Kirjasto.Mitä kautta nuo ottelutallenteet on edes katsottavissa (edes ne muutamat)? TeliaTV-sovelluksen kautta en ainakaan löydä.
Kirjasto.Mitä kautta nuo ottelutallenteet on edes katsottavissa (edes ne muutamat)? TeliaTV-sovelluksen kautta en ainakaan löydä.
Sitä vaan voi kuvitella millainen parku ja hermoilu alkaa liigan alkamisviikolla, kun iso massa alkaa tilailla katseluoikeuksia. Olettaisin noin 80% koko tilauskannasta tulevan sisään juuri noina muutamana päivänä. Suomalaisilla kun on tapana hoidella nämä asiat viime hetkellä.
Niin teoriassa ne on sieltä katseltavissa, mutta teknisiä ongelmia, niin ei näy kuin yksi peli kokonaan.Kirjasto.
On tosiaan ihan uskomatonta, ettei luottotiedoton henkilö pysty ostamaan etukäteen maksettua Liiga tuotetta, josta kuka vain pääsee joka tapauksessa eroon koska vain. Ei Telian tarvitse kehittää mitään lahjakortti-ideoita. Muuttaa vain toistaiseksi voimassa olevat Liiga paketit myytäväksi ilman luottotietojen tarkistusta.
Määräaikaiset paketit voisi Telia sitten halutessaan myydä vain mallikelpoisille kansalaisille. Tosin tämäkään päätös ei olisi taloudellisesti järkevä.
Sitä vaan voi kuvitella millainen parku ja hermoilu alkaa liigan alkamisviikolla, kun iso massa alkaa tilailla katseluoikeuksia. Olettaisin noin 80% koko tilauskannasta tulevan sisään juuri noina muutamana päivänä. Suomalaisilla kun on tapana hoidella nämä asiat viime hetkellä.
Juu, tiedän kyllä miksi tuota on kehitetty ja paljon sen hyötyjä. Mutta siitä itsellä ei ole tarkempaa tietoa että mitä kaikkia rajoituksia tuohon pystytään rakentemaan, pelkästään drm:n avulla saataisiin karsittua paljon laitteita pois. Eli lähdetäänkö tuosta tekemään oikeasti sellaista mitä varten HTML5 on kehitetty, vai lähdetäänkö tuota rajoittamaan/heikentämään huomattavasti (tätä en epäilisi muuten, mutta silverlight, lisäpalikka selaimeen ja ohjelman asennus koneeseen on jo sen luokkaista toimintaa, että tälläistäkin voi epäillä).HTML5 on rajapintana sellanen, että käyttöjärjestelmärajoitteita ei ole. Sehän sen idea on ja sen takia se kehitettiin flässien ja silverlaittien aikakauden ongelmienratkaisuksi. Geneerinen html kieleen sisältyvä streamauksen pulikka.
Hienoa jos tulee, mitä nopsempaa, sen parempi. Ratkaisee monia nimenomaan käyttäjänpään (erilasia hardwareja ja käyttiksiä jne.) ongelmia
Aikoinaan 2000 luvun alussa, kun itselläni oli luottotiedot menneet, niin netin ja kännykän hankkiminen onnistui maksamalla silloiselle Soneralle 200 euroa vakuusmaksua. Eiköhän onnistu nytkin.Tämä kyllä monen palvelun osalta on juuri näin, mutta tällä hetkellä ei Liigan osalta ole mahdollista tai sitten Telian asiakaspalvelijat antavat väärää tietoa.
Onnistuu kyllä, mutta Liigan hankkiminen ei tunnu onnistuvan. Kuten näissäkin parissa ketjussa muutama on kirjoittanut, niin asiakaspalvelijat eivät tarjoa moista vaihtoehtoa. Joko sellaista vaihtoehtoa ei ole, mitä suuresti ihmettelen, tai sitten kyseisillä asiakaspalvelijoilla ei ole asiasta oikeaa tietoa.Aikoinaan 2000 luvun alussa, kun itselläni oli luottotiedot menneet, niin netin ja kännykän hankkiminen onnistui maksamalla silloiselle Soneralle 200 euroa vakuusmaksua. Eiköhän onnistu nytkin.
Onnistuu kyllä, mutta Liigan hankkiminen ei tunnu onnistuvan. Kuten näissäkin parissa ketjussa muutama on kirjoittanut, niin asiakaspalvelijat eivät tarjoa moista vaihtoehtoa. Joko sellaista vaihtoehtoa ei ole, mitä suuresti ihmettelen, tai sitten kyseisillä asiakaspalvelijoilla ei ole asiasta oikeaa tietoa.
Onnistuu kyllä, mutta Liigan hankkiminen ei tunnu onnistuvan. Kuten näissäkin parissa ketjussa muutama on kirjoittanut, niin asiakaspalvelijat eivät tarjoa moista vaihtoehtoa. Joko sellaista vaihtoehtoa ei ole, mitä suuresti ihmettelen, tai sitten kyseisillä asiakaspalvelijoilla ei ole asiasta oikeaa tietoa.
Tämä on hyvä ja odotettu tieto luottotiedottomille ja ehkä monelle muullekin.Meillä on selvityksessä muita uudenlaisia maksutapoja.
Yritin tilata pakettia mutta hankalaksi on tehty tilaaminen. Eli haluttu paketti ostoskoriin ja tunnistautuminen pankkitunnuksilla. Sen jälkeen onkin hankalampaa. Ei kai se enää herran vuonna 2018 voi olla näin vaikeeta?
Vaikeampaa tuntuu Telialta kuin Soneralta olevan ostaa yhtään mitään ainakaan nettisivujen kautta. Myöskään digiboksin linkitys kun ei onnistunut kahdella ensimmäisellä yrityksellä, niin olen nyt luovuttanut vähintään kesäksi. Asiakaspalvelu-chat on lupausten mukaan auki 24/7, mutta öisin jonot ovat niinkin pitkiä, että uusia jonottajia ei huolita letkan perälle. Näin siellä eilenkin narrattiin, eikä ollut edes aprillipäivä.
Soneran asiakaspalvelu toimi. Uskoin, että asiakkaan kannalta vain nimi muuttuu, mutta mitenhän lienee. Oudon monta kompastelua on ollut lyhyen ajan sisään omalla kohdallani. Voihan kyseessä olla huono tuurikin, mutta eipä herätä erityistä luottamusta jatkoa ajatellen.
Teitkö Telia-TV:hen myös jo tunnukset? Sähköpostissa oli ohjeet. Ne täytyy tehdä erikseen.sain tilauksen vihdoin tehtyä ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin. nyt kun yrittää kirjautua teliatv palveluun ilmoittaa, että väärä käyttäjätunnus tai salasana vaikka on oikein.
Tokihan se voi olla, että taustalla on tapahtunut ja jotain merkittäviä muutoksia saadaan ennen kauden alkua aikaiseksi, mutta tällä hetkellä ei näytä hyvältä.
Miten näiden näyttämimen ravintoloissa muutenkaan menee. Onkohan ne saaneet tilattua.
Ihan periaatteesta en tilaa vielä mitään. Yhdet tunnukset pitää riittää ja selaimen kautta pitää olla katsottavissa ilman mitään appseja tai lisäosia jos ei kerta ruudun tapaista AndroidTV ohjelmaa tule. Ylimääräisten muuten tarpeettomien laitteiden, esim. tuo digiboksi, tyrkyttäminen on vielä syvemmältä. Minä en kaipaa mitään muuta kuin oikeuden katsoa pelejä ilman mitään ylimääräisiä kikkareita.
Seuraan tilannetta, mutta en pidätä henkeäni...