Kovin avuttomiksi täällä heittäydytään kieltämättä.
Lisäksi pidän outona että osalla käyttäjistä toimii tietyn viritelmän kautta moitteettomasti ja osalla ei. Vaikka kirjoittaisikin että kyllä minun kaistallani ja vehkeilläni pitäisi toimia, niin aivan varmasti niissä omissa laitteissa on jotain joka selittää toimimattomuuden.
Itsellä pöytäkoneita 2 kpl (1 Acer, 1 iMac), kummatkin 5-8v vanhoja, netti 24M joka antaa piuhalla 22,4M ja konekohtaisesti eri selaimia ja lisäosat kunnossa. Lisäksi chromecast ja Samsungin UE40MU6175U sekä kaksi Philipsin pienempää telkkaria eri huoneissa ja yhteys toimii chromeilla jokaiseen Telia TV-sovelluksen kautta. Isälläni on AppleTV jonka kautta hänellä toimii moitteetta.
Minä olen yrittämällä yrittänyt leikkiä tyhmää ja paikantaa jotain häiriötä kuvanlaadussa tai pätkivässä kuvassa tms. siinä kuitenkaan onnistumatta. Ei ole 100% saman tason kuva ainakaan Pitsissä kuin Ruudun kautta (subjektiivinen arvioni) mutta aivan tarpeeksi hyvä jotta olisin tyytyväinen. Laskutuksessani ei ole ollut ongelmia ikinä, enkä ole lähipiiristäni kuullut sellaisista myöskään. Jos olen itse mokaillut tilauksissani jotain, olen laskulla nähnyt sinne mielestäni kuulumattomia tuotteita tai hintarivejä ja ne on aina selitetty minulle oikein selkeästi.
Hyvää duunia Telialta, ja varmasti vielä parempaa on luvassa jatkossa.
Lisäksi pidän outona että osalla käyttäjistä toimii tietyn viritelmän kautta moitteettomasti ja osalla ei. Vaikka kirjoittaisikin että kyllä minun kaistallani ja vehkeilläni pitäisi toimia, niin aivan varmasti niissä omissa laitteissa on jotain joka selittää toimimattomuuden.
Itsellä pöytäkoneita 2 kpl (1 Acer, 1 iMac), kummatkin 5-8v vanhoja, netti 24M joka antaa piuhalla 22,4M ja konekohtaisesti eri selaimia ja lisäosat kunnossa. Lisäksi chromecast ja Samsungin UE40MU6175U sekä kaksi Philipsin pienempää telkkaria eri huoneissa ja yhteys toimii chromeilla jokaiseen Telia TV-sovelluksen kautta. Isälläni on AppleTV jonka kautta hänellä toimii moitteetta.
Minä olen yrittämällä yrittänyt leikkiä tyhmää ja paikantaa jotain häiriötä kuvanlaadussa tai pätkivässä kuvassa tms. siinä kuitenkaan onnistumatta. Ei ole 100% saman tason kuva ainakaan Pitsissä kuin Ruudun kautta (subjektiivinen arvioni) mutta aivan tarpeeksi hyvä jotta olisin tyytyväinen. Laskutuksessani ei ole ollut ongelmia ikinä, enkä ole lähipiiristäni kuullut sellaisista myöskään. Jos olen itse mokaillut tilauksissani jotain, olen laskulla nähnyt sinne mielestäni kuulumattomia tuotteita tai hintarivejä ja ne on aina selitetty minulle oikein selkeästi.
Hyvää duunia Telialta, ja varmasti vielä parempaa on luvassa jatkossa.