Eilen vietin reilun tunnin jutellen Telian ja CMoren asiakaspalveluiden kanssa. Lyhyesti:
Ensin kyselemään Telialta, että mitäs tarttee tehdä, että voi saada tarjouksen mukaiset kanavat CMoren palveluun. (cmorelle siksi, että telialla ei oo telkkarisovellusta, eikä tuu). No Telian jannu avulias kyllä ja selvittelee, saa irtisanottua sieltä paketit, mutta uusi pitää tilata cmorelta. Sitten cmorelta kyselemään, että joskos sais käyttöön. Cmore kertoo, että Telialta tarttis sellaisen koodin...no takaisin telialle ja jonossa ollaan... ja telialta kertovat, että ei onnistu...blablabla...tarttisit digiboksin...blablabla...se tulee vasta joskus...ja sitten soittaa alkuperäinen asiakaspalvelija Telialta, että olikin hutiloinut, palauttaa Telia-sovellukselle paketit ja soittelee uudestaan, kun nuo uudet paketit tulee voimaan.
Eli reilu tunti alkutilanteesta alkutilanteeseen :D
Että silleen...