Oliko kyse jostain määräaikaisesta sopimuksesta, että tilaus oli myös pakko pitää vähintään vuoden voimassa? Jos oli, niin tietääkseni määräaikaisen tilauksen hinta ei saa muuttua kesken määräaikaisuuden.Jep, operaattorilta sain vuoden C More Sport tilauksen.
No sitten ei tietoa miten hinnat siellä on ja muuttuuko samaan aikaan eli odottele operaattorisi ilmoitusta.Jep, operaattorilta sain vuoden C More Sport tilauksen.
Määräaikaisena? En usko Liigan näkyvän C More SPortilla.Mullahan on toi C More Sport jo DNA TV:n yhteydessä joten en tiedä miten se muhun vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään. Osaako joku viisaampi valaista tyhmää?
Nope, ihan kokoaikaisena kun mulla on samassa paketissa DNA Sport Mix, V Sport ja C More.Määräaikaisena?
Joo, ei ole tietoa vielä miten operaattoreilla nousee hinnat C moressa vai nouseeko ollenkaan.Nope, ihan kokoaikaisena kun mulla on samassa paketissa DNA Sport Mix, V Sport ja C More.
Olisko linkkiä heittää? En löydä OP eduista kuin pelkkä CMore.C More Total+ -paketti OP:n asiakasedulla -> 24,45€/kk.
En edes muistanu, että mulla oli tuo C Moren total -paketti tolla OP:n kampanjaedulla edes enää päällä, mutta kerrankos sitä sattuu hyvä tuuri.
Kyllä tuolla hinnalla jo Liigalätkääkin jaksaa joskus katella.
Olisko linkkiä heittää? En löydä OP eduista kuin pelkkä CMore.
No sitten ei tietoa miten hinnat siellä on ja muuttuuko samaan aikaan eli odottele operaattorisi ilmoitusta.
Paitsi jos on määräaikaisuus kesken niin hinta nousee määräaikaisuuden jälkeen vasta(jos sellainen päätös tulee edes)
Jaa, ei taida Liiga tolla näkyä ellei lponet tee sopparia Telian kanssa.Eli kyse on tästä: C More suoratoisto - LPOnet
C More Sport koodi tuli saatua LPOnetiltä ja nyt pitäisi tietää perunko Telia TVn vai en. C More Sport on maksettu vuodeksi eteenpäin.
C More Total -tuote tulee takaisin omistaja-asiakkaiden etuvalikoimaan myöhemmin vuoden 2020 aikanaEi ole, koska sellaista ei enää saa. Muinaisjäänne muutamien vuosien takaa.
Nykyään OP:n etuna on C More viihde ja tähän ei siis urheilut sisälly.
Kannattanee kysyä LPOnetin tai C Moren aspasta, sen verran normaalista poikkeava juttu kyseessä.Eli kyse on tästä: C More suoratoisto - LPOnet
C More Sport koodi tuli saatua LPOnetiltä ja nyt pitäisi tietää perunko Telia TVn vai en. C More Sport on maksettu vuodeksi eteenpäin.
Kannattanee kysyä LPOnetin tai C Moren aspasta, sen verran normaalista poikkeava juttu kyseessä.
C More Total -tuote tulee takaisin omistaja-asiakkaiden etuvalikoimaan myöhemmin vuoden 2020 aikana
Kova toi Cmore Total+ 29,95e/kk jos on liittymäasiakas, käsittääkseni siis Liigapassi + Cmore Total sisällöt molemmat Cmoren suoratoistopalvelun kautta tuohon hintaan.
C Moren viihdesisällöt kuuluvat tuohon Hockey-pakettiin.Total+ on näistä vaihtoehdoista järkevämpi myös siinä suhteessa, että Hockey -paketista täytyy maksaa kymppi kuussa kauden ulkopuolella. Tällöin ainoa sisältö taitaa olla pääsy otteluarkistoon?
Mihin pakettiin? Sport+ ei ainakaan sisällä C Moren leffoja tai sarjoja. Sisältää vain MTV:n ilmaisen tuotannon, jota voi katsella C Moressa ilman mainoksia. Tuosta en ainakaan itse olisi kovin innostunut kymppiä kuussa maksamaan..C Moren viihdesisällöt kuuluvat tuohon Hockey-pakettiin.
Tuohon C More Hockey -pakettiin, joka julkaistiin eilen.Mihin pakettiin? Sport+ ei ainakaan sisällä C Moren leffoja tai sarjoja. Sisältää vain MTV:n ilmaisen tuotannon, jota voi katsella C Moressa ilman mainoksia. Tuosta en ainakaan itse olisi kovin innostunut kymppiä kuussa maksamaan..
Joo, tässähän tuo uutinen oli, missä siitä puhutaan:Tuohon C More Hockey -pakettiin, joka julkaistiin eilen.
Tätä ei tosin ainakaan nykytiedon mukaan saa Telialta, vaan ainoastaan C Moren kautta.
Ei taida vielä olla.Joo, tässähän tuo uutinen oli, missä siitä puhutaan:
Artikkelit | Telia | Telia
www.telia.fi
Ei taida olla tilattavissa vielä missään?
Itse taidan Totalilla mennä, kun C Morelta tulee muutakin kiinnostavaa urheilua.
Vitosen on hintaero lätkäkauden aikana. Hockeyn hinta laskee kausien välissä, mutta Totalin hinta taitaa olla pysyvästi sama.Ei taida vielä olla.
Hintaero noilla taitaa kauden alkaessa olla 10e (24,95e vs 34,95e), jos oikein ymmärsin.