Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 582 082
  • 21 788
On viime aikoina useammankin kerran ollut vaikeuksia saada yhteyttä palveluun. Kuvan laadussa mulla ei ole kertaakaan @Telia n aikakaudella ollut valittamista. Yhdistelmänä android+cc.
Isoin ongelma on toi järkyttävä viive, vaikka joka kerta aloitan ottelun vähintään kerran alusta ja palaan sitten livetilaan. Tämä viive tekee mahdottomaksi seurata kavereiden kanssa peliä somen välityksellä. Sosiaalisuuttahan Telian piti tuoda lisää näihin lähetyksiin. Nyt se sosiaalisuus on poistettu kokonaan.
Hei,

Näyttäisi, että käytössäsi on Elisan liittymä. Kokeiletko vaihtaa liittymäsi Teliaan. Jos tämäkään ei auta niin asenna sovellus uudelleen. Jos näyttää siltä, että ongelmat jatkuvat suosittelen ostamaan digiboksimme.

// Stuttgarter
 

Telia

Jäsen
Miten te saatte tuon castauksen toimimaan? Ennen toimi ihan normaalisti mutta nyt viimeisen viikon tämä ei enää ole toiminut. Laitteena iPhone 7. Olen kokeillut ladata TeliaTv sovelluksen uudelleen ja olen myös bootannut Chromecastin Telian ohjeiden mukaisesti.

E: Virhekoodi Cv19:81092

Tämä koorjaantunee Chromecastin resetoinnilla. Täältä löytyy siihen tarkemmat ohjeet.

//Niko
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Itse katson Liigaa UHD-passilla Telian liittymän ja digiboksin kautta. Kuva pätkinyt ihmeellisesti niin normi- kuin myös UHD-lähetyksissä Liigaa katsellessa.

Epäilin, että kyseessä olisi ollut Telian paketin HDMI:stä johtuva ilmiö. Tänään vaihdoin tuon 1.4-standardisen kaapelin Belkinin 2.0-standardin laatukaapelin ja pätkimiset päättyivät siihen.

On kyllä erikoista, että UHD-boksin kylkeen ei voida laittaa edes riittävää HDMI-johtoa. Toisaalta ei pitäisi edes yllättyä enää.
 

Telia

Jäsen
Itse katson Liigaa UHD-passilla Telian liittymän ja digiboksin kautta. Kuva pätkinyt ihmeellisesti niin normi- kuin myös UHD-lähetyksissä Liigaa katsellessa.

Epäilin, että kyseessä olisi ollut Telian paketin HDMI:stä johtuva ilmiö. Tänään vaihdoin tuon 1.4-standardisen kaapelin Belkinin 2.0-standardin laatukaapelin ja pätkimiset päättyivät siihen.

On kyllä erikoista, että UHD-boksin kylkeen ei voida laittaa edes riittävää HDMI-johtoa. Toisaalta ei pitäisi edes yllättyä enää.

Tuo boksin mukana tuleva 1.4 standardin kaapeli tukee kyllä UHD -lähetyksiä, joten sen puolesta ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Mahdollista toki että kaapelissa on muutoin ollut jotakin ongelmaa ja tietysti hyvä, että olet saanut tilanteen ratkaistua tällä tavalla.

//Niko
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä koorjaantunee Chromecastin resetoinnilla. Täältä löytyy siihen tarkemmat ohjeet.

//Niko

Anteeksi kun sotkeennun mutta tuo resetointi on sama kuin laittaisi isoon haavaan aina uuden laastarin. Ei se korjaa sitä juurisyytä. Omaa chromecasteja ei ole tarvinnut resetoida kuuden vuoden aika kuin kerran kun netti katosi. Jos sovelluksesta katoaa cast-nappula ja muilla sovelluksilla se näkyy niin syy on pelkästään siinä sovelluksessa missä ei näy.
 

Baldrick

Jäsen
Nyt on kyllä pakko vähän avautua! Olen maksanut vuoden 25€/kk siitä, että katson JYPin pelejä Kiinasta (myöhästymismaksu 5€ mukaan, kun en koskaan Telia-tiliä katso mihin lasku tulee). Irtisanoin sopparin, kun Vol14:4 error tuli tällä kaudella 7 pelissä ja yhden näin.

Nyt katson ilmaispeliä ja kuva on parempi kuin koskaan maksaessani!!! Koko viime kauden kuva vaihteli lähetyksen aikana puuron ja vähemmän puuron välillä, sekä välillä lataili. Nyt näen helvetti mainoksia myöten kaiken teräväpiirtona ilman yhtäkään ongelmaa!!!

@Telia teidän stream-infra on täyttä ripulia! (Huom. En kritisoi aspaa, arvostan kärsivällisyyttänne.)

Edit. Oikeasti alkaa kypsymään, kun luulin(halusin jostain syystä uskoa, että vika muualla), että omassa nettiyhteydessäni on vikaa, mutta nyt näkee, että Telia on ihan oikeasti pelkkää paskaa, mitä tulee suoratoistoon. On aivan käsittämätöntä, että miten huonosti on voitu stream-palvelu toteuttaa. Voisitteko hankkia jonkun osaavan konsultin ja unohtaa sunk-cost-fallacyn?
 
Viimeksi muokattu:

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Miten teet täydellisestä enää parempaa? Kaverin puolesta kysyn.

Sulla on paljon kavereita, tai sitten yksi hemmetin utelias sellainen. Olen ollut havaitsevinani näet, että tälläisiä kysmyksiä ollut aika paljon viimeaikoina.

Telialta kysyisin sellaista, että onko siellä oikeasti halu parantaa tätä tuotetta ja esitettyjä ongelmia, ja jos niin miksi se ei näy ollenkaan käytännössä?
Toisekseen, miksi vastataan aina vain satunnaisesti joihinkin höpöhöpö juttuihin täällä, kun taas moniin oikeasti mielenkiintoisiin kysymyksiin ei vahingossakaan? Esim. lainatulta henkilöltä tuli tänne aiemmin monen monta kertaa eräs tietty kysely johon oikeasti kiinnosti monenkin suulla saada vastaus, se vaan ohitettiin tylysti joka kerta. Miksi te pakoilette ja väistelette ihan selvästi tiettyjä asioita / aiheita ja kysymyksiä?

Oma mielipide siihen on, että se antaa vaikutuksen, että pidätte asiakkaitanne ja mahdollisia asiakkaitanne täydellisinä idiootteina. Not good for business some might say..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: msg

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toisekseen, miksi vastataan aina vain satunnaisesti joihinkin höpöhöpö juttuihin täällä, kun taas moniin oikeasti mielenkiintoisiin kysymyksiin ei vahingossakaan?
Koska nämä puhuvat päät eivät tiedä tarpeeksi ja vastaavat ainoastaan siihen mihin osaavat antaa helpon vastauksen. Yleensä se vastaus on vielä sellainen että ongelma poistuu asentamalla sovellus uudestaan ja sen jälkeen ostamalla Telian digiboksin.
 
4

444

Sulla on paljon kavereita, tai sitten yksi hemmetin utelias sellainen. Olen ollut havaitsevinani näet, että tälläisiä kysmyksiä ollut aika paljon viimeaikoina.
Mullahan on paljon kavereita, kaikki oman pääni sisällä. Suosittelen kokeilemaan, koska silloin harvemmin tulee turhaa kinastelua. Toki aamulla metrossa se harvinainenkin kinastelu kiinnittää sivullisten huomion.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eikö tuota liigaliveäkään voi hoitaa kunnolla? jatkoaikaa yhdellä paikkakunnalla ja studiossa jauhetaan kakkaa. Muutenkin ihan liian vähän hypitään peleistä toiseen ja sitten vain katsellaan mainostaukoja
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koska nämä puhuvat päät eivät tiedä tarpeeksi ja vastaavat ainoastaan siihen mihin osaavat antaa helpon vastauksen. Yleensä se vastaus on vielä sellainen että ongelma poistuu asentamalla sovellus uudestaan ja sen jälkeen ostamalla Telian digiboksin.

Joo, ei pidä syyttää sitä joka välittää tiedon vaan niitä jotka tämän strategian ovat luoneet. Valitettavasti nämä aspan puhuvat päät joutuvat ottamaan sen palautteen vastaan kun ovat sillä töin töissä. Tosin olis joskus mukava kuulla jotain oikeitakin syitä eikä aina noita samoja mutta se ilmeisesti on Telian tahto.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hei @Telia vosiiko nyt ihan oikeasti jo lopettaa tuon kameran vaihtelun kesken pelin, kun jää joka pelissä näkemättä tilanteita sen takia. Katkoilla voitte mun puolesta sitten pyörittää vaikka onnenpyörää jos se tekee jonkun "ohjaajan" autuaaksi. Tässä nyt on mennyt jo yksi harjoitteluvuosi alta pois, ei se nyt jumalauta voi olla niin vaikeaa. Älkää yrittäkö keksiä pyörää uudestaan.

Kiitos.
 

Hernenenä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Liigalive 360 olis kyllä hyvä ohjelma, jos kaikkia pelejä seurattais aktiivisesti. Nyt taas puhutaan Ipan avausmaalista jo kymmenettä kertaa ja vieläkin useampi maali näyttämättä. Ei mitään turhaa jauhantaa studiossa vaan maaleja, taklauksia ja torjuntoja näkyville. Studiokeskusteluja joutaa käydä myös ennen ja jälkeen pelin.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuopiossa kameratyöskentely on ollut heikkoa avauserässä. Turhaa zoomailua ja myöhässä tilanteista.
Tulee ihan kotiottelu fiilis tästä mikä ei ole hyvä asia kameratyöskentelyn kannalta sitten kuitenkaan. Valtava vimma on Kuopiossakin zoomailla vaihtoon liukuvia pelaajia kun siellä jossain ollaan tekemässä maalia.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulee ihan kotiottelu fiilis tästä mikä ei ole hyvä asia kameratyöskentelyn kannalta sitten kuitenkaan. Valtava vimma on Kuopiossakin zoomailla vaihtoon liukuvia pelaajia kun siellä jossain ollaan tekemässä maalia.

Telialla on selvästi päätetty, että katsojan kokemus mullistetaan. Tapahtuu se sitten kumpaan suuntaan tahansa. Ja kun näin on kerran päätetty, niin tehdään olivat asiakkaat mitä mieltä tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telia, mistä voin irtisanoa liigapassin? Sivusto herjaa käyttöoikeuksista. Jännä, että laskuja pystyy kyllä katsomaan ja uutta tilaamaan, mutta irtisanomiseen ei oikeudet riitä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko uusi tekniikka @Telia :lla käytössä tänään vai onko viive edelleen noin varttitunnin verran?
 

Telia

Jäsen
Nyt on kyllä pakko vähän avautua! Olen maksanut vuoden 25€/kk siitä, että katson JYPin pelejä Kiinasta (myöhästymismaksu 5€ mukaan, kun en koskaan Telia-tiliä katso mihin lasku tulee). Irtisanoin sopparin, kun Vol14:4 error tuli tällä kaudella 7 pelissä ja yhden näin.

Nyt katson ilmaispeliä ja kuva on parempi kuin koskaan maksaessani!!! Koko viime kauden kuva vaihteli lähetyksen aikana puuron ja vähemmän puuron välillä, sekä välillä lataili. Nyt näen helvetti mainoksia myöten kaiken teräväpiirtona ilman yhtäkään ongelmaa!!!

@Telia teidän stream-infra on täyttä ripulia! (Huom. En kritisoi aspaa, arvostan kärsivällisyyttänne.)

Edit. Oikeasti alkaa kypsymään, kun luulin(halusin jostain syystä uskoa, että vika muualla), että omassa nettiyhteydessäni on vikaa, mutta nyt näkee, että Telia on ihan oikeasti pelkkää paskaa, mitä tulee suoratoistoon. On aivan käsittämätöntä, että miten huonosti on voitu stream-palvelu toteuttaa. Voisitteko hankkia jonkun osaavan konsultin ja unohtaa sunk-cost-fallacyn?

Ensinnäkin pahoittelut, ettei sinulla ole nyt kaikki nappiin mennyt. Sovellusta ja streamia pyritään kehittämään jatkuvasti ja pari isoa muutosta on piakkoin tulossa; parempi selaintuki HTML5:n myötä sekä viiveen pienennys.
// Katja
 

Telia

Jäsen
Telialta kysyisin sellaista, että onko siellä oikeasti halu parantaa tätä tuotetta ja esitettyjä ongelmia, ja jos niin miksi se ei näy ollenkaan käytännössä?
Toisekseen, miksi vastataan aina vain satunnaisesti joihinkin höpöhöpö juttuihin täällä, kun taas moniin oikeasti mielenkiintoisiin kysymyksiin ei vahingossakaan? Esim. lainatulta henkilöltä tuli tänne aiemmin monen monta kertaa eräs tietty kysely johon oikeasti kiinnosti monenkin suulla saada vastaus, se vaan ohitettiin tylysti joka kerta. Miksi te pakoilette ja väistelette ihan selvästi tiettyjä asioita / aiheita ja kysymyksiä?

Oma mielipide siihen on, että se antaa vaikutuksen, että pidätte asiakkaitanne ja mahdollisia asiakkaitanne täydellisinä idiootteina. Not good for business some might say..

Halu on ilman muuta ja kehitettävät asiat ovat tottakai jatkuvasti työn alla. Muutokset vain ottavat oman aikansa.
Pyrimme täällä foorumilla vastaamaan kaikkiin kysymyksiin mihin vastaus löytyy ja niihin mihin ei suoralta kädeltä vastausta löydy, niin ne selvitetään. Tämä on aktiivinen ketju ja kirjoittajia monia. Kannattaakin aina pingata meidät viestiin, niin ne eivät vahingossakaan mene ohi silmien. Emme siis väistele tai pakoile, kaikkiin kommentoidaan mihin tietoa löytyy. Asiakkaat ovat meille ehdottoman tärkeitä, ja myös tämän foorumin kirjoittajat. Saamme teiltä kaikilta erityisen arvokasta palautetta!
// Katja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös