Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 568 878
  • 21 787

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mutta tämäkin tieto voi olla väärää, koska Telialta saa jatkuvasti erilaisia vastauksia.
Tästä tulee muuten iltapäivälehtiin vielä juttuja, luultavasti useita. Jos täälläkin kaikki "vauvasta vaariin" ovat täysin ulalla tästä, niin miten se kuuluisa pihtiputaan mummo. Preseasonin pelit näkee maksutta, mutta maksat silti koko syyskuulta. Vähänkuten että taksissa matkustat ilmaiseksi, vain autoon meneminen ja poistuminen maksaa, riippuen siitä kuinka pitkä väli niillä on.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Aika jännä, jos irtisanon perjantaina 24.8. Jukurit-HIFK matsin jälkeen Telia paketin ja tilaan sen uudestaan juuri ennen kauden alkua säästän noin 10€. Idioottimainen järjestelmä.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Itse sain All-Star passin 10€/kk toistaiseksi voimassa olevana kun tein uuden nettisopimuksen vanhan ollessa katkolla, joten en jaksa valittaa vaikka näköjään aika sekavaa touhua onkin.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Tämä tilaus kikkailuhan on kuin joukkueiden verosuunnittelua artistisoppareilla?
Telia TV sopimus kannattaa siis sanoa irti 30.8 olevan Sport - Kalpa ottelun jälkeen!
Ja aloittaa uusi tilaus, kun liiga alkaa. Ei jää kuin nuo 3 harkkamatsia näkemättä!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eli mielestäsi on ok, että yritys huijaa asiakkailtaan vähintäänkin kymmeniä tuhansia euroja, kunhan se ottaa vain vähän jokaiselta asiakkaalta?
No jos se paketti maksaa kymmeniä tuhansia euroja, niin ymmärtäähän sen, että kannattaa hiukan laskeskella.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Yhden tuopin hinnasta kova meteli.
Kuten moni on täällä ilmaissut niin se raha ei ole tässä se ydin. Vaan se, että on sanottu, että harjoituspelit ilmaiset ja maksat vasta kun kausi alkaa. Nyt onkin paljastunut siten, että maksatkin jo 1.9 lähtien eli koko kuukauden, jos siis olet ennakkotilannut. Niinkuin moni tässä on tehnytkin. Luulisi olevan näillä ennakkotilanneillakkin tilanne niin, ettei tarvitsisi sanoa sopparia irti ja tehdä uutta 14.9 ettet maksa "tyhjästä". Vaan ei. Niin tuo kusetushan tuossa haisee jos mikä.

Itse kikkailen ihan 100% ihan periaatteen takia. Käyn tuon 10e tuopin juomassa vaikka joskus sitten ihan halilla. Meneepähän kannatamansa seuran kassaan sekin 10e
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mikä paketti missä maksaa kymmeniä tuhansia euroja? Kuinka pahasti sulta meni nyt pointti ohi...
Eikä se nyt (rahojensa tunnossa) ymmärrä että kyse on enemmänkin periaatteista ja kusetuksen tunteesta kuin itse summasta. Kyllä itseäni ainakin vituttaa jos minulta kusetetaan eurokin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikä se nyt (rahojensa tunnossa) ymmärrä että kyse on enemmänkin periaatteista ja kusetuksen tunteesta kuin itse summasta. Kyllä itseäni ainakin vituttaa jos minulta kusetetaan eurokin.
Nimenomaan. Jos Telia olisi rehdisti kertonut alusta alkaen miten homma tulee menemään, niin ei kukaan valittaisi.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nimenomaan. Jos Telia olisi rehdisti kertonut alusta alkaen miten homma tulee menemään, niin ei kukaan valittaisi.
Tilannetta ei myöskään helpottanut että nyt Telian edustaja väitti vielä ettet maksa turhasta, vaikka maksat sen 3.33€ harkkapelistä x3, verrattuna että otat paketin juuri silloin kun kausi alkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tästä tulee muuten iltapäivälehtiin vielä juttuja, luultavasti useita. Jos täälläkin kaikki "vauvasta vaariin" ovat täysin ulalla tästä, niin miten se kuuluisa pihtiputaan mummo. Preseasonin pelit näkee maksutta, mutta maksat silti koko syyskuulta. Vähänkuten että taksissa matkustat ilmaiseksi, vain autoon meneminen ja poistuminen maksaa, riippuen siitä kuinka pitkä väli niillä on.

Onko joku jo aktivoitunut tässä asiassa. Se on täysin selvää, että ulkomailla tämä sekoilu ei tule ainakaan näkymään. Pikku hiljaa pitäisi ottaa yhteyttä valtamediaan, jos niitä kuunneltaisiin edes.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Jos Telia Kauppa löytyy lähimaastosta niin suosittelen että käyt rekisteröimässä mobiilivarmenteen sitä kautta. Se on kyllä kätevä tapa tunnistautua muihinkin palveluihin. Chromesta pitäisi löytyä "Cast" -toiminne jolla kuvan voi jakaa, oliko tästä kyse?

Merja / Telia
En tiedä. Teidän sivuilla selaimista infotessa oli, että chromeen tarvii lisäosan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Veikkaisin, että kaikki asiakkaat maksavat syyskuusta puolet.

Lopulta kaiken loputtoman selvittelyn jälkeen tässä varmaan noin käykin. Julkisuuteen ei kerrota mitään, mutta kulisseissa säädetään.

Kannattiko. Ilmeiseisti.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lopulta kaiken loputtoman selvittelyn jälkeen tässä varmaan noin käykin. Julkisuuteen ei kerrota mitään, mutta kulisseissa säädetään.

Kannattiko. Ilmeiseisti.
En usko, että se enää muuttuu. Syyskuun alkuun on niin lyhyt aika enää eikä tästä ole meteliä noussut kuin vähän täällä Jatkoajassa. Laskutus alkaa 1.9. kuten suunniteltu. Korkeintaan asiakaspalveluun annetaan ohjeistus, että asiakkaan reklamoidessa voidaan syyskuun kk-maksusta hyvittää puolet. Ei siksi että se olisi väärin laskutettu tai johdettu harhaan markkinoinnissa vaan ihan hyvää hyvyyttään, poikkeustapauksena.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niinno, se on tällä hetkellä jo mahdollista. Mutta Telian alkuperäinen suunnitelma se ei ollut, kuten täälläkin on Telian toimesta ilmoitettu.

En jaksa uskoa salaliittoon, luultavasti kyse on Telian tavasta laskuttaa ja siitä, ettei asiaa ole mietitty loppuun. Telian paketin voi sanoa koska vain irti, heidän ei kannata suututtaa asiakkaita turhaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No eihän tämä Telian projekti ole ihan putkeen mennyt. Sekava liittymäsysteemi ja varsinkin monille iäkkäämmille tai muuten vain tumpeloille lähes mahdoton Telia-sovellus+Chromecast säätö, ja nyt vielä mainonta ja laskutus sellainen soppa, ettei taida oikein kukaan Teliallakaan tietää, mitä on luvattu ja mikä on lopullinen totuus.

Itsellä vähän välinpitämätön fiilis tästä. Ymmärrän periaatteellisen vihastuksen, mutta kun itselläkin on kyse vajaasta kympistä ja syyskuussakin näkee kuitenkin useita otteluita halvemmalla kuin Nordiksella 1 matsi, niin ei vaan jaksa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En usko, että se enää muuttuu. Syyskuun alkuun on niin lyhyt aika enää eikä tästä ole meteliä noussut kuin vähän täällä Jatkoajassa. Laskutus alkaa 1.9. kuten suunniteltu. Korkeintaan asiakaspalveluun annetaan ohjeistus, että asiakkaan reklamoidessa voidaan syyskuun kk-maksusta hyvittää puolet. Ei siksi että se olisi väärin laskutettu tai johdettu harhaan markkinoinnissa vaan ihan hyvää hyvyyttään, poikkeustapauksena.

No eihän se nyt tietenkään tässä kohtaa mihinkään enää muutu.

Aivan varmasti manuaalisesti pystytään nämä hoitamaan, mutta aiheuttaa tuskaa asiakaspalvelijoille. Nämä olisi pitänyt hoitaa jo aikoinaan, mutta sitä ei tehty.

Asiakaspalvelija ei voi enää tietää kenelle ja millä perusteella pitäisi antaa hyvitystä. Vaikka aivan varmasti monille pitäisi, ei tässä nyt pummilla kukaan ole liikenteessä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En usko, että se enää muuttuu. Syyskuun alkuun on niin lyhyt aika enää eikä tästä ole meteliä noussut kuin vähän täällä Jatkoajassa. Laskutus alkaa 1.9. kuten suunniteltu. Korkeintaan asiakaspalveluun annetaan ohjeistus, että asiakkaan reklamoidessa voidaan syyskuun kk-maksusta hyvittää puolet. Ei siksi että se olisi väärin laskutettu tai johdettu harhaan markkinoinnissa vaan ihan hyvää hyvyyttään, poikkeustapauksena.
Se on ihan totta, että tuskin mitään muutetaan, jos meteli jää jatkoaikaan. Jos tämä saataisiin valtamedian uutisointiin asti, niin aivan varmasti alkaisi tapahtumaan.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En jaksa uskoa salaliittoon, luultavasti kyse on Telian tavasta laskuttaa ja siitä, ettei asiaa ole mietitty loppuun.
Jos asiaa viitsii yhtään miettiä, niin juuri tähän lopputulokseen tulee päätymään, tai ainakin pitäisi päätyä. Ei ole kyse mistään firman ydinliiketoiminnasta, ainakaan toistaiseksi, järjestelmät laahaavat perässä ja laskutus vaatinee säätöä vielä jatkossakin. Ja sitten jotkut salaliittoteoreetikot näköjään ihan oikeasti uskovat, että tämä on tehty tarkasti harkiten.

En tiedä, kääntyykö tuo laiva niin helposti, mutta jos siellä on joku fiksu puikoissa, kaikkia tilaajia kannattaisi nyt hyvittää automaattisesti jollain pikkusummalla (vaikka sillä puolen kuukauden hyvityksellä) ja tiedottaa asiasta mahdollisimman pikaisesti, jos tuossa on siis joku omituisuus olemassa. Yhtään laskua ei ole tainnut vielä lähteä, siksi jätetään tähän pieni kysymysmerkki. Ensinnäkin, jos tästä lähtee palauteryöppy, sen selvittely laskutuskorjauksineen ei sekään ole ilmaista. Toisekseen, tuosta ei Telia maksimissaankaan tule hyötymään taskurahoja enempää. Imagovoitto on tässä tapauksessa arvokkaampaa kuin rahallinen hyöty.

Jos laskutus on oikeasti toisia tilaajia vastaan epäreilu, on toki hyvä, että asia nostetaan esille. Mutta tuollainen lapsellinen meuhkaaminen ei kyllä auta kenenkään asiaa tippaakaan. Sen palautteen voi antaa asiallisestikin ja silloin lopputulos on luultavasti kaikille parempi. Jos minä nyt sen tuopin hinnan tässä kärsin, niin ehkä mä sen kestän. Jätän seuraavalla baarireissulla sen viimeisen ööölen tilaamatta. Ja paskat, otan vielä kaksi ihan kiusallani.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Se on ihan totta, että tuskin mitään muutetaan, jos meteli jää jatkoaikaan. Jos tämä saataisiin valtamedian uutisointiin asti, niin aivan varmasti alkaisi tapahtumaan.

Ei se ole mahdollista. Menen huomenna taas töihin tai no kotisohvalta nakuttelen. Joku skypepalaveri taisi olla, pitää aamulla katsoa.

Mikään meteli ei tätä pelasta ja se ei ole sen kummempi asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös