Olen aiemminkin näissä ketjuissa kritisoinut Teliaa, kun aihetta on ollut. Ja sitä aihetta on edelleen. Paljon pitää tapahtua, että olen Telian tarjoamaan liiga-tuotteeseen kokonaisuutena tyytyväinen.
Mutta kun olen nähnyt toimintaa myös toiselta puolelta, niin tiedän, että siellä tapahtuu yleensä paljon sellaista, mistä ei haluta hihkaista mitään julkisuuteen ennen aikojaan. Eli vaikka täältä jatkiksesta käsin näyttää siltä ettei mitään tapahdu, niin totuus on todennäköisesti jotain ihan muuta. Tämän suuruusluokan tuotteeseen liittyy niin paljon asioita, että ulospäin kehitys voi näyttää hitaalta, vaikka se ei sitä todellisuudessa olisi.
Telian kannattaisi silti nyt ottaa hieman enemmän roolia ja pitää jatkiksen asiakaskuntaa ajantasalla, koska muutoin täällä loppuu selvästi kärsivällisyys. Kun näyttää siltä ettei mitään tapahdu, niin ajatellaan ettei mitään tapahdu, mikä on ihan luonnollista.
Eli
@Telia
Jos olette ottaneet ylös täältä saatuja palautteita ja niiden pohjalta myös tehdään jotain, niin olisi ihan järkevää nykäistä jonkinlainen tiivistetty listaus saadusta palautteesta, jossa käydään yksi kerrallaan läpi, että mitä tälle asialle on tehty tai ollaan tekemässä. Kun joka kerta vastaus on vain luokkaa "katsotaan" ja konkreettista kehitystä ei asiakkaille näy, niin vähemmästäkin sitä turhautuu.
Toki kaikkien tulisi edelleen muistaa, että yhtäkään varsinaista liigaottelua Telia ei ole näyttänyt, joten aikaa voidaan vielä antaa. Jos tämä soppa olisi kestänyt jo kuukausien ajan kauden alusta lähtien, niin sitten ei pitäisi enää antaa aikaa.