pelkällä luotto-/pankkikortilla, eli voisin kuvitella, että osoite voi olla missä vaan. Katselurajoitus sinun pitää sitten kiertää VPN:llä, jos EU:n ulkopuolelta katselet.
Mielenkiintoista. Itse tuli viime kaudella katsottua paria ilmaispeliä CMoren sovelluksen kautta EU:n ulkopuolelta, kun niitä näkyi jollain TV-kanavalla (Sub?). Käytössäni ei tosin ollut mikään kaupallinen VPN-palvelu.CMorea ei voi katsoa VPN:nnän kanssa joten tuo ei onnistu.
Kysyin chatissa niin, jos tänään tilaa, niin hinta on kuukauden ajan 24,95€ ja siitä eteenpäin 29,95€. En kysynyt, että mitä hinta on, jos huomenna tilaa.Mitähän tää Cmoren hinnoittelu nyt tarkoittaa
Cmore Sport+ 24,95e/kk
Kestotilaus, ei sitovuutta. Voit perua tilauksen netissä milloin vain. Ei maksutonta kokeilujaksoa. Hinta voimassa 27.9.2020 asti, jonka jälkeen tilaus jatkuu kampanjahintaan 29,95 €/kk (ovh 39,95 €/kk).
- Nyt on 27.9.2020, eli muuttuuko tämä tilaus siis tämän päivän jälkeen 29,95 e/kk hintaiseksi?
- Ja onko tämä tarjous nyt siis voimassa enää tämän päivän, eli jos en osta tänään, niin saanko sen myöhemmin vain 39,95 e/kk hintaisena?
Miksi ei voisi? Itse olen käyttänyt C Morea ulkomailla monet kerrat VPN:n avulla, eikä mitään ongelmaa.CMorea ei voi katsoa VPN:nnän kanssa joten tuo ei onnistu.
Mitä nyt olen itse kokeillut katsoa CMorea eri VPN:nien avulla niin nuo IP-osoitteet on usein blokattu. Freedomella tosin näytti äsken toimivan kun kokeilin.Miksi ei voisi? Itse olen käyttänyt C Morea ulkomailla monet kerrat VPN:n avulla, eikä mitään ongelmaa.
Miksi ei voisi? Itse olen käyttänyt C Morea ulkomailla monet kerrat VPN:n avulla, eikä mitään ongelmaa.
Joo yleisimmät VPN osoitteet on blokattu C Moressa. Toki jotkin VPN osoitteet varmasti toimii.Mitä nyt olen itse kokeillut katsoa CMorea eri VPN:nien avulla niin nuo IP-osoitteet on usein blokattu. Freedomella tosin näytti äsken toimivan kun kokeilin.
En nyt ole aivan satavarma tässä, mutta tällä hetkellä Telia ei markkinoi joukkuepasseja, mutta toisaalta, itselläni on tuolla tilaamissani paketeissa edelleen mukana JYP-Passi (19,99 euroa/kk). Alkaako tuo toimimaan kun Liiga starttaa, pitäis kysyä varmaan Telialta.Onkos nuo joukkuepassit loppuneet kokonaan? Viime kauden oli vain Lukko-passi 19,90/kk kun ei muita pelejä oikein kerkiä katsoakaan.